در زادگاه بایدن ، پیروزی در انتخابات امیدواری COVID-19 را به همراه دارد آمریکا و کانادا

[ad_1]

ویلمینگتون ، دلاور – گیتارهای برقی دست دوم دیوارها را پوشانده و دوربین های قدیمی ، لپ تاپ ها و جواهرات طلا ویترین مغازه های دست دوم گرد و غبار تونی فاراس در خیابان مارکت را پر کرده اند.

فرایس گفت ، با مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، تعداد بیشتری از ساکنان به فروشگاه در منطقه تجاری مرکزی ویلمینگتون می آیند تا اشیای قیمتی را در ازای دریافت پول تحویل دهند.

در هفته های اخیر ، اما صحنه دیگری در آن طرف درب فروشگاه ایجاد شده است.

پرسنل سرویس مخفی با لباس و گوش ، در تئاتر کوئین ، مکان موسیقی که به عنوان مقر موقت جو بایدن آماده می شود ، در حالی که آماده می شود وارد کاخ سفید شود ، محافظت می کنند.

در حالی که COVID-19 همچنان به شدت به جوامع در ایالات متحده ضربه می زند ، مردم در ویلمینگتون – که به طور گسترده ای زادگاه بایدن محسوب می شوند – امیدوارند رئیس جمهور منتخب ایالات متحده بتواند همه گیری را متوقف کرده و پشتیبانی مورد نیاز آنها را فراهم کند.

فراس 75 ساله به الجزیره گفت: “من به آنها (سیاستمداران) می گویم آنچه باید انجام دهند این است كه روز را در اینجا بگذرانند و مردم و نحوه زندگی آنها را ببینند.”

“خانه من خانه شما هست”

بایدن در اسكرانتون ، پنسیلوانیا متولد شد ، در ویلمینگتون بزرگ شد و بعداً در دانشگاه دلاور تحصیل كرد.

وی پس از تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه سیراکیوز ، به ویلمینگتون بازگشت و در آنجا وارد سیاست شد – و در سال 1972 ، بایدن در سن 29 سالگی به عنوان یکی از جوانترین افرادی انتخاب شد که به سنای آمریکا انتخاب شده اند.

بیش از 35 سال به عنوان یک سناتور آمریکایی ، بایدن تقریباً هر روز با قطار از شهر به واشنگتن دی سی سفر می کرد و حضور محلی را حفظ می کرد حتی با رشد وضعیت او در سیاست های ملی. پس از معاون شدن در سال 2008 ، ایستگاه راه آهن شهر به نام وی نامگذاری شد.

در انتخابات ریاست جمهوری ، بایدن با 58.7٪ حمایت در این ایالت پیروز شد ، در حالی که برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا 39.8٪.

جو بایدن از کلیسا در حومه ویلمینگتون ، دلاور ، محل دفن پسرش بو خارج می شود [Kevin Lamarque/Reuters]

بسیاری از ساکنان ، از جمله فارسی ، داستان های شخصی در مورد بایدن دارند – و این ارتباط برخی از حمایت هایی را که وی هنوز در ویلمینگتون از آن برخوردار است تحریک می کند.

در مورد صاحب فروشگاه ، پدرش ، جان ، رئیس جمهور بعدی ایالات متحده را شخصاً می شناخت.

فراس با اشاره به بایدن با نام خودش یادآور شد: “وقتی مادر جو درگذشت ، او با لیموزین پدرم را تحویل گرفت و برای انجام مراسم به كلیسا برد.”

امروز ، بایدن و معاون تازه انتخاب شده كاملا هریس از تئاتر تاریخی ویلمینگتون برای برگزاری جلسات مجازی با مقامات امنیتی دولت ، كارشناسان بهداشت عمومی و دیگران برای آمادگی برای ورود به كاخ سفید استفاده می كنند.

وقتی که در خلوت از رهبران ارشد دموکرات ملکه استقبال می کرد ، بایدن اخیراً به شوخی گفت: “خانه من خانه شماست”: “Mi casa es su casa.”

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده و کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور تازه انتخاب شده ، در مقر انتقالی خود در ویلمینگتن دیدار می کنند [File: Joshua Roberts/Reuters]

در یک روز شلوغ پاییزی ، بایدن در کنفرانس شهرداران ایالات متحده با رهبران عملی دیدار کرد و قول داد که دولت فدرال در تأمین نیازهای شهرهای آمریکا که مانند ویلمینگتون با چالش های بزرگی روبرو هستند شریک خواهد بود.

وعده هایی برای آزمایش

در طول زندگی حرفه ای خود ، از دست دادن و انعطاف پذیری که بایدن در زندگی شخصی خود تجربه کرد – او همسر و دخترش را در یک تصادف رانندگی در سال 1972 از دست داد ، و پسرش بو ، در سال 2015 بر اثر سرطان مغز درگذشت – کار عمومی او را اطلاع داد برای دلاور ، و بعداً کشور.

بایدن به عنوان یکی از در دسترس ترین سیاستمداران در صحنه ملی شناخته می شود.

