سائوپائولو اولین تاریخ برای شروع واکسیناسیون در آمریکای لاتین را تعیین می کند اخبار از آمریکای لاتین

[ad_1]

پرجمعیت ترین و ثروتمندترین کشور برزیل واکسیناسیون 46 میلیون نفر خود را در برابر COVID-19 در 25 ژانویه در اولین گزارش خاص از نوع خود در آمریکای لاتین آغاز خواهد کرد.

پرجمعیت ترین و ثروتمندترین کشور برزیل واکسیناسیون 46 میلیون نفر خود را از 25 ژانویه با اولین گزارش خاص در نوع خود در آمریکای لاتین آغاز خواهد کرد.

Joao Doria ، فرماندار روز دوشنبه ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: فیلم های ساخته شده از CoronaVac ساخته شده در چین ابتدا در اختیار متخصصان بهداشت ، افراد بالای 60 سال و افراد بومی قرار خواهد گرفت. گروه های اولویت دار ، که حدود 9 میلیون نفر هستند ، فیلمبرداری را در 25 ژانویه – سالگرد پایتخت ایالت – آغاز می کنند و دوز دوم در 15 فوریه آغاز می شود. واکسیناسیون جمعیت سالمند تا اواخر ماه مارس ادامه خواهد داشت و تاریخ آن با سن متفاوت است.

سائوپائولو ، که اولین مورد ویروس را در آمریکای لاتین ثبت کرده و مرکز همه گیری در برزیل است ، از نظر واکسیناسیون یکی از رهبران منطقه است. دولت محلی توافق نامه ای را با شرکت Sinovac Biotech Ltd. با همکاری Instituto Butantan واکسن های آماده وارد کرده و محصولات محلی بیشتری تولید کنید.

وزیر بهداشت ادواردو پاسوئلو هفته گذشته گفت ، در بقیه کشور ، طرح ملی ایمن سازی در مراحل نهایی آماده سازی است. وی گفت که اولین دسته از عکس AstraZeneca Plc باید از ژانویه یا فوریه شروع شود.

فاز 3

اگرچه دولت سائوپائولو گفت این شلیک ایمن و مثر است ، اما نتایج آزمایش فاز 3 هنوز آماده نیست. مقامات بهداشت عمومی انتظار دارند اسناد را تا 15 دسامبر ، دیرتر از برنامه اولیه هفته اول دسامبر ، به تنظیم کننده بهداشت ملی Anvisa ارائه دهند.

دیماس کوواس ، رئیس انستیتوی بوتانتان ، در مورد برنامه واکسیناسیون به تأخیر افتاد ، گفت: “واقعیت نیاز به تغییر دارد.”

دوریا گفت ، سائو پائولو 4 میلیون دوز از این واکسن را در اختیار سایر کشورها قرار خواهد داد و افزود که هشت دولت محلی قبلاً به موضوع واکسن پرداخته اند.

وی گفت ، ساکنان سایر ایالت ها حق مسافرت برای واکسیناسیون به سائوپائولو را دارند. ماه گذشته دوریا در مصاحبه ای گفت ، این عکس ها توسط سیستم بهداشت عمومی معروف به SUS منتشر می شود و بوتانتان می تواند واکسن را به بیمارستان ها و مشاغل خصوصی بفروشد.

CoronaVac در مرکز جنجال های گسترده در برزیل قرار داشته است ، رئیس جمهور ژائر بولسونارو گفت چین اطمینان ندارد که به راه حل هایی برای بحران ویروس کرونا برسد و “به دلیل منشأ آن” مردم با این شلیک احساس امنیت نخواهند کرد.

آخر هفته ، روزنامه ها گزارش دادند كه دولت های ایالتی نامه ای به دولت فدرال نوشته اند و درخواست می كنند كه همه واكسن ها از طریق سیستم بهداشت ایالتی به برزیلی ها ارائه شود.



[ad_2]