زنی که ترامپ را در انتخابات شکست داد / عکس | آخرین خبرها

[ad_1]

5fb52723611ff_2020-11-18_17-22

مدیر تبلیغات جو بایدن ، جن اومالی دیون ، اولین زنی بود که مبارزات انتخاباتی نامزد دموکرات را اداره کرد.

این دومین بار است که یک زن رئیس جمهور ایالات متحده می شود. چهار سال پیش ، ترامپ با کمک کلی کانوی (رئیس ستاد انتخاباتی) و عروسش در انتخابات پیروز شد.اینجا بخوانید) و حالا زن 44 ساله موفق شد بیشترین رای را در سبد رئیس جمهور منتخب بدست آورد. این زن بدون شک دلیل اصلی شکست ترامپ و پیروزی بایدن در انتخابات سال 2020 است.

زنی که نتایج شطرنج انتخاباتی را تغییر داد

مدیر تبلیغات جو بایدن ، جن اومالی دیون ، اولین زنی بود که مبارزات انتخاباتی نامزد دموکرات را اداره کرد. وی همچنین تنها زنی است که پس از خانم کانوی موفق به کسب نامزد ریاست جمهوری آمریکا شده است.

اولین تجربه دختر 44 ساله در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2000 بود ، زمانی که او به عنوان مدیر اجرایی ستاد ال گور خدمت کرد و سپس تا پایان مبارزات ناموفق خود مدیر اجرایی منطقه بود. وی سپس در سالهای 2004 و 2008 برای دو شرکت ناموفق جان ادواردز کار کرد و سپس در سال 2012 به عنوان معاون رئیس شرکت باراک اوباما شد ، که موفق به انجام این کار شد. علاوه بر این ، دیون در سال 2016 رئیس کمیسیون اصلاح وحدت کمیته ملی دموکراتیک شد.

به گزارش ایندیپندنت ، دیون بیشتر مبارزات انتخاباتی بایدن را به میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین اختصاص داده است که ترامپ در سال 2016 با اختلاف کمی پیروز شد. بایدن در نهایت با کسب 46 رای مهم انتخاباتی در هر سه ایالت پیروز شد. بنابراین یان اومالی دیلون را برنده انتخابات 2020 و بازنده ترامپ می نامند.

جینی اومالی دیون کیست؟

طبق مجله vanityfair ، ایان اومالی دیون یکی از موفق ترین استراتژیست های بایدن است. وی فارغ التحصیل علوم سیاسی با سالها تجربه چریکی و استراتژیک در واشنگتن است. همسر وی ، پاتریک ، یکی از طرفداران اوباما است که سالها در حزب دموکرات کار کرده است. این زوج که دارای سه فرزند نیز هستند ، در زمینه جذب رای در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر بسیار تخصص دارند و در انتخابات فعلی توانسته اند از طریق این شبکه تعداد زیادی رأی دهند.

به همین دلیل بسیاری خانواده دیلون را یکی از نزدیکترین افراد به بایدن هریس و دموکراتها می دانند.

نقش دایلون در کاخ سفید زن پشت پرده

با پیروزی جو بایدن ، قدرت آمالی دیون افزایش می یابد. به گزارش سی ان ان ، وی احتمالاً موقعیت مهمی را در کاخ سفید بدست خواهد آورد. در گزارش اخیر ، یک تحلیلگر CNN ادعا کرد که دیون و همسرش به احتمال زیاد کاخ سفید را اداره می کنند و این تأثیر زیادی در روابط بایدن و جلسات پشت صحنه خواهد داشت.

طرح کابینت؛ بزرگترین چالش

واضح است که بایدن در انتخاب تیم مناسب با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. علاوه بر اینکه ترامپ با آرامش ترک نمی شود ، گروهی از دموکرات ها نیز هستند که باید در دفتر او باشند. منظور این دموکراتها از طیف سوسیالیستی به رهبری سناتور برنی سندرز است. بیشتر پیروزی بایدن به خاطر رای سندرز و طرفدارانش است. طبق برخی رسانه ها ، بایدن باید بخشی از کابینه را به سوسیالیست ها بدهد. برای این کار ، او باید به نوعی بین دموکراتهای چپ و دموکراتهای سنتی توافق کند.

جن دیون و همسرش به یک جناح سنتی دموکراتیک تعلق دارند. دیون به اوباما نزدیک است و رابطه خوبی با هیلاری کلینتون دارد. تلاش های او و شاید تیم کاخ سفید بتواند مزیت جناح سنتی دموکرات در کابینه بعدی را تأمین کند. این احتمالاً جدی ترین و مهمترین استراتژی دیلون در ماههای آخر سال است.