این احساس همدلی به بخش مهمی از مبارزات انتخاباتی وی برای ریاست جمهوری تبدیل شد ، به آمریکایی هایی که با ضررهای ناشی از همدلی همه گیر روبرو هستند و وعده “ما بر این غلبه خواهیم کرد” را پیشنهاد داد.

با افزایش عفونت ها ، کارکنان مراقبت های بهداشتی ایالات متحده با افزایش تعداد بیماران COVID-19 روبرو هستند [File: Daniel Acker/Reuters]

اما وقتی بایدن در ژانویه روی کار می آید ، این وعده ها بلافاصله مورد آزمایش قرار می گیرند.

این ویروس در هفته های گذشته در سراسر کشور افزایش یافته است ، با ثبت روزانه تعداد جدید موارد جدید که در میان مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان ثبت شده است.

برخی از کشورها برای جلوگیری از گسترش COVID-19 محدودیت های شدیدی را در اقتصاد خود برقرار کرده اند ، اما مذاکرات در کنگره در مورد بسته جدید امداد اقتصادی پیشرفت چندانی نداشته است.

دلاور از ابتدای شیوع همه گیر بیش از 34000 مورد COVID-19 گزارش کرده است – میزان مطالعه مثبت 363.1 در هر 10 هزار نفر – و تاکنون در مجموع 763 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

این هفته ، فرماندار جان کارنی ، وضعیت اضطراری را تمدید کرد که باعث محدود شدن مشاغل ناچیز شد و از جمله سایر اقدامات ، به همه ساکنان دستور داد در محل پناه بگیرند. کارنی گفت: “ما در حال احیا هستیم و باید هوشیار باشیم تا شیوع این ویروس را محدود کنیم.”

“ما به کمک نیاز داریم”

تیم پاولیچک ، صاحب رستوران کاواناو ، یکی از بلوار تئاتر کوئین ، گفت که به دلیل همه گیری ، 70 درصد تجارت وی افت کرده است.

وی گفت که به لطف کمک هزینه دولتی و خدمه اسکلت چهار نفره ، از جمله خودش ، رستوران را باز نگه داشت. با انتخابات ، مطبوعات خارجی فعالیت چندانی نداشتند ، و بایدن را پوشش می دادند ، و برخی از بازدیدها را جلب می کردند.

این پیرمرد 53 ساله به الجزیره گفت: “ما فقط برای زنده ماندن می جنگیم” و افزود که امیدوار است سیاستمداران آمریکایی “از جنگ با یکدیگر دست بردارند و برای کمک به افرادی که در حال مبارزه هستند برنامه ای تنظیم کنند”. .

پاولیچک گفت که بایدن از رویکرد دو حزب وعده داده شده در کارزار استفاده خواهد کرد. “امیدوارم کار بزرگی انجام دهد. من دارم به دنبالش می کشم. “

طرفداران رئیس جمهور منتخب جو بایدن پیروزی وی را در 7 نوامبر در ویلمینگتون جشن می گیرند [Paul Sancya/AP]

شنبه شب ، وقتی بایدن در انتخابات ایالات متحده پیروز شد ، میخانه چلسی ، یک بار در خیابان مارکت در مرکز شهر ویلمینگتون ، شلوغ بود.

“ما جلوی در یک صف داشتیم. ما خرد شدیم. “جو ون هورن ، 57 ساله ، اظهار داشت كه محدودیت های ایالت برای جمعیت تعداد مراجعه كنندگان به 50 نفر را محدود می كند. وی گفت که این سایت با یک سوم ظرفیت طبیعی خود کار می کند.

وان هورن عضو Brandywine سنت جوزف است ، یک کلیسای تاریخی کاتولیک که در آن بو بایدن دفن شده است و رئیس جمهور منتخب اغلب در مراسم مقدس روز یکشنبه شرکت می کند.

ون هورن تصویری از بایدن به همراه همسر و دخترش دارد که 16 سال پیش گرفته شده است و گفت که او روز را بخاطر می آورد. جیل بایدن در رستورانی که اداره می کرد میزبان جمع آوری کمک مالی بود و بایدن که سناتور آمریکایی بود در آن حاضر شد.

من به آنها (سیاستمداران) می گویم آنچه که باید انجام دهند این است که روز را اینجا بگذرانند و مردم و نحوه زندگی آنها را ببینند

تونی فراس ، صاحب مغازه در ویلمینگتون

یک سرپرست مست قبل از اینکه به او اجازه دهد از طریق تلفن با او تماس بگیرد ، از در پشتی خارج شد و به بایدن برخورد کرد و گفت: “اوه ، مادر من تو را دوست دارد”. ون هورن گفت ، بایدن حدود 10 دقیقه با اشتیاق با زن صحبت کرد.

وی گفت که وقتی بایدن در انتخابات پیروز شد ، “همه در دلاور شروع به ارسال تصاویر خود و جو بایدن در فیس بوک کردند.” “به معنای واقعی کلمه همه تصویری از جو بایدن دارند. بسیار مقرون به صرفه است

مانند دیگران در اینجا ، ون هورن گفت که از خبر ریاست جمهوری آینده بایدن استقبال می کند. وی گفت: “امیدواریم برخی امتیازات را از این طریق بدست آوریم.” “ما نیاز به کمک داریم.”



[ad_2]