روسیه می گوید واکسن Sputnik V COVID-19 92 درصد موثر است روسیه

[ad_1]

واکسن Sputnik V روسیه 92 درصد در محافظت از مردم در برابر COVID-19 موثر است ، طبق نتایج موقت این روند ، صندوق ثروت دولت ایالت این کشور روز چهارشنبه اعلام کرد در حالی که مسکو درگیر تولید کنندگان داروهای غربی در رقابت برای شلیک بود.

نتایج اولیه تنها نتایج دوم است که توسط یک مطالعه انسانی در اواخر مرحله در تلاش برای واکسن جهانی منتشر شده است که می تواند یک بیماری همه گیر را متوقف کند که منجر به مرگ بیش از 1.2 میلیون نفر شده و اقتصاد جهانی را ویران کرده است.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) ، که از توسعه آن حمایت می کند و آن را در بازارهای جهانی عرضه می کند ، نتایج بر اساس داده های 16000 شرکت کننده در این تحقیق است که هر دو عکس را از واکسن دو دوز دریافت کرده اند.

کریل دیمیتریف ، رئیس RDIF ، گفت: “بر اساس داده ها ، ما نشان می دهیم که ما یک واکسن بسیار م effectiveثر داریم” ، افزود: این خبری است که سازندگان واکسن روزی با نوه های خود صحبت می کنند.

این تجزیه و تحلیل پس از آن انجام شد که 20 شرکت کننده در مطالعه COVID-19 تولید کردند و میزان واکسن دریافت شده از دارونما را بررسی کردند.

این به طور قابل توجهی کمتر از 94 عفونت در آزمایش واکسنی است که توسط Pfizer Inc و BioNTech ساخته شده است. برای تأیید میزان کارآیی ، Pfizer گفت تا زمانی که 164 مورد COVID-19 وجود داشته باشد ، روند خود را ادامه می دهد.

RDIF گفت که دادگاه روسیه شش ماه دیگر ادامه خواهد داشت و داده های نظرسنجی نیز پس از بررسی همکار در یک مجله پزشکی بین المللی برجسته منتشر می شود.

سهام اروپا و معاملات آتی سهام آمریکا پس از اعلام روسیه اندکی سود خود را افزایش دادند.

فشار دیگری

اعلامیه روسیه به سرعت به دنبال نتایج منتشر شده در روز دوشنبه توسط Pfizer و BioNTech منتشر شد ، كه اعلام كرد شوت آنها بیش از 90 درصد م effectiveثر است.

نتایج روسی تقویت دیگری برای سایر واکسنهای COVID-19 است که در حال حاضر در حال تولید است و شواهدی بر این مفهوم است که می توان با واکسیناسیون بیماری را متوقف کرد.

کارشناسان می گویند که دانش در مورد طراحی و پروتکل فرآیند کمیاب است ، و تفسیر داده های منتشر شده در روز چهارشنبه را دشوار می کند.

دانشمندان در مورد سرعت کار مسکو ابراز نگرانی کرده اند ، قبل از انجام آزمایشات کامل برای آزمایش ایمنی و اثربخشی ، یک راه حل نظارتی برای شات داده اند و یک برنامه واکسیناسیون گسترده را راه اندازی کرده اند.

روسیه واکسن COVID-19 خود را برای استفاده عمومی در ماه آگوست ، اولین کشوری که این کار را انجام داد ، ثبت کرد ، اگرچه تصویب آن قبل از شروع روند مقیاس بزرگ در ماه سپتامبر بود.

به اصطلاح آزمایش فاز سوم ، که توسط موسسه گامالیا توسعه یافته است ، در 29 کلینیک در مسکو در حال انجام است و در مجموع 40،000 داوطلب را شامل می شود ، یک چهارم آنها دارونما دریافت می کنند.

RDIF گزارش داد ، احتمال آلوده شدن به COVID-19 در بین افراد واکسینه شده با Sputnik V 92 درصد کمتر از افراد دریافت کننده دارونما بود.

این کاملاً بالاتر از آستانه 50 درصد اثر واکسن COVID-19 است که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تعیین شده است.

دنی آلتمن ، استاد ایمونولوژی در کالج امپریال لندن ، گفت: “من دلیل پیشینی نمی بینم که این نتایج را باور نکنم ، اما اظهارنظر بسیار دشوار است زیرا اطلاعات بسیار کمی وجود دارد.”

وی گفت که اگرچه نسخه روسی از نظر جزئیات به Pfizer و BioNTech شباهت دارد ، اما تفاوت اصلی این است که انتشار Pfizer در میان انبوهی از داده های منتشر شده در مورد نحوه طراحی فرآیند ، پروتکل و نقاط پایانی آن صورت می گیرد. بود.

نتایج مراحل اولیه مطالعه در ماه سپتامبر در مجله پزشکی The Lancet بررسی و منتشر شد.

