شروع موج بعدی تاج در تهران از دو هفته آینده آخرین خبرها

[ad_1]

5fcfdc0d3c03b_2020-12-08_23-33

رئیس گروه بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری از موج جدید شیوع تاج در دو هفته آینده خبر داد و گفت: با سرخی استان های شمالی تهران ، این موج بدون نتیجه نخواهد بود و شاهد افزایش بیماری در تهران خواهیم بود.

دکتر پیام طبرسی در مصاحبه با برنامه رادیو کلینیک در مورد وضعیت شیوع تاج در ایران گفت: “متأسفانه ، این مشکل دائمی ما در این دوره است ؛ گفته می شود که اخبار ناخوشایند باعث ناامیدی در جامعه می شود و با خبرهای خوب ، متأسفانه ، سطح اما خوشبختانه در تهران تعداد بیماران و بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است ، اما این بیماری همچنان در گردش است.

وی گفت: “متأسفانه ما هر روز بیش از 300 نفر را از دست می دهیم.” حدود 5800 نفر در نهایت تحت مراقبتهای ویژه قرار می گیرند و بسیاری نیز در بخشها به سر می برند.

رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر سرخی استان های شمالی در نتیجه شیوع تاج ، گفت: استان های گیلان ، مازندران و گلستان قرمز شده اند و طبیعی است که تهران بدون این موج بی نصیب نماند. اگر ما نتوانیم چنین کاری انجام دهیم ، تهران وارد موج جدیدی می شود که بسیار بدتر از شیوع آن در اکتبر و نوامبر خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از ازدحام بیش از حد مترو و خیابانها طی دو سه روز گذشته ، گفت: “مدارس و دانشگاهها تعطیل است و معلوم نیست چرا مردم برای مایحتاج خود اینقدر بیرون از خانه رفت و آمد می کنند.” در شرایط عادی مترو به اندازه روزهای اخیر شلوغ نیست.

یکی از اعضای کمیته علمی کارکنان تاج ملی با استناد به عدم رعایت فاصله های جسمی گفت: هشدار داده شده است و اعضای ستاد ملی تاج باید محدودیت ها را دوباره اعمال کنند. با سرخی استانهای شمالی مطمئناً شاهد افزایش شیوع طی هفته های آینده در تهران خواهیم بود. برای کنترل و جلوگیری از شیوع جدید باید محدودیت هایی اعمال شود. در دو روز گذشته که اکثر محدودیت ها برداشته شده است ، مردم نشان داده اند که روند کار غیرقابل کنترل است و بسیاری از افراد از دستورالعمل های بهداشتی پیروی نمی کنند.

طبرسی همچنین در مورد واکسن تاج ایرانی گفت: این واکسن باید طی چهار تا پنج ماه آینده مرحله آزمایشی را طی کند و وقتی نتیجه گرفتیم باید درباره آن اظهارنظر کنیم.

رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری از موج جدید شیوع تاج در دو هفته آینده خبر داد و گفت: با سرخ شدن استان های شمالی تهران ، این موج بدون نتیجه نخواهد بود و شاهد افزایش بیماری در تهران خواهیم بود.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fcfdc0d3c03b_2020-12-08_23-33

دکتر پیام طبرسی در مصاحبه با برنامه رادیو کلینیک در مورد وضعیت شیوع تاج در ایران گفت: “متأسفانه ، این مشکل دائمی ما در این دوره است ؛ گفته می شود که اخبار ناخوشایند باعث ناامیدی در جامعه می شود و با خبرهای خوب ، متأسفانه ، سطح اما خوشبختانه در تهران تعداد بیماران بستری در بیمارستان کاهش یافته است ، اما این بیماری همچنان در گردش است.

وی گفت: “متأسفانه ما هر روز بیش از 300 نفر را از دست می دهیم.” حدود 5800 نفر در نهایت تحت مراقبتهای ویژه قرار می گیرند و بسیاری نیز در بخشها به سر می برند.

رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر قرمز شدن استان های شمالی در نتیجه شیوع تاج ، گفت: استان های گیلان ، مازندران و گلستان قرمز شده اند و طبیعی است که تهران بدون این موج بی نصیب نماند. اگر ما شکست بخوریم ، تهران وارد موج جدیدی می شود که بسیار بدتر از شیوع در اکتبر و نوامبر خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از ازدحام بیش از حد مترو و خیابانها طی دو سه روز گذشته ، گفت: “مدارس و دانشگاهها تعطیل است و معلوم نیست چرا بسیاری از مردم برای مایحتاج خود از خانه بیرون می روند.” در شرایط عادی مترو آنقدر شلوغ نیست که در روزهای اخیر مشاهده کرده ایم.

یکی از اعضای کمیته علمی کارمندان تاج ملی با اشاره به عدم رعایت فاصله های جسمی گفت: هشدار داده شده است و اعضای ستاد تاج ملی باید محدودیت ها را دوباره اعمال کنند. با سرخی استانهای شمالی ، مطمئناً شاهد افزایش شیوع در هفته های آینده در تهران خواهیم بود. برای کنترل و جلوگیری از شیوع جدید باید محدودیت هایی اعمال شود. در دو روز گذشته که اکثر محدودیت ها برداشته شده است ، مردم نشان داده اند که روند کار غیرقابل کنترل است و بسیاری از افراد از دستورالعمل های بهداشتی پیروی نمی کنند.

طبرسی همچنین در مورد واکسن تاج ایرانی گفت: این واکسن باید طی چهار تا پنج ماه آینده مرحله آزمایشی را طی کند و وقتی نتیجه گرفتیم باید درباره آن اظهارنظر کنیم.

[ad_2]