رئیس ستاد Trump Meadows با COVID-19 تشخیص داده شد آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس ستاد کاخ سفید ، مارک میدوز ، که اغلب در صحنه های عمومی و بدون استفاده از ماسک ظاهر می شود ، COVID-19 تشخیص داده شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور دونالد ترامپ ، مارک میدوز ، ویروس کرونا ویروس جدید تشخیص داده شده است زیرا ایالات متحده به طور روزانه موارد تایید شده در طی همه گیر را ثبت می کند.

دو مقام ارشد دولت روز جمعه تأیید کردند که میدوز از نظر ویروس مثبت است ، که در سال جاری بیش از 236000 آمریکایی کشته شده است. آنها هیچ جزئیاتی در مورد زمان ابتلا رئیس دفتر کار با ویروس یا وضعیت فعلی وی ارائه ندادند. اولین بار تشخیص وی توسط خبرهای بلومبرگ گزارش شد.

رویترز با استناد به منابع ناشناس گزارش داد که یکی دیگر از دستیارهای اصلی کمپین ، نیک ترینر ، نیز نتیجه مثبتی داشته است.

بیش از 127،000 عفونت جدید در ایالات متحده در روز جمعه ، سومین روز متوالی از موارد ثبت شده ، گزارش شده است ، زیرا آرا in در انتخابات شدید ریاست جمهوری ارتش هنوز در حال شمارش است.

ترامپ با اشاره به تأثیر آنها در اقتصاد ، مخالف سرسخت اقدامات محاصره بوده است و بارها با کارشناسان دولت خودش در زمینه سیاست ویروس کرونا درگیر شده است.

میدوز ، بهترین مشاور ترامپ و قانونگذار سابق کارولینای شمالی ، در روز انتخابات با ترامپ سفر کرد و آخرین بار در اوایل روز چهارشنبه با چهره ای ماسک زده در ملا public عام ظاهر شد زیرا ترامپ به دروغ پیروزی در شمارش آرا را اعلام کرد. وی بیش از یک ماه پیش که رئیس جمهور با ویروس سرنگون شد ، یکی از نزدیکان ترامپ بود اما روزانه آزمایش می شد و برنامه کاری منظم خود را حفظ می کرد.

این آخرین مورد ویروس در غرب بال است که حتی دو هفته پس از مارک شورت ، معاون رئیس مایک پنس ، معاون رئیس جمهور و سایر دستیاران با آزمایش مثبت ویروس ، رخ می دهد.

“چرخش دور”

ترامپ ، بانوی اول ملانیا ترامپ و حداقل دوازده نفر دیگر در اوایل ماه اکتبر پس از برگزاری ترامپ در اجتماعات بزرگ افراد غیر نقاب ، از جمله مراسم اعلام نامزدی قاضی فعلی امی کانی بارت ، آزمایش ویروس مثبت شدند. برای دیوان عالی کشور

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی وی نیز به ویروس آلوده شد و دوست دیگر ترامپ ، هرمان کین ، نامزد سابق جمهوری خواه ریاست جمهوری ، در ژوئیه پس از شرکت در تجمع ترامپ بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

ترامپ بارها و بارها گفته است که ملت “گوشه ای” از بیماری همه گیر است ، که در انتخابات روز سه شنبه در رتبه اول قرار گرفت.

موارد COVID-19 در ایالات متحده طی دو هفته گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است. طبق تجزیه و تحلیل داده های دانشگاه جان هاپکینز ، میانگین متحرک هفت روزه برای موارد جدید روزانه از 61166 در 22 اکتبر به 94625 در 5 نوامبر افزایش یافته است.



[ad_2]