رهبران بانک فدرال در مورد چگونگی تحریک اقتصاد ویران شده ویروس آمریکا اختلاف نظر دارند | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

رهبران فدرال رزرو ایالات متحده نظرات مختلفی در مورد آنچه که به اقتصاد بزرگ در بازگشت به مسیر درست در میان جهش نگران کننده COVID کمک می کند ، ارائه داده اند.

رهبران بانک های فدرال رزرو ایالات متحده در دیدگاه های خود در مورد چگونگی بازگشت اقتصاد ویران شده به کشور در میان هجوم نگران کننده عفونت های ویروس کرونا متفاوت هستند.

برای رئیس جمهور فدرال سنت لوئیس ، جیمز بولارد ، می توان روند فعلی موارد ویروس کرونا را مهار کرد و اگر خانوارها به سادگی به مسیر درست رانده شوند ، اقتصاد می تواند بهبود یابد ، و خواستار فشار “این بار” برای پوشیدن ماسک و اقدامات دیگری را انجام می دهد که مقامات بهداشت از ماه مارس تحت فشار قرار داده اند.

جان ویلیامز ، رئیس بانک فدرال نیویورک معتقد است که بهبود کامل اقتصادی باید منتظر واکسن باشد و بحران سلامت تا آن زمان اقتصاد را زیر سوال خواهد برد.

نیل کشکاری ، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس خواستار محاصره ملی چهار تا شش هفته ای برای تلاش برای جلوگیری از همه گیری شده است.

در کدام یکی از تکنوکرات ترین و دشوارترین نهادهای کشور ، ماه ها تمرکز شدید بر مسیر همه گیری و تأثیرات آن بر اقتصاد ایالات متحده منجر به موارد زیر شده است: چه کسی جهنم را می داند؟

نظرات جداگانه ویلیامز و بولارد در روز جمعه بیانگر ایده های رقابتی است که در فدرال رزرو ایالات متحده در مورد وضعیت اوضاع و آنچه ممکن است در ماه های آینده اتفاق بیفتد. کشکاری خواستار محاصره در اوایل سال جاری شد ، تنها سیاستمدار بانک فدرال که از چنین گام نهایی حمایت می کند.

سیاست فدرال رزرو احتمالاً برای هر دو نتیجه تعیین خواهد شد ، اگرچه این بحث می تواند بر بحث گسترده تری در مورد چگونگی واکنش سایر شاخه های دولت در برابر یک بیماری همه گیر تأثیر بگذارد.

روز پنجشنبه عفونت های روزانه در ایالات متحده از 163000 نفر عبور کرد و برای نهمین روز متوالی از مرز 100000 عبور کرد و تعداد کشته شدگان از 1،173 به 242،982 رسید. بیمارستان ها در برخی از ایالت ها به ظرفیت خود رسیده اند.

میلیون ها آمریکایی بیکار هستند و برخی صنایع مانند سرگرمی و مهمان نوازی انجام کاری که می توانند انجام دهند بسیار دشوار است.

با این حال ، بولارد روز جمعه گفت كه تخمین می زند حدود 3 تریلیون دلار كمك از بیماری همه گیر بهاری مصوب كنگره به اندازه كافی بزرگ باشد تا بتواند بیشتر اثرات ركود اقتصادی متعاقب آن را برآورده كند ، كه به گفته وی پایان یافته است. در ماه آوریل با شروع بهبودی ، که همچنان سریعتر از حد انتظار حرکت می کند.

بولارد به پخش آنلاین باشگاه اقتصادی گفت: “مشاغل و خانوارها در حال سازگاری هستند و” بخش بزرگی از اقتصاد قادر به تولید کالاها یا خدمات خود است ، حتی اگر مجبور باشد با بیماری همه گیر مقابله کند … و می توان با خیال راحت تولید کرد. ” ممفیس

بولارد اذعان کرد که بقیه افراد هنوز به کمک نیاز دارند ، اما کمک هدفمند همراه با توجه دقیق به بهداشت شخصی باید بیماری همه گیر را محدود کرده و بهبودی را ادامه دهد ، حتی اگر واکسن بیش از حد انتظار باشد.

ویلیامز این کمک مالی را تسریع در بهبودی می داند و می گوید این “دلیل مصرف کنندگان هنوز هم می تواند باشد”. با این حال ، او گفت که نگران است تا زمانی که واکسن وجود داشته باشد اقتصاد دشوار باقی بماند.

ویلیامز در مصاحبه ای با فایننشال تایمز گفت ، پیشرفتی که اخیراً در این جبهه اعلام شده است “نشانه های مثبتی” در مورد توانایی عبور از COVID-19 دارد.

طبق نتایج اولیه آزمایش ، Pfizer Inc اوایل این هفته اعلام کرد که واکسن آزمایشی COVID-19 بیش از 90 درصد م effectiveثر است.

ویلیامز گفت ، اما اقتصاد هنوز در یک “حفره عمیق” قرار دارد و “رشد بسیار زیاد موارد COVID به تازگی توانایی بازار برای زنده ماندن در این دوره را زیر سوال می برد”.



[ad_2]