مدیر تبلیغات جو بایدن ، جن اومالی دیون ، اولین زنی بود که مبارزات انتخاباتی نامزد دموکرات را اداره کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb52723611ff_2020-11-18_17-22

این دومین بار است که یک زن رئیس جمهور ایالات متحده می شود. چهار سال پیش ، ترامپ با کمک کلی کانوی (مدیر ستاد انتخاباتی) و عروسش در انتخابات پیروز شد.اینجا بخوانید) و حالا زن 44 ساله موفق شد بیشترین رای را در سبد رئیس جمهور منتخب بدست آورد. این زن بدون شک دلیل اصلی شکست ترامپ و پیروزی بایدن در انتخابات سال 2020 است.

زنی که نتایج شطرنج انتخاباتی را تغییر داد

مدیر تبلیغات جو بایدن ، جن اومالی دیون ، اولین زنی بود که مبارزات انتخاباتی نامزد دموکرات را اداره کرد. وی همچنین از زمان خانم کانوی تنها زنی است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.

اولین تجربه این دختر 44 ساله در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2000 بود ، زمانی که او به عنوان مدیر اجرایی ستاد ال گور خدمت کرد و سپس تا پایان مبارزات ناموفق خود مدیر اجرایی منطقه بود. وی سپس در دو کارزار ناموفق جان ادواردز در سال 2004 و 2008 شرکت کرد و سپس در سال 2012 به عنوان معاون رئیس ستاد انتخاباتی باراک اوباما منصوب شد ، که موفق به انجام آن شد. علاوه بر این ، دیون در سال 2016 رئیس کمیسیون اصلاح وحدت کمیته ملی دموکراتیک شد.

به گزارش ایندیپندنت ، دیون بیشتر مبارزات انتخاباتی بایدن را به میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین اختصاص داده است که ترامپ در سال 2016 با اختلاف کمی پیروز شد. در پایان بایدن در هر سه ایالت پیروز شد و در مجموع 46 رأی مهم انتخاباتی را به دست آورد. بنابراین ، ایان اومالی دیلون را برنده انتخابات 2020 و بازنده ترامپ می نامند.

جینی اومالی دیون کیست؟

طبق مجله vanityfair ، ایان اومالی دیون یکی از موفق ترین استراتژیست های بایدن است. وی فارغ التحصیل علوم سیاسی با سالها تجربه چریکی و استراتژیک در واشنگتن است. همسر وی ، پاتریک ، یکی از سیاستمداران نزدیک اوباما است که سالها در حزب دموکرات کار می کرد. این زوج که دارای سه فرزند نیز هستند ، تجربه زیادی در کسب رای در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر دارند و در انتخابات فعلی توانسته اند از طریق این شبکه رای بسیاری کسب کنند.

به همین دلیل بسیاری خانواده دیلون را یکی از نزدیکترین افراد به بایدن هریس و دموکراتها می دانند.

نقش دایلون در کاخ سفید. زن پشت پرده

با پیروزی جو بایدن ، قدرت آمالی دیلون احتمالاً افزایش می یابد. به گزارش سی ان ان ، وی احتمالاً موقعیت مهمی را در کاخ سفید بدست خواهد آورد. در گزارش اخیر ، یک تحلیلگر CNN ادعا کرد که دیون و همسرش به احتمال زیاد کاخ سفید را اداره می کنند و این تأثیر زیادی در روابط بایدن و جلسات پشت صحنه خواهد داشت.

طرح کابینت؛ بزرگترین چالش

واضح است که بایدن در انتخاب تیم مناسب با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. گذشته از اینکه ترامپ با آرامش ترک نمی کند ، گروهی از دموکرات ها هستند که باید در کابینه وی قرار گیرند. منظور این دموکراتها از طیف سوسیالیستی به رهبری سناتور برنی سندرز است. بایدن پیروزی خود را مدیون آرای ساندرز و هوادارانش است. به گفته برخی رسانه ها ، بایدن باید بخشی از کابینه را به سوسیالیست ها بدهد. برای این کار ، او باید به نحوی بین دموکراتهای چپ و دموکراتهای سنتی توافق کند.

جن دیون و همسرش به یک جناح سنتی دموکراتیک تعلق دارند. دیون به اوباما نزدیک است و رابطه خوبی با هیلاری کلینتون دارد. تلاش های او و شاید تیم کاخ سفید بتواند مزیت جناح سنتی دموکرات در کابینه بعدی را تأمین کند. این احتمالاً جدی ترین و مهمترین استراتژی دیلون در ماههای آخر سال است.

[ad_2]