در عکس ها: هندی ها پیروزی کمالا هریس را در انتخابات ایالات متحده جشن می گیرند آمریکا و کانادا

[ad_1]

با بیدار شدن از خبر پیروزی کمالا هریس در رقابت برای معاون بعدی رئیس جمهور ایالات متحده ، مردم خوشحال در زادگاه پدربزرگش در هند ، ترقه هایی را به آتش کشیدند ، نماز می خواندند و پلاکاردهایی با خود حمل می کردند.

گروههایی که در گوشه و کنار دهکده کوچک تولاساندراپورام جمع شده بودند ، با جمعیتی بالغ بر 350 نفر ، روزنامه خواندند و قبل از انتقال به معبد هندو درباره پیروزی دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گپ زدند.

زنی با پودر رنگی جلوی خانه اش نوشت: «تبریک می گویم ، کامالا هریس. غرور روستای ما. Vanakkam (با سلام) آمریکا. “

با گذشت بیش از 270 رأی کالج انتخاباتی برای کسب ریاست جمهوری ، بیشتر آنها به خواب رفته بودند و این باعث شد هریس به عنوان اولین زن و اولین آسیای جنوبی به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شود.

کالیداس ومدیدار ، یکی از ساکنان این منطقه گفت: “ما انگشتان خود را به مدت دو یا سه روز ضربدری نگه داشتیم تا اینکه نتیجه آهسته شد.”

“اوقات خوشی برای ماست. ما لذت می بریم ما با آتش نشانان جشن خواهیم گرفت ، شیرینی های هندی را برای مردم توزیع خواهیم کرد و در معبد نماز می خوانیم. از او می خواهیم که به اینجا بیاید. او صدای ما را می شنید و می توانست بیاید. “

Aulmoji Sudhakar ، یک مشاور روستا ، گفت: “کمالا هریس دختر روستای ما است. از کودکان گرفته تا افراد مسن ، هر یک از ما منتظر روزی هستیم که به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کنیم. “

زنان این روستا ، در فاصله 350 کیلومتری شهر ساحلی چنای ، از رنگهای روشن برای نوشتن “ما آرزو می کنیم کامالا هریس برنده شود” ، با انگشت شست بالا استفاده کنند.

دهکده سرسبز و سرسبز ، محل تولد پدربزرگ مادری هریس است که دهه ها پیش به چنای ، پایتخت تامیل نادو نقل مکان کرد.

در داخل معبد ، جایی که مردم نمازهای ویژه ای می خوانند ، نام هریس بر روی سنگی حک شده است که در آن کمک های مردمی که در سال 2014 به معبد داده شده بود ، همراه با پدربزرگش ، که ده ها سال قبل پول داده است.

مادر فقید هریس نیز قبل از اینکه در 19 سالگی برای تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا به آمریکا برود ، در هند به دنیا آمد. او با یک جامائیکایی ازدواج کرد و نام دخترش کمالا ، سانسکریت را “گل نیلوفر آبی” گذاشت.

نخست وزیر هند ، نارندرا مودی ، موفقیت هریس را در توئیتر خود به عنوان دستیابی به موفقیت و افتخار بزرگ نه تنها برای بستگان وی بلکه برای همه هند آمریکایی ها مفتخر دانست. “من اطمینان دارم که روابط پر جنب و جوش هند و آمریکایی با حمایت و رهبری شما حتی قویتر خواهد شد.”

هیجان – و برخی نگرانی ها – در مورد انتخاب بایدن از هریس به عنوان شریک زندگی خود وجود داشت.

مودی در رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که در ماه فوریه از هند بازدید کرد ، سرمایه گذاری کرده است. بسیاری از طرفداران ملی گرای هندوی مودی نیز هنگام ابراز نگرانی از هریس در مورد منطقه تقسیم شده هیمالیا در کشمیر ، که دولت ایالت در اوت سال گذشته لغو کرد ، ناراحت شدند.

هنگامی که سایشانکار وزیر امور خارجه هند به دلیل شرکت در سال گذشته از حضور در جلسه ای در ایالات متحده خودداری کرد ، هریس در کنار پرامیلا جیاپال ، دیگر نماینده کنگره آمریکا از نژاد هندی ایستاد. پیش از این ، جیاپال قطعنامه ای در مورد مسئله کشمیر ، که برای هند حیاتی است ، به مجلس نمایندگان ارائه کرد.

گروه های مدافع حقوق بشر هند را به نقض حقوق بشر در کشمیر تحت حاکمیت هند متهم کرده اند. هند بیش از نیم میلیون سرباز در کشمیر تحت حاکمیت هند مستقر کرده است تا خیزش مسلحانه ای را که در سال 1989 آغاز شد ، سرکوب کند. بیشتر کشمیری ها خواهان استقلال از هند یا ادغام با پاکستان همسایه هستند ، ادعاهایی که در مورد منطقه زیبای هیمالیا دارند به سال 1947 برمی گردد.



[ad_2]