Sputnik V

این داروی روسی در ماهواره ای از دوران اتحاد جماهیر شوروی که اسپارنیک V را نامیده می شود ، مسابقه فضایی را برانگیخت ، نشانه ای از اهمیت ژئوپلیتیکی پروژه برای ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه.

این واکسن برای ایجاد پاسخ از دو عکس گرفته شده در فواصل 21 روزه طراحی شده است ، هر یک بر اساس ناقلین ویروسی مختلف که معمولاً باعث سرماخوردگی می شوند: آدنو ویروس های انسانی Ad5 و Ad26.

واکسن Pfizer و BioNTech از فناوری Messenger RNA (mRNA) استفاده می کند و برای ایجاد پاسخ ایمنی بدون استفاده از عوامل بیماری زا مانند ذرات ویروسی واقعی طراحی شده است.

پوتین روز سه شنبه گفت ، روسیه همچنین در حال آزمایش واکسن متفاوتی است که توسط انستیتوی وکتور در سیبری تولید شده است و در ابتدای ثبت نام سوم است ، و افزود که همه واکسن های کشور م countryثر هستند.

RDIF اظهار داشت که هیچ عارضه جانبی جدی از 11 نوامبر در طی مطالعه فاز III Sputnik V گزارش نشده است.

در این گزارش آمده است: برخی از داوطلبان عوارض جانبی جزئی کوتاه مدت مانند درد در محل تزریق ، علائم شبیه آنفولانزا ، از جمله تب ، ضعف ، خستگی و سردرد داشتند.

واکسیناسیون دسته جمعی

واکسن های موفقیت آمیز برای بهبود زندگی روزمره در سراسر جهان بسیار مهم تلقی می شوند و به پایان دادن به بحران بهداشتی که باعث بسته شدن مشاغل و از بین رفتن میلیون ها نفر از کار شده است ، کمک می کنند.

روسیه واکسن را برای مصارف خانگی در ماه آگوست ثبت کرد و همچنین 10،000 نفر را که احتمال خطر بالای COVID-19 در خارج از مطالعه بود ، تلقیح کرد.

پوتین گفت روسیه انتظار دارد واکسیناسیون های گسترده را تا پایان سال آغاز کند.

الكساندر گینزبورگ ، مدیر انستیتوی گامالئا گفت: “انتشار نتایج میان دوره ای آزمایشات بالینی پس از ثبت نام ، كه به طور متقاعد كننده ای از اثر واکسن Sputnik V نشان می دهد ، در هفته های آینده جای خود را به واکسیناسیون گسترده در روسیه علیه COVID-19 می دهد.”

آناستازیا راکووا ، معاون شهردار ، در 30 اکتبر گفت ، مسکو در حال راه اندازی یک شبکه بزرگ از اتاق های واکسیناسیون است و ساکنینی که خواهان شلیک هستند ممکن است بتوانند در اوایل ماه آینده آن را دریافت کنند.

با این حال ، چالش های تولید همچنان باقی مانده است. تخمین های قبلی مبنی بر اینکه روسیه می تواند امسال 30 میلیون دوز واکسن تولید کند ، از آن زمان تاکنون کاهش یافته است.

دنیس مانتوروف ، وزیر صنعت ، گفت كه مسكو قصد دارد 800000 دوز در این ماه تولید كند ، و پس از آن 1.5 میلیون در دسامبر. اما از ابتدای سال 2021 انتظار می رود که حجم تولید به طور قابل توجهی در هر ماه افزایش یابد.

مانتوروف مشکلات مربوط به افزایش تولید از رآکتورهای کوچک به بزرگ را ذکر کرد ، در حالی که پوتین ماه گذشته مشکلات موجود بودن تجهیزات را ذکر کرد.

در پایان ماه اکتبر ، واکسیناسیون داوطلبان جدید به دلیل تقاضای زیاد و کمبود دوز به حالت تعلیق درآمد.

مقامات گفتند که تولید داخلی واکسن ابتدا برای تأمین نیازهای روسیه استفاده می شود.

با این حال ، RDIF چندین معامله بین المللی تأمین در مجموع 270 میلیون دوز منعقد کرده است.

پیش بینی می شود که این محصولات تا حد زیادی در کشورهای دیگر تولید شوند و RDIF قبلاً از معامله تولید 300 میلیون دوز در هند و دوزهای اعلام نشده در برزیل ، چین و کره جنوبی خبر داده بود.

دادگاه ها همچنین در بلاروس آغاز شده و به زودی در امارات متحده عربی ، ونزوئلا و هند آغاز می شود.

روسیه 19،851 مورد جدید عفونت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته و بالاترین رکورد 432 مورد مرگ گزارش کرده است. با 1 میلیون و 836 هزار و 960 مورد ، پس از ایالات متحده ، هند ، برزیل و فرانسه ، پنجمین مورد در جهان است.



[ad_2]