رهبر حلقه اخاذی در کره جنوبی در زندان 40 سال کره جنوبی

[ad_1]

کشف در ماه مارس اتاق نهم ، که روی پلت فرم رمزگذاری شده تلگرام اجرا می شود ، کشور را شوکه کرد.

دادگاه سئول روز پنجشنبه رئیس اتاق نهم – یکی از بزرگترین محافل آنلاین قاچاق رابطه جنسی در کره جنوبی – را به 40 سال حبس محکوم کرد ، که حبس ابد خواستار دادستان نیست.

یونهاپ گزارش داد دادگاه منطقه ای مرکزی سئول چو جو بین را به دلیل نقض قوانینی برای محافظت از خردسالان در برابر خشونت جنسی و ارتکاب سود مجرمانه با تولید و فروش فیلم های توهین آمیز مقصر شناخته است.

دادگاه گفت: “متهم به طور گسترده محتوای خشونت آمیز جنسی را منتشر می کند ، که با ایجاد اغوا و تهدید بسیاری از قربانیان ایجاد می کند.”

Nth Room سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده تلگرام را اجرا می کند و عاملان آن از اطلاعات شخصی – که بعضاً به طور غیرقانونی توسط سرویس های دولت محلی جمع آوری می شدند – برای دهشت ده ها زن و کودک به اعمال صریح جنسی در مقابل دوربین استفاده می کنند و هزاران کاربر برای مشاهده ارز رمزنگاری شده پول پرداخت می کنند.

دست کم 74 زن ، از جمله 16 نوجوان ، در ماه های 2019 و فوریه سال 2020 در آنچه “مقام برده داری مجازی” خوانده اند زندانی شده اند.

این حلقه در سطح ملی طنین انداز شد ، میلیون ها کره ای با عقد طومارها از مقامات خواستند که هویت چو را منتشر کنند و نه تنها رهبران بلکه کسانی که در این شبکه شرکت کرده اند تحقیق کنند و 1.5 میلیون درآمد (1360 دلار) برای تماشا پرداخت کنند. فیلم ها و تصاویر توهین آمیز.

این حکم با اشاره به خسارت جبران ناپذیر به قربانیان آن ، به حبس ابد طلب شده توسط دادستان ها در ماه گذشته نرسید. یکی از قربانیان در دادخواست گفت که چو و همدستانش شرور بوده و مستحق حبس 2000 ساله هستند.

پلیس می گوید دست کم 124 مظنون دستگیر شده و 18 اپراتور اتاق گفتگو در تلگرام و سایر رسانه های اجتماعی از جمله چو در پی تحقیقات در مورد جرایم جنسی مشابه ، که از اواخر سال گذشته ادامه داشته است ، به زندان افتاده اند.

در ماه آوریل ، شورای ملی مجموعه قوانینی را برای تسهیل پیگرد قانونی جرایم جنسی دیجیتال تصویب کرد. طبق قانون جدید ، کسانی که محتوای جنسی فیلمبرداری غیرقانونی را مالک ، خریداری ، ذخیره یا مشاهده می کنند ، می توانند به حداکثر سه سال زندان یا 30 میلیون درآمد (24660 دلار) محکوم شوند. قبل از تصویب قانون جدید ، داشتن چنین محتوایی غیرقانونی نبود.



[ad_2]