رئیس جمهور چین شخصاً 37 میلیارد دلار IPO را برای مورچه ها متوقف می کند: گزارش اخبار چین

[ad_1]

اندکی پس از سخنرانی بنیانگذار میلیاردر آن ، جک ما ، سخنرانی مخالف با مدیریت اقتصادی حزب کمونیست چین ، پیشنهاد اولیه 37 میلیارد دلاری گروه Ant بود.

وال استریت ژورنال روز پنجشنبه با اشاره به مقامات چینی که با این موضوع آشنایی دارند ، شی جین پینگ ، رئیس جمهور چین شخصاً تصمیم گرفته است تا در عرضه اولیه گروه مورچه به مبلغ 37 میلیارد دلار شرکت کند.

تصمیم برای متوقف کردن بزرگترین IPO در جهان تاکنون چند روز پس از آن صورت گرفت که بنیانگذار میلیاردر فناوری مالی ، جک ما ، حمله عمومی به بازارهای مالی و بانک های کشور را آغاز کرد.

در این گزارش آمده است که رئیس جمهور شی به نهادهای نظارتی چین دستور داده است که سفرهای بورس سهام مورچه را بررسی و متوقف کنند.

مورچه گروه بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد. شورای اطلاع رسانی شورای دولتی ، کابینه چین ، نمی تواند بلافاصله برای اظهار نظر تأسیس شود.

ما در اجلاس شانگهای در 24 اکتبر گفته بود که سیستم نظارتی مانع از نوآوری می شود و برای تقویت رشد نیاز به اصلاح دارد. در اوایل این ماه ، رویترز گزارش داد که این سخنرانی مجموعه ای از رویدادها است که لیست مورچه را اژدر می کند.

اندکی پس از سخنرانی تند ما ، تنظیم کننده های ایالتی شروع به تهیه گزارش کردند ، از جمله گزارشی در مورد نحوه استفاده مورچه از محصولات مالی دیجیتال مانند Huabei ، یک سرویس کارت اعتباری مجازی ، برای تشویق افراد فقیر و جوانان به جمع آوری بدهی.

رویترز گزارش داد ، دفتر كل شورای دولت گزارشی درباره احساسات عمومی در مورد سخنرانی ما تهیه و آن را به مقامات ارشد ، از جمله رئیس جمهور شی منتقل كرد.



[ad_2]