دیوارهای خیابان پیروز می شوند ، Nasdaq به سطح بالایی از امیدهای بهبودی دست می یابد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

Nasdaq سابقه ای را به عنوان خوش بینی نسبت به رونق اقتصادی بیش از ترس رشد عفونت های COVID-19 ثبت کرد.

شاخص های اصلی وال استریت روز جمعه افزایش یافت و Nasdaq به بالاترین رکورد در روز جمعه رسید ، زیرا خوش بینی در مورد جهش اقتصادی سال آینده بیش از ترس در مورد جهش پیش بینی شده در ویروس کرونا بعد از شکرگذاری بود.

روحیه توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا نیز برطرف شد ، وی گفت اگر كلاس انتخاباتی به جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، نزدیكترین كه به انتخابات 3 نوامبر داشت ، كاخ سفید را رها كند.

ریک مکلر ، شریک شرکت Cherry Lane Investments در نیوجرسی ، گفت: “در حالی که بیشتر معامله گران مطمئناً منتظر انتقال آسان قدرت بودند ، اما در پایان روز اطمینان حاصل می شود.”

سه شاخص عمده سهام ایالات متحده در ماه جاری بیش از 10 درصد افزایش یافتند زیرا سرمایه گذاران با نشانه هایی مبنی بر اینکه واکسن COVID-19 قرار است در هفته های آینده منتشر شود ، بهترین S&P 500 در ماه نوامبر است.

اگرچه مبادلات اروپایی با تردیدهایی در مورد اثر بخشی واکسن AstraZeneca روبرو شده اند ، اما مکلر گفت که این معامله تاثیری در بازار سهام آمریکا نخواهد داشت ، زیرا شركت های تجاری شرط بندی بر روی نامزدهای توسعه یافته توسط Pfizer Inc و Moderna Inc.

در ساعت 9:40 صبح ET ، میانگین صنعتی داو جونز 131.92 واحد یا 0.44٪ افزایش به 30،004.39 واحد رسید ، S&P 500 با 12.86 واحد یا 0.35٪ افزایش ، به 3 رسید. 642.51 ، و Nasdaq Composite با 79.33 واحد افزایش ، 0.66٪ واحد ، به 12173/74 واحد رسید.

9 بخش از 11 بخش عمده S&P بالاتر بودند ، فقط بخشهای املاک و مستغلات ، که عموماً دفاعی محسوب می شدند ، پایین تر بودند.

چرخش در بخشهایی که به نظر می رسد از بهبود اقتصادی بهره مند می شوند ، مانند صنعت و امور مالی ، داو را نیز به اوج رسانده و آن را برای بزرگترین سود ماهانه از سال 1987 به اوج رسانده است.

وال استریت حتی در تلاش خیابان مین به بالاترین رکورد رسیده است. بانک های غذایی مانند بانک غذایی منطقه ای در لس آنجلس شاهد افزایش افراد نیازمند بوده اند [File: Mike Blake/Reuters]

نوسانات بازار ، همانطور که توسط شاخص نوسانات CBOE اندازه گیری می شود ، به سطح قبل از همه گیر افتاد. انتظار می رود با بسته شدن اوایل جمعه بازار سهام ایالات متحده ، حجم معاملات کم باشد.

سهام iQIYI Inc ، ثبت شده در ایالات متحده ، پس از اینکه رویترز گزارش داد Alibaba Group Holding Ltd و Tencent Holdings Ltd مذاکرات خرید سهام کنترل سرویس پخش ویدئو را متوقف کرده اند ، 2.8٪ کاهش یافت.

هفته آینده ، سرمایه گذاران آخرین تصویر اقتصادی از جمله گزارش اشتغال ماهانه را دریافت می کنند. اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط رویترز انتظار دارند گزارش شغل 4 دسامبر نشان دهد که بیکاری 6.8 درصد از 6.9 درصد است ، اما هنوز بیش از 4.5 درصد در ماه مارس است ، قبل از اینکه اقتصاد ایالات متحده سقوط کند.

مشکلات در حال پیشرفت بیش از 1.58 به 1 NYSE و 2.06 به 1 Nasdaq است.

شاخص S&P 17 اوج جدید 52 هفته ای را اعلام کرد و هیچ پایین ترین سطح را نداشت ، در حالی که Nasdaq 75 بالاترین سطح و چهار پایین ترین سطح را گزارش کرد.



[ad_2]