رئیس فدرال رزرو ایالات متحده: ماه های “چالش برانگیز” تا رسیدن واکسن اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

رئیس فدرال رزرو پاول می گوید ارزیابی اثرات واکسن ویروس کرونا بر اقتصاد آمریکا همچنان دشوار است.

به گفته رئیس فدرال رزرو ، کاهش روند بهبودی و شیوع همه گیر شدن ایالات متحده در حال وارد شدن به یک ماه “چالش برانگیز” است ، بطوریکه استقرار بالقوه واکسن هنوز با موانعی در تولید و توزیع گسترده روبرو است. جروم پاول

پاول در یک سخنرانی که برای جلسه استماع کنگره در صبح سه شنبه آماده شد ، گفت: “افزایش پرونده های جدید COVID-19 ، چه در اینجا و چه در خارج از کشور ، نگران کننده است و ممکن است چالش برانگیز باشد.”

“آخرین اخبار مربوط به واکسن در میان مدت بسیار مثبت است. تاکنون ، چالش ها و عدم اطمینان های قابل توجهی از جمله زمان ، تولید و توزیع و کارایی بین گروه های مختلف باقی مانده است. ارزیابی زمان و میزان پیامدهای اقتصادی این پیشرفت با هر درجه اطمینان هنوز دشوار است. “

اظهارات پاول مفصل ترین توضیحات در مورد چگونگی تأثیر احتمالی ورود یک واکسن بر چشم انداز فدرال رزرو و توسعه بهبود است که رئیس فدرال رزرو اعتراف می کند در حال کند شدن است.

این ، به نوبه خود ، می تواند دیدگاههایی را در مورد میزان حمایت دولت بیشتر برای کمک به خانواده ها و مشاغل مورد نیاز برای رفع شکاف بین رکود کنونی و اقتصاد پسا همه گیر ایجاد کند.

الكس هازارد ، وزیر بهداشت آمریكا روز دوشنبه گفت ، واكسن زدن می تواند قبل از كریسمس در اواخر دسامبر آغاز شود.

“پیشرفت چشمگیر”

در شهادت های جداگانه ای که در همان جلسه دادرسی ارائه می شود ، استفان منوچین ، وزیر دارایی گفت که اقتصاد “پیشرفت چشمگیری” در بازسازی زمین های از دست رفته در همه گیری داشته است و هر گونه کمک دولتی اضافی باید “کارگران و مشاغل کوچک که همچنان به مبارزه ادامه می دهند “، برخلاف گسترده در اقتصاد.

استفان مانوچین وزیر خزانه داری آمریکا می گوید تمام صندوق های محرک مالی جدید باید برای کارگران و مشاغل کوچک محروم هدف قرار گیرد [File:Drew Angerer/Pool via Reuters]

منچین اخیراً به فدرال رزرو گفت که چندین برنامه وام اضطراری را متوقف کند و پیشنهاد کرد که 455 میلیارد دلار باقیمانده برای این تسهیلات به چنین طرحی اختصاص یابد.

با مشاهده این واکسن ، برخی از تحلیلگران می گویند که با واکسیناسیون آمریکایی ها و دستیابی به مصونیت گسترده در برابر ویروس کرونا ، انتظار می رود جهش شدیدی در اقتصاد در ماه های آینده داشته باشد.

با این حال ، پاول گفت که سرنوشت اقتصاد به موفقیت روند بستگی دارد و تا آن زمان تأثیر همه گیری باقی خواهد ماند – و به ویژه بر زنان ، گروه های اقلیت و کسانی که در بخش خدمات قرار دارند بسیار سخت خواهد بود.

پاول گفت: “بهبود کامل اقتصادی بعید به نظر می رسد تا زمانی که مردم مطمئن نباشند که انجام مجدد فعالیت های گسترده دیگر بی خطر باشد.”



[ad_2]