زنان در امور مالی ، برخلاف مردان ، باید درخواست افزایش کنند: نظر سنجی اخبار استرالیا

[ad_1]

این محقق می گوید که نتایج مطالعه در استرالیا “شواهدی برای این فرهنگ ارائه می دهد که نشان می دهد همه چیز بدون پرسیدن سراغ مردان می آید”

طبق یک مطالعه جدید در استرالیا ، در صنعت مالی تعداد بسیار کمتری از زنان در صنعت مالی ارتقا می یابند ، مگر اینکه ابتدا به دنبال ارشدیت باشند ، که این نشانه ای از سوگیری جنسیتی در سازمان است.

نظرسنجی از 2000 متخصص در صنعت مالی نشان می دهد که 76٪ از مردان حداقل یکبار بدون درخواست س aال افزایش می یابند ، در حالی که 57٪ از زنان. این مطالعه توسط محققان برجسته Ardea Investment Management و دانشگاه ملی استرالیا با همکاری متخصصان صنعت جمع آوری شده است.

برونون وایتینگ ، که روی این مطالعه کار می کرد و یک مدرس ارشد آمار کاربردی در دانشگاه است ، گفت: “همه اینها به زنان بستگی ندارد که برای رفع آن متفاوت عمل کنند.”

استرالیا از جمله کشورهایی است که می تواند در مبارزه با نابرابری جنسیتی موفقیت کسب کند. به عنوان مثال ، گزارشی از سوی شرکت مشاوره کرنی در سال جاری نشان می دهد که استرالیا از نظر سهم نمایندگان زن در پارلمان و زنان هیئت مدیره در 100 شرکت برتر در راس انگلیس ، ایالات متحده و هند قرار دارد. با این وجود نتایج آخرین نظرسنجی شکاف های موجود را نشان می دهد ، از جمله این واقعیت که مدیران صندوق های مردانه به طور متوسط ​​بیش از دو برابر زنان درآمد دارند

حقوق تحلیلگران برای بررسی کمی مردان 43٪ بیشتر از زنان است و مردان در دفتر 76٪ اضافی را بر اساس داده های سال 2019 دریافت می کنند. داده های رسمی استرالیا شکاف کلی حقوق و دستمزد بین دو جنس را 14٪ اعلام کرده است. بر اساس تجزیه و تحلیل داده های دولت ، در انگلیس ، تفاوت در خدمات مالی بیش از 20 درصد است.

مطالعه ای توسط دانشگاه ملی Ardea-Australian نشان داد که زنان خواهان افزایش حقوق و ارتقا حقوق با همان نرخ مردان هستند و در صورت تمایل ، تفاوت جنسیتی از نظر دریافت آنها وجود ندارد. هنوز هم این شکاف زمانی ایجاد شد که شرکت ها با تبلیغات ابتکار عمل را شروع کردند.

لورا رایان ، سرپرست تحقیق در اردنی در سیدنی ، گفت: “یكی از استدلال های اینكه چرا زنان كمتر حقوق می گیرند این است كه ما بیش از حد خوب هستیم.” “به نظر می رسد ما قاطعانه عمل می کنیم ، اما اگر اینگونه نباشد ، قطعاً از دست می دهیم. جنسیت عامل بسیار مهمی در تعیین حقوق است. “

سقف های شیشه ای و شکاف های پرداختی جنسیتی همچنان مشکلات جهانی در صنعت مالی باقی مانده اند. به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ، به طور کلی ، زنان در معرض خطر نامتناسب از دست دادن شغل خود در نتیجه بیماری همه گیر هستند.

رایان گفت که زنان در حال حاضر از پس انداز بازنشستگی در مقایسه با مردان عقب هستند و اثرات Covid-19 می تواند این مشکل را تشدید کند.

وایتینگ از دانشگاه ملی استرالیا اظهار امیدواری کرد رهبران تصدیق کنند که پیشرفت کند بوده است و “چیزی نیست که بتوانیم سالانه یک بار در روز جهانی زن درباره آن صحبت کنیم و سپس فراموش کنیم.”

رایان گفت بسیاری از همكاران در صنعت مالی معتقدند كه اختلاف جنسیتی وجود ندارد ، افزود: “اگرچه همه این آموزش ها در مورد سوگیری ناخودآگاه وجود دارد و به نظر می رسد همه تصور می كنند كه مشكل حل شده است ، اما نتایج نشان می دهد كه حل شده و هنوز کاملاً راهی برای پیش بردن دارد. “



[ad_2]