رئیس AstraZeneca می گوید که واکسن ضد COVID در پایان سال در راه است اخبار از انگلستان

[ad_1]

مدیر عامل AstraZeneca گزارش تاخیر در واکسن COVID-19 را رد می کند و می گوید واکسیناسیون در مقیاس بزرگ ممکن است تا ماه دسامبر امکان پذیر باشد.

پاسكال سوريو ، مدير عامل ، با رد گزارش تاخيرها و مشكلات توليد ، گفت كه ويروس كرونا ويروس AstraZeneca Plc مي تواند براي واكسيناسيون در مقياس بزرگ آماده باشد

سازنده دارو در انگلیس آماده است نتایج آزمایشات واکسن را تا پایان سال حتی پس از تاخیر اندکی آزمایشات در تابستان با کاهش سرعت عفونت در نیمکره شمالی ، اعلام کند. به گفته سوریوت ، تجدید حیات اخیر به دانشمندان اجازه داده است تا داده های بالینی مورد نیاز خود را جمع آوری کنند. Astra و دانشگاه آکسفورد این واکسن را به صورت فله منجمد نگه می دارند تا ماندگاری آن در انتظار نتایج نهایی آزمایش باشد.

سوریو در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ گفت: “در پایان روز ، ما هنوز نمی دانیم که این واکسن م worksثر است یا خیر.” “ما امیدواریم که واکسیناسیون در مقیاس گسترده از ژانویه سال آینده امکان پذیر باشد – احتمالاً حتی در ماه دسامبر.”

اظهارات سوریوت یک روز پس از آن اعلام شد که کیت بینگهام ، رئیس کارگروه واکسن انگلیس ، گفت که تا پایان سال فقط 4 میلیون دوز تزریق در دسترس خواهد بود ، بسیار کمتر از 30 میلیون آماده شده تا سپتامبر AstraZeneca اظهار داشت که اطمینان دارد با پاک شدن شلیک گلوله ، می تواند صدها میلیون دوز را به صورت “نورد” ارائه دهد.

سازنده دارو در انگلیس پیشتاز تلاش ها برای مبارزه با بیماری همه گیر است و در صورت موفقیت آزمایش آزمایشی آن می تواند یکی از اولین آزمایش های تایید شده در سراسر جهان باشد. Astra و سازندگان دارو Pfizer Inc. و شرکت مدرن به دنبال ارائه نتایج حیاتی از آزمایشات واکسن در هفته های آینده ، با مجوز اضطراری قبل از پایان سال است.

Soriot گفت جهان به چندین واکسن نیاز دارد و تحقیقات Astra در انگلیس و برزیل به خوبی ادامه دارد ، اگرچه ایالات متحده متوقف شده بود. وی گفت: سازمان غذا و داروی ایالات متحده ممکن است بخواهد قبل از بررسی محصول منتظر نتایج مطالعه محلی باشد.

Sorio گفت: “FDA ممكن است بخواهد منتظر نتایج مطالعه آمریكا باشد یا برنامه بین المللی ما را مورد بازبینی قرار دهد و بر این اساس تصویب فوری به ما بدهد.” “این تصمیم به تنظیم کننده ها در هر کشور بستگی دارد.”

سابقه واکسن

Astra اعلام کرد که این واکسن را با قیمت تمام شده در بین همه گیر ، بین 4 تا 5 دلار ، به هزینه تولید محلی ، می فروشد. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که برای جلوگیری از تأثیر معنادار بر امور مالی خود ، 20٪ برای پوشش هزینه های تولید اضافه می کند. Sorio گفت ، Astra بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان از جمله هزینه های بالینی ، هزینه دارد.

نامزد آسترا آکسفورد در افراد مسن و سالخوردگان ، که بیشترین خطر ابتلا به بیماری جدی را دارند ، پاسخ ایمنی شدیدی را به دنبال داشت. آسترا و آکسفورد حدود 23000 داوطلب را در آزمایشات واکسن در سراسر جهان مشارکت داده اند و قصد دارند پس از تکمیل استخدام واحد ایالات متحده به 50،000 نفر برسند.

سخنگوی دولت انگلیس روز پنجشنبه گفت: “تنها در صورت اثبات ایمن و موثر بودن واکسن ، این واکسن معرفی خواهد شد” و سرویس بهداشت ملی آماده است تا برنامه واکسیناسیون را راه اندازی کند.

اختلال همه گیر

Pfizer که در حال تولید واکسن خود با BioNTech SE آلمان است ، گفت که می تواند در این مرحله اطلاعات اولیه از مرحله آزمایش را منتشر کند. این شرکت همچنین منتظر رسیدن به یک نقطه عطف ایمنی است ، رقمی که دو ماه برای نیمی از شرکت کنندگان انتظار می رود تا هفته سوم نوامبر. با فرض مثبت بودن هر دو مجموعه از نتایج ، وی اندکی پس از آن درخواست مجوز استفاده اضطراری را در ایالات متحده می کند.

روز پنجشنبه ، آسترا سود سه ماهه سوم را گزارش داد که کمتر از پیش بینی تحلیلگران بود زیرا همه گیری هزینه ها را افزایش داد و ویزیت ها و تشخیص برخی پزشکان را دلسرد کرد. سایر تولیدکنندگان دارو مانند Novartis AG سوئیس و Novo Nordisk A / S دانمارک نیز موارد مشابه را ذکر کرده اند.

سوریو در یک کنفرانس تلفنی با اشاره به تأخیر در تشخیص و درمان سرطان گفت: “باور کنید یا نکنید ، افراد دچار حملات قلبی می شوند و به بیمارستان نمی روند زیرا می ترسند.” وی گفت: محصولات تزریقی بیشتر تحت تأثیر این تاخیرها قرار می گیرند.

سهام Astra در معاملات لندن اندکی تغییر کرد.

(پاراگراف های اول و سوم را با نظر مدیر عامل به روز کنید)
– با کمک نائومی کرسژ ، فرانسیین لاکوا و تام کین.



[ad_2]