رشد تجارت الکترونیکی در چین باعث افزایش تمرکز علی بابا بر روی Ant | اخبار چین

[ad_1]

سود در سه ماهه سوم کاهش یافت ، اما فروش چینی ها در اینترنت بیشتر بود و از پیش بینی تحلیلگران فراتر رفت. سرمایه گذاران مراقب IPO هستند.

با افزایش هزینه های آنلاین ، غول تجارت الکترونیکی چینی Alibaba پیش بینی های فروش تحلیلگران را برای سه ماهه سوم شکست و گفت که از تعلیق لیست شرکت های تابعه گروه Ant خود قدردانی می کند.

درآمد علی بابا برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 30 درصد افزایش یافت و به 155.06 میلیارد یوان (23.43 میلیارد دلار) رسید ، در مقایسه با برآورد 154.74 میلیارد یوان (23.38 میلیارد دلار) ، IBES از Refinitiv.

درآمد رایانش ابری علی بابا ، که کانون توجه این شرکت است ، با 60٪ جهش به 14.9 میلیارد یوان (2.25 میلیارد دلار) رسید ، در حالی که فروش از تجارت اصلی تجارت الکترونیکی 29٪ افزایش به 130.92 میلیارد یوان (19.79 میلیارد دلار) سه ماهه.

درآمد خالص 63 درصد کاهش یافت و به 26.52 میلیارد یوان (4 میلیارد دلار) رسید ، زیرا علی بابا در سال گذشته یک بار سود را از 33 درصد سهام خود در گروه مورچه ثبت کرد.

Alibaba از فروش داخلی قوی تر سود می برد و منجر به بهبود جهانی COVID-19 می شود.

تولید ناخالص داخلی (GDP) چین در سه ماهه گذشته 4.9٪ رشد کرد و چین را به تنها عامل مهم رشد در جهان تبدیل کرد.

تجارت الکترونیکی تایتان مبتنی بر بیش از یک چهارم میلیون مارک تجاری ، افزایش تخفیف ها و فناوری هایی مانند فروش زنده برای جلب مشتری در جشنواره خرید یک روزه پر فروش فیلم سالانه است که هفته آینده به اوج خود می رسد.

استفان ژو ، تحلیلگر در اقیانوس آرام در عصر ، به بلومبرگ گفت: “ارائه روز غیر متصل ممکن است معیار مهمی برای بررسی نسبت به نتیجه سه ماهه سوم باشد.” “تجارت الکترونیکی تنها بخشی است که در واقع از ویروس کرونا بهره مند می شود ، فقط به این دلیل که بیشتر مصرف عادی از آفلاین به آنلاین منتقل می شود.”

سهام علی بابا فهرست شده در هنگ کنگ ، که در سال جاری بیش از 38 درصد سود کسب کرده است ، و آن را به یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان تبدیل کرده است ، در ابتدای معاملات 2.4 درصد سقوط کرد.

[Bloomberg]

مورچه ایستاد

تعلیق غافلگیرانه چین در روز سه شنبه پیشنهاد اولیه علی بابا برای ارائه یک بستر پرداخت 37 میلیارد دلاری توسط برخی تحلیلگران و سرمایه گذاران به عنوان تلاشی از سوی پکن برای کاهش اندازه بنیانگذار جک ما و امپراتوری خدمات مالی وی تلقی می شود.

این اقدام پکن در اقدامی چشمگیر بزرگترین IPO جهان را ظرف چند روز خنثی کرد که باعث شد سرمایه گذاران و بانکداران به دنبال پاسخ باشند.

مورچه گفت که لیست آن توسط بورس اوراق بهادار شانگهای پس از نشست بین بنیانگذار میلیاردر جک ما و مدیران ارشد با تنظیم کنندگان مالی چین به حالت تعلیق درآمد. او همچنین پای هنگ کنگ را از لیست دو یخ زد.

دانیل ژانگ ، مدیر عامل شرکت علی بابا ، طی فراخوانی برای سودآوری گفت که علی بابا “به طور فعال” اثر تعلیق IPO گروه Ant را در تجارت خود ارزیابی می کند و “بر این اساس اقدامات مناسب را انجام خواهد داد”

Ant Group جداگانه گفت که پس از بررسی و ارزیابی کامل اقدامات مربوطه ، تصمیم می گیرد که آیا IPO خود را دوباره راه اندازی کند.

دولت رئیس جمهور شی جین پینگ پس از اینکه سالها به آنها اجازه فعالیت بدون نیاز به سرمایه و اهرم فشار بر بانکها را داد ، کنترل مورچه ها و دیگر مجامع مالی با رشد سریع را کنترل کرده است.

اما این تعطیلی همچنین پس از منفجر کردن سیستم مالی چین توسط ما و زیر سوال بردن مدل های نظارتی جهانی در كنفرانس عالی رتبه ماه گذشته انجام شد و بانك ها را “دفاتر فروش” خواند. ما گفت که چین هنوز “جوان” است و برای ایجاد یک اکوسیستم برای توسعه سالم صنعت محلی نیاز به نوآوری بیشتری دارد.

عملکرد علی بابا همچنین همزمان با نزدیک شدن به پیروزی جو بایدن دموکرات ، با بازارهایی که منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بودند ، هم زمان بود.

در زمان رئیس جمهور دونالد ترامپ ، دو اقتصاد برتر جهان بر سر تجارت با یکدیگر درگیر شدند و برخی از شرکت های چینی را مجبور به موافقت IPO ایالات متحده و بازار در نزدیکی خانه خود کردند.



[ad_2]