سه روز پس از انتخابات ایالات متحده: آنچه باید بدانید آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ و جو بایدن آخر هفته آخر هفته مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری به ایالات متحده حمله کردند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور و نامزد دموکرات وی ، جو بایدن ، در سه روز آخر مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 ، گام های نهایی خود را به سمت رای دهندگان در ایالات متحده برمی دارند.

چند روز آینده ترامپ شامل 14 تجمع در هشت کشور مختلف در میدان جنگ بود ، از جمله چهار رویداد در پنسیلوانیا در روز شنبه.

بایدن شنبه طی دو مبارزات انتخاباتی در ایالت مهم میشیگان صحنه ای را با باراک اوباما رئیس جمهور پیشین به اشتراک خواهد گذاشت. در دومین رویداد خود در دیترویت ، خواننده استیوی واندر به آنها ملحق خواهد شد.

بیش از 89.5 میلیون آمریکایی قبلاً یا از طریق پست رای داده اند – روندی که به دلیل همه گیری COVID-19 در بسیاری از مناطق گسترش یافته است یا در هنگام رای گیری اولیه زودهنگام.

این تعداد 65 درصد کل آرا votes انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 را نشان می دهد. تقریباً 60 درصد آمریکایی های واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری اخیر شرکت کردند ، اگرچه برخی پیش بینی می کنند که این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

تعداد رای دهندگان اولیه هم در هاوایی و هم در تگزاس از کل مشارکت آنها در سال 2016 بیشتر بود.

آنچه در حال حاضر به نظر می رسد در اینجا است:

[Alia Chughtai/Al Jazeera]

نامزدها امروز کجا هستند:

ترامپ در شهرهای باکس ، ردینگ ، باتلر و مونتورسویل ، پنسیلوانیا تجمع هایی برگزار می کند.

بایدن با باراک اوباما در فلینت و دیترویت ، میشیگان مبارزات انتخاباتی می کند.

مایک پنس ، معاون رئیس جمهور ، در حالی که کامالا هریس در فلوریدا فعالیت می کند ، از کارولینای شمالی دیدار خواهد کرد.

موقعیت نظرسنجی

بر اساس مطالعه ای که فاکس نیوز در روز جمعه منتشر کرد ، بایدن همچنان از یک موقعیت پیشرو در میان رای دهندگان بالقوه در سطح ملی برخوردار است. او 52-44 درصد نسبت به ترامپ برتری دارد ، اگرچه این دو امتیاز کمتر از نظرسنجی فاکس نیوز چند هفته قبل است.

بایدن با 54 درصد حمایت از رأی دهندگان مستقل رهبری می کند ، در حالی که برای ترامپ 32 درصد است. بر اساس نظرسنجی های اولیه ، ترامپ در انتخابات 2016 با چهار امتیاز استقلال را نسبت به هیلاری کلینتون به دست آورد.

وقتی صحبت از ترجیح می شود ، بایدن نیز یک مزیت قابل توجه دارد. طبق این نظرسنجی ، 55 درصد از رای دهندگان او را مطلوب می دانند ، در حالی که برای ترامپ 44 درصد.

46 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که کارهایی را که ترامپ به عنوان رئیس جمهور انجام داده است تأیید می کنند ، اما از 54 درصد مخالفان ، تقریباً نیمی از آنها – 46 درصد – به شدت کارهای او را قبول ندارند.

خطای مجاز در نظرسنجی +/- 2.5 درصد است.

در صورتیکه آن را از دست دادید

وعده های ترامپ: الجزیره در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ به بزرگترین وعده های سیاسی خود از زمان مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 عمل کرده است یا خیر.

دیدگاه های در حال تکامل بایدن: این نامزد دموکرات 48 سال است که در صحنه سیاسی ملی حضور دارد و در این مدت دیدگاه وی درباره برخی موضوعات اساسی تغییر کرده است.

مسابقه مشاهده خانه: “اسلاموفوب مغرور” لورا لومر در فلوریدا از لوییس فرانکل نماینده پیشکسوت کنگره استقبال می کند.

شکارچی بایدن: الجزیره توضیح می دهد آنچه شما باید در مورد بحث و جدال اخیر در مورد پسر جو بایدن بدانید.



[ad_2]