سهام آسیا به دلیل ترس از موارد جدید ویروس در حال کاهش است اخبار آسیا و اقیانوسیه

[ad_1]

سهام آسیا روز سه شنبه تحت فشار قرار گرفت ، زیرا سرمایه گذاران سعی کردند امیدهای بیشتری برای انگیزه های اقتصادی و واکسن ها را با ترس تازه از افزایش عفونت های COVID-19 متعادل کنند.

معاملات مختلط آسیا یک جلسه مختلط مشابه را در وال استریت دنبال کرد ، که در آن Nasdaq Composite فناوری در بالاترین سطح بسته شد ، در حالی که دو شاخص عمده دیگر ایالات متحده سقوط کردند.

بازارهای اروپا نیز برای جهت گیری تلاش کردند ، FTSE لندن 0.3 درصد و معاملات آتی Eurostoxx 50 و DAX آلمان سقوط کردند.

تام پیوتروفسکی ، تحلیلگر بازار در CommSec ، گفت: “شما بیش از حد ناچیزی از S&P 500 و Dow را دیده اید ، اما هنوز هم در این رکوردها به این بازارها نگاه می کنید.” “هدف این است که به دنبال کاتالیزور بعدی برای این بازارها باشید.”

گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در خارج از ژاپن ضررهای ناشی از معاملات اولیه را کاهش داده است ، اما با توجه به محدودیت اضطراب توسط شیوع ویروس کرونا ، هنوز 0.02 درصد کاهش یافته است.

منتظر افتادن کفش بعدی

کریس وستون ، رئیس تحقیق در گروه Pepperstone Group Ltd. ، در یادداشتی نوشت: “نشانه هایی وجود دارد که معامله گران ، با تأکید بر روند COVID-19 ایالات متحده ، خطر را کاهش می دهند.” تمرکز مجدد بر تنش های تجاری و مذاکرات در حال انجام Brexit حاکی از آن است که “این طرز تفکر انتخابی فقط بازاری است که روی دستانش منتظر سقوط کفش بعدی نشسته است.”

در میان بهترین بازارهای آسیا ، سهام استرالیا برای ششمین جلسه متوالی بالاتر بسته شد ، داده هایی که نشان دهنده بهبود احساسات تجاری است. شاخص S & P / ASX 200 با 0.2٪ افزایش به 6،687.7 رسید و در شش جلسه گذشته حدود 3 درصد به آن افزود.

با این حال ، Nikkei 225 ژاپنی 0.22٪ افت کرد و Cospi از سئول 1.53٪ از دست داد.

تراشه های آبی چین ثابت ماندند ، در حالی که شاخص هنگ هنگ از هنگ کنگ 0.56٪ کاهش یافت زیرا تنش بین چین و ایالات متحده همچنان بر بازار سنگینی می کند.

وانگ یی وزیر امور خارجه چین به رهبران آمریكا اطمینان داد كه پكن همچنان به توافق تجاری مرحله اول با ایالات متحده پایبند است. این بدان دلیل است که یک گزارش نشان می دهد خرید کالاها و خدمات ایالات متحده از چین در ماه اکتبر ، که در فاز اول 75.5 میلیارد دلار برای سال 2020 تعیین شده است ، تقریباً نیمی از سطح است که باید به صورت نسبی باشد .

در وال استریت روز دوشنبه ، نزدک کامپوزیت 0.45٪ افزایش یافت ، در حالی که میانگین صنعتی داو جونز 0.49٪ افت کرد و S&P 500 0.19٪ از دست داد.

[Bloomberg]

ساعت محرک آمریکایی

برخی از سرمایه گذاران در حال مشاهده این مسئله هستند که آیا سیاستمداران ایالات متحده می توانند تلاش خود را برای تحریک یک بیماری همه گیر بیشتر کنند. انتظار می رود كنگره آمریكا در این هفته به لایحه یك هفته ای برای تعلیق بودجه برای دادن فرصت بیشتر به مذاكره كنندگان برای مصالحه رای دهد ، زیرا جامعه تجارت هشدار داد كه بی عملی می تواند باعث ركود اقتصادی عمیق تر شود.

در همان زمان ، کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین کشور این کشور ، پس از ثبت تعداد موارد و بستری شدن در بیمارستان ، محدودیت های جدیدی را در سفر و تجارت اعلام کرد. مقامات در نیویورک هشدار داده اند که به زودی می توان از محدودیت های مشابهی استفاده کرد که بیشتر بر بهبود کشور تأثیر می گذارد.

وقتی سرمایه گذاران به مشوق های احتمالی و تولید واکسن نگاه می کردند ، دلار در برابر اکثر ارزها لغزید. این شاخص که دلار را در برابر سبدی از ارز پیگیری می کند ، اندکی تغییر کرد و به 90829 تغییر کرد ، نه چندان دور از 90،471 ، ضعیف ترین شاخص از آوریل 2018 است.

استرلینگ به امید دیدار نخست وزیر انگلیس بوریس جانستون و رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین برای نجات یک معامله تجاری Brexit بست.

واحد پول انگلیس در لبه بود ، اما در جلسه بعد از ظهر در آسیا در سطح 1.3660 دلار باقی ماند ، که بسیار بالاتر از پایین ترین سطح روز 1.3225 روز دوشنبه بود.

بازده اسکناس های مرجع 10 ساله در روز سه شنبه اندکی افزایش یافت و به 0.9361 درصد رسید.

قیمت نفت کاهش یافت و باعث طولانی شدن ضررهای جلسه قبلی شد. برنت خام 0.72٪ و آمریکایی – 0.57٪ سقوط کردند. پس از گزارش رویترز که ایالات متحده در حال آماده سازی تحریم علیه حداقل 12 مقام چینی به دلیل نقش در رد صلاحیت پکن از نمایندگان منتخب مخالف در هنگ کنگ است ، قیمت ها تحت فشار قرار گرفتند.

قیمت هر اونس طلای اسپات 0.22 درصد بالاتر و 1867 دلار و 70 سنت بود و معاملات آتی طلای ایالات متحده نیز با 0.31 درصد کاهش به 1.871.7 دلار رسید زیرا سرمایه گذاران بیشتر روی پول محرک شرط بندی کردند. که به سیستم مالی سرازیر می شوند.



[ad_2]