ده ها نفر در حمله به کارگران مزرعه در نیجریه کشته شدند نیجریه

[ad_1]

حدود 40 نفر گفتند که در حمله به کارگران شاغل در مزارع برنج در ایالت شمال شرقی بورنو “ذبح شدند”.

به گفته چندین منبع محلی به نقل از خبرگزاری ها ، مهاجمان ده ها نفر را که در مزارع برنج در شمال شرقی نیجریه کار می کردند ، به قتل رساندند.

مهاجمان روز شنبه كارگران مزرعه را بستند و گلوی خود را در روستای كوشوبه ، در نزدیکی میدوگوری ، پایتخت ایالت بورنو ، بریدند.

باباکورا کولو ، رهبر شبه نظامیان محلی که با گروه های مسلح در منطقه می جنگند ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما 43 جسد را کشف کرده ایم که همه آنها ذبح شده اند ، همراه با شش نفر دیگر با زخمی های جدی.”

رویترز به نقل از یک رهبر روستا ، یک جنگنده محلی با گروه زمارماری و یک منبع پلیس نیز از این حمله خبر داد و دست کم 40 نفر را کشت.

وی افزود ، مقامات جستجوی مهاجمان را آغاز کرده اند.

بوکو حرام و دولت اسلامی آفریقای غربی (ISWAP) در شمال شرقی نیجریه فعالیت می کنند. ده ها هزار نفر در این درگیری کشته شده اند که از سال 2009 تاکنون حدود دو میلیون نفر آواره شده است.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم [work] از بوکو حرام ، که در منطقه فعالیت می کنند و اغلب به کشاورزان حمله می کنند ، “گفت کولو ، که به بازماندگان حمله روز شنبه کمک کرد.

ابراهیم لیمان ، افسر پلیس دیگر ، ابراهیم لیمان ، که همان هزینه را پرداخت کرد ، گفت: قربانیان کارگران ایالت سوکوتو در شمال غربی نیجریه ، حدود 1000 کیلومتر (600 مایل) هستند که برای یافتن کار به شمال شرقی سفر کرده اند.

“60 کشاورز بودند که توافق شدند میوه های پوست کنده نشده را در مزارع برنج برداشت کنند. چهل و سه نفر ذبح شدند و شش نفر زخمی شدند. “

وی گفت که هشت نفر دیگر مفقود شده اند ، که گمان می رود توسط مهاجمان ربوده شده اند.

بنا به گفته مالا بانو ، ساکن ، که در عملیات جستجو و نجات شرکت داشت ، اجساد به روستای نزدیک زبرماری منتقل شدند و در آنجا قبل از مراسم تشییع جنازه روز یکشنبه در آنجا نگهداری می شوند.

ماه گذشته ، جنگجویان بوکوحرام در دو حادثه جداگانه 22 کشاورز را که در مزارع آبیاری خود در نزدیکی میدوگوری کار می کردند ، کشتند.

بوکو حرام و ISWAP به طور فزاینده ای در جنگ خشونت آمیز ، چوپانان و ماهیگیران را هدف قرار داده و آنها را به جاسوسی و انتقال اطلاعات به ارتش و شبه نظامیان محلی که با آنها می جنگند ، متهم می کنند.



[ad_2]