سهام Top Glove در حال کاهش است زیرا خوابگاه ها تحت محاصره شدید قرار گرفته اند مالزی

[ad_1]

اقدامات مهار دو هفته ای بیش از 13000 کارگر در غرب کوالالامپور را تحت تأثیر قرار داده است.

سهام Top Glove ، بزرگترین تولید کننده دستکش پزشکی در جهان ، روز سه شنبه پس از اعمال قفل سختگیرانه بر روی بیش از 13000 کارگر ساکن خوابگاه های تحت مدیریت شرکت غرب کوالالامپور ، سقوط کرد.

پس از ظهور 215 مورد ویروس کرونا در یکی از خوابگاههای Meru ، حدود 40 کیلومتری غرب پایتخت و نزدیک کارخانه های Top Glove ، مقامات یک قفل دو هفته ای وضع کردند.

محدودیت هایی که طی آن وزارت بهداشت غربالگری هدفمند را انجام می دهد ، از روز سه شنبه به اجرا درآمد و شامل 13190 کارگر و همچنین نزدیک به 1200 نفر ساکن مجاور است. سهام این شرکت در آغاز معاملات در بورس اوراق بهادار کوالالامپور تقریباً 10٪ سقوط کرد.

“[The lockdown] به وزیر بهداشت اجازه می دهد تا بازرسی های هدفمند از کارگران و ساکنان منطقه را ادامه دهد ، “وزیر ارشد امنیت اسماعیل صبری یعقوب روز دوشنبه در جلسه توجیهی رسانه ها گفت.

وی همچنین از این شرکت خواست همه کارگران خود را در کارخانه و سایر خوابگاه ها بازرسی کند.

دمای کارکنان هنگام ورود به خوابگاه برتر Glover برای کارگران زن بررسی می شود [Ahmad Yusni/EPA]

Top Glove که حدود 21000 کارمند دارد و 41 کارخانه در مالزی اداره می کند ، در بیانیه ای گفت که در جریان بازدید روز یکشنبه از نزدیک با خدمات بهداشت منطقه و پلیس محلی همکاری کرده است.

وی گفت که به دنبال توضیح در مورد کاربرد حاشیه ها است و به روش های تعیین شده برای جلوگیری از شیوع ویروس ادامه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: “تمرینات ضد عفونی در محل و محل های ما نیز بطور منظم انجام می شود و کلیه اقدامات احتیاطی لازم به عمل می آید.”

هفته گذشته ، Top Glove اقدامات سختگیرانه کنترل و پیشگیری از بیماری را برای محدود کردن شیوع COVID-19 معرفی کرد و گفت که این کارکنان خود را به مهمترین حرکات محدود می کند. وی گفت كه وی همچنین “خانه های ایزوله” را برای افراد تحت قرنطینه ایجاد كرده است.

Top Glove برای اولین بار تایید کرد که تقریباً دو هفته پیش 17 کارمند از نظر ویروس مثبت بودند. مالزی در حال مبارزه با احیای مجدد موارد ویروس کرونا است که از سپتامبر در بورنئو ، صباح آغاز شد. اکنون بیشتر کشور در وضعیت قفل جزئی قرار دارد.



[ad_2]