در عکس ها: شورش کشاورزان هندی دولت مودی را متزلزل می کند هند

[ad_1]

دولت هند کشاورزان معترض را به مذاکره فراخوانده است و می خواهد ترس از قوانین جدید را که تولیدکنندگان می ترسند می تواند زمینه را برای توقف خرید غلات با قیمت های تضمین شده برای دولت فراهم کند ، این امر را در رحمت خریداران خصوصی قرار دهد.

ده ها هزار نفر از ترس اینکه قانون جدید به حداقل قیمت های تضمین شده توسط دولت پایان دهد ، در تجمعات دهلی نو شرکت می کنند.

به گزارش دهلی نو ، الجزیره پورانام از الجزیره گفت: “ما در یکی از دو بزرگراه ملی هستیم که کاملاً بسته شده و وارد دهلی می شویم زیرا ده ها هزار کشاورز با صدها وسیله نقلیه در اینجا اردو زده اند.”

وی با بیان اینکه صدها پلیس و شبه نظامی با تجهیزات ضد شورش در همان نزدیکی مستقر شده بودند ، گفت: “در نتیجه ، یک اختلال بزرگ در پایتخت هند ایجاد شده است.”

این اعتراضات از هفته گذشته که کشاورزان با کامیون ، اتوبوس و تراکتور به مرز سینگو در دهلی با هاریانا رسیدند و بزرگراه اصلی شمال به پایتخت را مسدود کردند ، شدت گرفته است.

تولیدکنندگان کوچک نگرانند که قوانین جدید آنها را در معرض رقابت تجارت بزرگ قرار دهد و در نهایت ممکن است حمایت قیمت محصولات اساسی مانند گندم و برنج را از دست بدهند.

روز دوشنبه ، نارندرا مودی ، نخست وزیر ، با درخواست لغو اصلاحات کشاورزی مخالفت کرد و گفت تولیدکنندگان گمراه شده اند و قوانین جدید به نفع آنها خواهد بود.



[ad_2]