در عکسها: آمریکایی ها پیروزی جو بایدن را جشن می گیرند گالری

[ad_1]

آمریکایی های سرحال ، انتخاب جو بایدن و کمالا هریس را به عنوان رئیس جمهور و معاون بعدی رئیس جمهور جشن گرفتند – در خیابان های ایالات متحده شاخ بازی ، کف زدن و رقص.

حامیان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و مایک پنس ، معاون رئیس جمهور ، از رئیس جمهور که عقب نشینی نکرده و قول یک جنگ قانونی را نداده است ، مخالفت و حمایت خود را نشان داده اند.

پس از پنسیلوانیا به ایالتی تبدیل شد که بایدن را در آستانه 270 رأی در کالج انتخاباتی قرار داد ، احزاب موقت خیابانی از فیلادلفیا تا نیویورک تا زادگاه هریس ، اوکلند ، کالیفرنیا ، که در آن طرفداران نقابدار تابلوهای تبلیغاتی را تحت قرائت تئاتر برگزار می کردند ، آغاز شد. با برچسب “هر رای باید شمارش شود”.

در واشنگتن دی سی ، جمعیتی که در Black Lives Matter Plaza که اخیراً کاهش یافته بود ، جمع شدند فقط چند قدم از کاخ سفید و محل اعتراضات بزرگ علیه بی عدالتی نژادی در اوایل سال جاری فاصله داشتند. در خارج از اتاق استراحت واگن در نیواورلئان ، مهمانی ها با دوش شامپاین استحمام شدند.

روحیه در میان طرفداران ترامپ در نزدیكی كپیتول در میشیگان ، لانسینگ ، جایی كه زنی با تی شرت مبارزات انتخاباتی ، صلیبی را با حالت تیره صورت خود بلند كرد ، غم انگیز بود. در شمال لاس وگاس ، بیرون از دفاتر انتخابات محلی ، با به اهتزاز درآوردن پرچم های قرمز ، سفید و آبی ترامپ ، یک مشت حامی رئیس جمهور مشت محکمی در هوا بلند کرد.

همچنین تظاهراتی برای ترامپ از آتلانتا تا فیلادلفیا برگزار شد. دومی ، مانند برخی دیگر از شهرها ، افراد را از اردوگاه های مخالف رو در رو می دید ، که منجر به فریاد و مشاجره عقب و جلو برخی شد.



[ad_2]