دهانشویه می تواند COVID-19 را در 30 ثانیه از بین ببرد: کاوش کنید اخبار

[ad_1]

یک مطالعه توسط دانشگاه کاردیف نشان داد که دهانشویه حاوی 0.07٪ کلرید سپیتیریدینیم می تواند با ویروس کرونا مبارزه کند.

یک مطالعه نشان داد که یک آزمایش خوراکی بدون نسخه می تواند ویروس کرونا را در طی 30 ثانیه از قرار گرفتن در معرض نابودی قرار دهد.

محققان دانشگاه کاردیف دریافته اند که دهانشویه حاوی حداقل 0.07٪ کلرید استیل پیریدینیم (CPC) “علائم امیدوارکننده” کاهش انتقال ویروس را نشان می دهد.

گزارش مقدماتی آنها که هنوز قابل بررسی نیست ، از مطالعه منتشر شده در هفته گذشته پشتیبانی می کند که نشان می دهد دهانشویه حاوی CPC به کاهش بار ویروسی افراد آلوده به ویروس کرونا کمک می کند.

یک آزمایش بالینی از بیماران در بیمارستان دانشگاهی ولز در کاردیف در حال بررسی است که آیا دهان شویه می تواند ویروس کرونا را در بزاق بیمار کاهش دهد. انتظار می رود یافته ها در اوایل سال 2021 منتشر شود.

دنتیل تنها مارک دهان شویه انگلیسی است که بخشی از یک آزمایش بالینی است که توسط پروفسور دیوید توماس از دانشگاه کاردیف انجام می شود.

دکتر توماس به نقل از PA گفت: “اگرچه این مطالعه in vitro بسیار دلگرم کننده و یک گام مثبت است ، اما اکنون تحقیقات بالینی بیشتری به وضوح مورد نیاز است.”

“ما باید درک کنیم که آیا اثر دهان شویه بدون نسخه بر روی ویروس COVID-19 به دست آمده در آزمایشگاه در بیماران قابل تکرار است یا خیر و ما منتظر هستیم که آزمایش بالینی خود را در اوایل سال 2021 تکمیل کنیم.”

تنفس هوای تازه

دکتر نیک کلایدن ، پریودنتیست ، گفت که او معتقد است که دهان شویه می تواند یک ماده افزودنی مهم برای مبارزه با ویروس کرونا باشد ، همراه با “شستن دست ، از بین بردن فیزیکی و ماسک زدن ، هم اکنون و هم در آینده. “

بیش از 54 میلیون مورد COVID-19 در سراسر جهان تایید شده است و محدودیت هایی در ایالات متحده و اروپا برای مهار عفونت های مارپیچی اعمال شده است.

اخبار امیدوار کننده ای از مسابقه واکسن COVID-19 وجود دارد ، زیرا شرکت بیوتکنولوژی مدرن ایالات متحده روز دوشنبه گفت که اطلاعات اولیه حاصل از مطالعه در حال انجام مرحله سوم واکسن آزمایشی آن ، 94.5٪ موثر است.

این خبر به دنبال بیانیه هفته گذشته شرکت بزرگ Pfizer آمریکا منتشر شد مبنی بر اینکه نتایج سه مرحله آزمایش واکسن COVID-19 ، که با BioNTech آلمان در حال تولید است ، نشان می دهد که این ماده بیش از 90 درصد موثر است.



[ad_2]