سارقان مسلح بانکی ، پلیس مبارزه با یك شهر دیگر برزیل را هجوم می برند آمریکای لاتین

[ad_1]

این حمله دومین حمله در طی دو روز است که به تشدید مقیاس و دامنه سرقت از بانک منجر می شود.

بیش از 20 سارق مسلح روز چهارشنبه به یک بانک در یک شهر کوچک برزیل نفوذ کردند ، گروگان گرفتند ، با پلیس در خیابان تبادل تیراندازی کردند و یک نفر را کشتند قبل از اینکه با کاروان وسایل نقلیه فرار کنند.

این حمله در ساعات اولیه صبح در شهر ساحلی شمالی کامتا ، که 140 هزار نفر جمعیت دارد ، دومین مورد از این سرقت ها در این چند روز در برزیل است که به تشدید مقیاس ، سازمان و تجاوز به سرقت از بانک ها منجر می شود.

“آنها به اطراف رفتند و به سمت پلیس و خانه ها تیراندازی کردند. یک صحنه وحشتناک برای تماشای آن بود. “گفت جونیور گایا که در این نزدیکی زندگی می کند ، در مصاحبه با Globo News. “همه ما روی زمین افتاده بودیم ، از ترس اینکه آنها وارد خانه ها شوند.”

وزارت امنیت دولتی پارا اعلام کرد در این حمله ، گروهی از افراد مسلح به سلاح های کالیبر بالا به شعبه ای از بانکو دو برازیل SA حمله کردند.

تصاویر در شبکه های اجتماعی تیراندازی در خیابان های شهر را نشان می دهد. وزارتخانه افزود ، سارقان در حین سرقت یک گروگان را کشتند ، در حالی که محلی دیگر از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان در وضعیت پایداری به سر می برد.

یک کیسه پول ترمیم شده پس از سرقت باند از Banco do Brasil (بانک برزیل) در Criciuma ، سانتا کاتارینا ، برزیل مشاهده شد [Guilherme Ferreira/Reuters]

شهردار کامتا والدولی والنته در فیس بوک نوشت: “ما از خدا می خواهیم که خانواده مرد جوانی را که جان خود را از دست داده آرامش دهد.”

به گفته کاسیو تیونه ، عضو شورای انجمن امنیت عمومی غیرانتفاعی برزیل ، این سرقت ها در اوایل ماه دسامبر رخ داد ، زمانی که خزانه های بانکی در انتظار کارمندان برای برداشتن پاداش تا پایان سال پر شد.

تایون تلفنی به آسوشیتدپرس گفت: “این بدون برنامه ریزی اتفاق نمی افتد.” “این نمایش دیگری است که همه چیز برنامه ریزی شده است. آنها به مکان و زمان فکر می کنند. “

وزارت امنیت گفت که یک وسیله نقلیه متروک در خارج از شهر پیدا کرده است که مواد منفجره در آن قرار دارد. اکنون شهر با آرامش همراه بود و نیروهای پلیس با هواپیما و قایق به آنجا آمدند.

بلافاصله مشخص نبود که چند گروگان گرفته شده و یا اینکه همه آنها آزاد شده اند. مقامات همچنین نگفتند که چه مقدار پول از بانک سرقت شده است.

برزیل سابقه طولانی در سرقت های بانکی دارد و طلبکاران بزرگ در سال های اخیر با موجی از سرقت های خشن مبارزه کرده اند.

با این حال ، انجمن لابی بانکی کشور ، فبربان ، گفت که حملات بانکی 48.35٪ از سال گذشته کاهش یافته و به 47 حمله در 9 ماه اول سال 2020 رسیده است.

پلیس پس از سرقت باند از Banco do Brasil (بانک برزیل) در Criciuma ، سانتا کاتارینا ، برزیل منطقه ای را کشف کرد که مواد منفجره در آن پیدا شده است. [Guilherme Ferreira/Reuters]

حمله کامتا یک روز پس از سرقت مشابه از شعبه بانکو دو برازیل در جنوب شهر کرچیا انجام شد.

سارقان بانک در یک سرقت که منجر به زخمی شدن دو نفر شد و انبوهی از پول در خیابان ها به جای گذاشت تا توسط مردم محلی جمع شود ، مواد منفجره را منفجر و سلاح های بزرگ را به سمت پلیس شلیک کردند.

طلبکار دولت بانکو دو برزیل بلافاصله در مورد این حملات توضیحی نداد.



[ad_2]