“زمان به پایان رسید”: قرارداد سقف بدهی ایالات متحده با نزدیک شدن به پیش فرض به پایان می رسد | اخبار سیاسی

[ad_1]

گزارش های خبری حاکی از آن است که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و کوین مک کارتی، نماینده ارشد جمهوری خواه کنگره، در حال نزدیک شدن به توافقی هستند که سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری دولت را طی دو سال افزایش می دهد و در عین حال مخارج اکثر برنامه ها را محدود می کند.

یک نکول می تواند بازارهای مالی جهانی را متزلزل کند و ایالات متحده را وارد یک رکود بزرگ کند. آژانس رتبه‌بندی اعتباری DBRS Morningstar، ایالات متحده را برای کاهش احتمالی رتبه در روز پنجشنبه، با تکرار هشدارهای مشابه Fitch، Moody’s و Scope Ratings، مورد بررسی قرار داد.

فیچ هشدار داد که می تواند رتبه ایالات متحده را به دلیل “جنایت” بیش از حد بدهی به سه گانه A کاهش دهد. آژانس دیگر، S&P Global، پس از یک بحران بدهی مشابه در سال 2011، بدهی ایالات متحده را کاهش داد.

ماه ها ناآرامی وال استریت را به وحشت انداخت و بر سهام ایالات متحده فشار آورد و هزینه استقراض این کشور را افزایش داد. معاون وزیر دارایی والی آدیمو گفت نگرانی ها در مورد سقف بدهی هزینه های بهره دولت را تا کنون 80 میلیون دلار افزایش داده است.

این مقام به شرط ناشناس ماندن به رویترز گفت که این توافق بالقوه بودجه برای هزینه های اختیاری ارتش و کهنه سربازان را افزایش می دهد و در عین حال هزینه های غیردفاعی اختیاری را در سطح سال جاری حفظ می کند.

دان دیویس، نماینده دموکرات، کهنه کار نیروی هوایی ایالات متحده، در یک کنفرانس خبری گفت: «زمان برای همه این بازی ها در اینجا به پایان رسیده است.

نماینده کوین هرن، که ریاست کمیته اکتشافی قدرتمند جمهوریخواهان را بر عهده دارد، به رویترز گفت که احتمال توافق تا بعدازظهر جمعه وجود دارد.

این مقام گفت، کاخ سفید در حال بررسی کاهش برنامه خود برای افزایش بودجه برای خدمات درآمد داخلی است تا حسابرسان بیشتری استخدام کند و آمریکایی های ثروتمند را هدف قرار دهد.

یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت که بودجه IRS یک موضوع باز است، اما هدف اصلی این است که اطمینان حاصل شود که آژانس با اولویت های رئیس جمهور مطابقت دارد، حتی اگر یک کاهش کوچک وجود داشته باشد یا بودجه منتقل شود.

به گفته یک فرد آشنا با مذاکرات، معامله نهایی کل مبلغی را که دولت می تواند برای برنامه های اختیاری مانند مسکن و آموزش هزینه کند مشخص می کند، اما آن را به دسته های فردی تقسیم نمی کند. به گفته یک منبع دیگر، دو کشور تنها 70 میلیارد دلار از یکدیگر فاصله دارند تا رقمی که بیش از یک تریلیون دلار باشد.

‘کار آسانی نیست’

کاخ سفید گفت که دو طرف روز پنجشنبه به طور مجازی با یکدیگر دیدار کردند. بایدن گفت که آنها هنوز در مورد اینکه کاهش ها باید به کجا برسد، اختلاف نظر دارند.

او به خبرنگاران گفت: «من معتقد نیستم که تمام بار باید بر دوش طبقه متوسط ​​و کارگر آمریکایی باشد.

مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان گفت که دو طرف به توافق نرسیده اند. ما می دانستیم که این کار آسانی نیست.»

دقیقاً مشخص نیست که کنگره چقدر زمان برای اقدام باقی مانده است. به وزارت خزانه داری هشدار داده شده است که ممکن است تا اول ژوئن نتواند به همه تعهدات خود عمل کند، اما روز پنجشنبه گفت که 119 میلیارد دلار از بدهی های سررسید در آن تاریخ را خواهد فروخت و به برخی از ناظران بازار پیشنهاد کرد که این یک امر نیست. مهلت آهنی.

گنادی گلدبرگ، استراتژیست ارشد نرخ در TD Securities در نیویورک، “در گذشته، آنها تصور می کردند که اقداماتی را اعلام نمی کنند که معتقدند بودجه لازم برای تسویه حساب را ندارند.” بنابراین فکر می کنم این نکته مثبتی است.»

هر توافقی باید از مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان و سنای تحت کنترل دموکرات ها به تصویب برسد. این می تواند دشوار باشد، زیرا برخی از جمهوری خواهان جناح راست و بسیاری از دموکرات های لیبرال گفته اند که از چشم انداز مصالحه ناراحت هستند.

“من فکر نمی کنم که همه در پایان روز خوشحال باشند. مک کارتی گفت: این سیستم اینطور کار نمی کند.

به گفته مارک تاکانو، نماینده دموکرات، بایدن با پیشنهادات جمهوری خواهان برای تقویت الزامات کاری برای برنامه های ضد فقر و کاهش قوانین حفاری نفت و گاز مخالفت کرده است.

دموکرات‌ها حملات خود را بر آنچه که می‌گویند کاهش ویرانگر کمک‌های فدرال برای کهنه‌سربازان – از مراقبت‌های بهداشتی و کمک‌های غذایی گرفته تا مسکن – متمرکز شده‌اند، اگر جمهوری‌خواهان در مذاکرات پیش‌روی کنند.

[ad_2]