راه پیش رو آسان نخواهد بود / ویدئو | آخرین خبرها

[ad_1]

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، که تاکنون 290 رأی به دست آورده است ، شنبه شب در مقابل جمعیت در دلاور به همراه معاون اول خود ، کمالا هریس سخنرانی کرد.

وی افزود: من اعتماد تو را به من تحقیر می كنم. من قول می دهم كه رئیس جمهوری شوم كه اختلاف ایجاد نكند اما برای وحدت تلاش كند.

رئیس جمهور با اشاره به کار همسرش به عنوان معلم گفت: “او یکی از شما خواهد بود که در کاخ سفید خواهد بود.”

بایدن همچنین با انتخاب کمالا هریس به عنوان معاون اول خود افتخار کرد و گفت که وی اظهار نکرد که این کار در ایالات متحده غیرممکن است. او فرزند یک مهاجر است.

رئیس جمهور منتخب گفت: “جامعه سیاهپوستان آمریكا ایستاده و از ما حمایت كرده است.” هیچ وقت فراموش نمی کنم اکنون ما دولتی خواهیم داشت که نماینده همه مردم خواهد بود.

بایدن به طرفداران ترامپ گفت: “بیایید به یکدیگر گوش دهیم و جلو برویم.” ما نباید مخالفان خود را دشمن بدانیم ، آنها شهروندان آمریکایی هستند. اکنون زمان بهبودی در آمریکا است. این کارزار تمام شد.

وی افزود: ایالات متحده می خواهد ما قدرت عدالت ، دانش و امید را ارتقا دهیم. در این کشور.

رئیس جمهور منتخب از انتخاب گروهی از دانشمندان برای جنگ با ولیعهد روز دوشنبه در حالی که آماده می شوند کار خود را برای ورود به کاخ سفید آغاز کنند ، خبر داد.

بایدن گفت: “به جای انکار یکدیگر ، بیایید با هم کار کنیم.” ما باید تصمیم بگیریم که با هم کار کنیم. مردم آمریکا می خواهند با هم کار کنند تا به نفع مردم کار کنند.

بایدن با اشاره به سوابق برخی از روسای جمهور ایالات متحده تا زمان باراک اوباما گفت: “ما باید روحیه آمریکایی را بازیابی کنیم.” همه دنیا به آمریکا نگاه می کنند. ما نه تنها در خط مقدم خواهیم بود ، بلکه در خط مقدم شبیه سازی نیز خواهیم بود.

وی افزود: “در آمریكا ، همه باید بتوانند ر dreamsیاهایشان را رشد دهند. ما همیشه به آینده نگاه می كنیم. كشوری كه هیچ كسی را نگذارد و هرگز تسلیم شود.

رئیس جمهور منتخب آمریکا ادامه داد: اگر با هم باشیم به هر چیزی دست خواهیم یافت.

بایدن با اشاره به 240،000 آمریکایی که در تاج کشته شدند ، گفت: “ما می توانیم با عشق به کشور ، عشق به عدالت کار کنیم و دست به دست هم می دهیم.” ما باید ایمان و ایمان را گسترش دهیم.

معاون رئیس جمهور بایدن: راه پیش رو آسان نخواهد بود
کامالا هریس ، اولین معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده ، شنبه شب پس از پیروزی در رقابت ، در یک سخنرانی مبارزاتی گفت: “دموکراسی یک کشور نیست ، بلکه یک عمل است.” نتیجه این شد که دموکراسی آمریکا تضمین نشده است ، اما قدرت آن به اراده ما در محافظت از آن بستگی داشت.

بایدن گفت: “دموکراسی خوشبختی و پیشرفت به همراه دارد زیرا ما انسانها قدرت ساختن آینده ای بهتر را داریم.” دموکراسی و روحیه آمریکایی به این انتخابات بستگی داشت. شما یک روز جدید را شروع کرده اید.

هریس با تشکر از مقامات انتخاباتی که به طور خستگی ناپذیر برای شمارش آرا تلاش کردند ، ادامه داد: “کشور از شما سپاسگزار است ، شما از عزت خود دفاع کردید.”

وی همچنین از مردم آمریکا برای حضور بی سابقه مردم در شنیدن صدای آنها تشکر کرد و گفت: “ما می دانیم که ما دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم ، به خصوص در چند ماه گذشته ، اما شهامت و استقامت شما را دیده ایم.”

سناتور فعلی آمریكا از كالیفرنیا تأكید كرد: به مدت چهار سال رفتید و برابری ، برابری ، زندگی و كره زمین را سازمان دادید و رأی دادید. شما یک پیام کاملا واضح منتقل کردید ، امید ، وحدت ، عزت ، دانش و صداقت را انتخاب کردید.

هریس گفت: “شما بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب كردید.” جو مردی در حال بهبود است ، او در آزمایشات و تجربیات گذشته خود احساس تمرکز می کند.

وی افزود: “همسرش جیل بایدن به یک بانوی اول باورنکردنی تبدیل خواهد شد.

بایدن در مورد مهاجرت مادر از هند به آمریکا گفت که شاید او هرگز باور نداشته باشد که چنین اتفاقی در آن زمان رخ دهد. من از مادرم و از نسل سیاه پوستان ، آسیایی ها ، لاتین ها ، بومی ها هستم که در طول تاریخ ما راه را برای چنین لحظه ای هموار کرده اند. زنانی که به خاطر برابری ، آزادی و عدالت برای همه فداکاری کردند.

هریس افزود: “بسیاری از زنان سیاه پوست ثابت کرده اند که بنیان دموکراسی ما هستند.” من به همه زنانی فکر می کنم که سعی در تضمین حق رأی داشتند و اکنون به نسل جدید زنان رأی داده و از حقوق خود دفاع می کنند.

وی ادامه داد: “این شجاعت بایدن را برای عبور از همه موانع و انتخاب زنی مانند من به عنوان معاون اول خود نشان می دهد.” اگرچه من اولین زن در این موقعیت هستم ، اما مطمئنا آخرین نفر نخواهم بود.

بایدن افزود: “کودکان آمریکایی ، آرزوهای خود را با جاه طلبی تحقق بخشید.” ما در هر مرحله با شما خواهیم بود.

هریس خطاب به مردم آمریکا گفت: “فرقی نمی کند به چه کسی رای دهید ، من سعی می کنم مانند جو بایدن نسبت به اوباما وفادار و صادق باشم و هر روز در کنار شما و خانواده تان بلند شوم.”

وی افزود: اکنون سعی می کنم جان انسان ها را نجات دهم و بر همه گیری غلبه کنم ، اقتصاد را نجات دهم ، تبعیض نژادی نهادی را از بین ببرم ، با شرایط نامساعد آب و هوایی مبارزه کنم و روح کشورمان را شفا دهم. راه پیش رو آسان نخواهد بود ، اما ایالات متحده آماده است. من و جو هم

بایدن گفت: “ما رئیسی را انتخاب كردیم كه بهترین خود را نمایندگی كند ، دنیا به او احترام می گذارد ، فرزندان ما او را به عنوان یك الگو ، یك فرمانده كل كه به سربازان ما احترام می گذارد و یك رئیس جمهور برای همه می بینند.” شهروندان آمریکایی خواهند بود

به دنبال این اظهارات ، اعضای خانواده بایدن در کنار کامالا هریس پیر شدند و همراه با طرفداران خود پیروزی را جشن گرفتند.

[ad_2]