در عکس ها: کیپ کاناورال شلوغ ترین تابستان دهه اخیر خود را می بیند آمریکا و کانادا

[ad_1]

موشک SpaceX Crew Dragon قرار است روز یکشنبه چهار فضانورد را به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل کند – فقط دومین مأموریت سرنشین دار این پروژه – و اولین پرتاب که توسط یک دولت خصوصی توسط دولت آمریکا تأیید شده است.

SpaceX قرار است طی 14 ماه آینده هفت مأموریت Dragon به ایستگاه فضایی ، سه سرنشین و 4 محموله را به انجام برساند ، زیرا آژانس فضایی دولت ایالات متحده ناسا با گسترش اکتشافات فضایی ، از جمله برنامه های اکتشافات فضایی ، به طور فزاینده ای بر همکاری تجاری تمرکز می کند. ماه و مریخ.

جیم بریدنشتاین ، مدیر ناسا ، تأسیسات کیپ کاناورال در جنوبی ترین ایالت فلوریدا را “فضایی برای بسیاری از کاربران” خواند که علاوه بر SpaceX بلکه به United Launch Alliance ، کنسرسیومی از شرکت ها که تعدادی موشک ، ماهواره و دیگر فضاپیماها را اداره می کنند ، خدمت می کند. در مدار زمین و فراتر از آن

از زمان رونق گرفتن برنامه های شاتل فضایی در دهه 1980 و برنامه آپولو ، که از سال 1961 آغاز شد و در سال 1972 به پایان رسید ، حتی با وجود محافظات ویروس کرونا ، سال 2020 شلوغ ترین تابستان برای کیپ کاناورال است.

شلیک موشک هایی که رو به اقیانوس اطلس دارند ، معمولاً معمول می شوند ، گاهی اوقات بیش از یک بار در هفته ، و در هر زمان از روز می آیند ، بسته به زمان بهینه برای قرار دادن محموله برای دیدار با International فضای ایستگاه یا برای اسکان یا اجتناب از هوا.

این می تواند باعث شود پرتابهای حتی همان مدل موشک بسته به اینکه روز روشن یا شلیک شب باشد متفاوت باشد.



[ad_2]