شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز از امارات متحده عربی پروازهای روزانه خود را به تل آویو در ماه مارس آغاز می کند اخبار چین

[ad_1]

پس از توافق دو کشور برای عادی سازی روابط ، این اقدام باعث تعمیق روابط بین امارات متحده عربی و اسرائیل خواهد شد.

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز ، هواپیمایی ملی امارات متحده عربی ، روز دوشنبه اعلام کرد که پروازهای مستقیم روزانه خود را به اولی سال آینده به تل آویو آغاز می کند ، اقدامی که روابط امارات و اسرائیل را پس از توافق طرفین برای عادی سازی روابط تعمیق می بخشد. شما هستید.

در بیانیه آمده است: پروازهای مستقیم اتحاد بین پایتخت امارات ، ابوظبی و تل آویو از 28 مارس آغاز می شود و به ساکنان امارات و امارات متحده عربی این امکان را می دهد تا مکان های تاریخی ، سواحل ، رستوران ها و زندگی شبانه اسرائیل را کشف کنند. حامل دولت . اکنون بلیط در وب سایت اتحاد موجود است.

این خبر پس از آن اعلام شد که شرکت هواپیمایی بودجه دبی ، flydubai ، اعلام کرد که از اواخر ماه جاری پروازهای مستقیم بین دبی و تل آویو را آغاز می کند.

امارات و اسرائیل توافق نامه ای با واسطه آمریکا برای ایجاد روابط رسمی دیپلماتیک در کاخ سفید در ماه سپتامبر امضا کردند.

این معامله یک موفقیت دیپلماتیک برای رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پیش از مبارزات انتخاباتی مجدد وی است و نشان دهنده تغییر خاورمیانه است ، که در آن دشمنی مشترک ایران پشتیبانی سنتی عرب از فلسطینیان را پشت سر گذاشته است.

اندکی پس از امارات ، بحرین و سودان توافق کردند که در توافقات مشابه روابط با اسرائیل را رسمی کنند.

آژانس دولتی بحرین گزارش داد ، وزیر خارجه بحرین اولین سفر رسمی این کشور به اسرائیل را در روز چهارشنبه هدایت می کند.

این آژانس گفت که هدف این سفر دیپلماتیک سطح بالا “تقویت موقعیت ثابت و ثابت بحرین در حمایت از روند صلح خاورمیانه” و “روشن ساختن فرصت های مشترک اقتصادی” است.

وزارت امور خارجه آمریكا گفت مایك پمپئو وزیر امور خارجه كه در حال سفر به خاورمیانه است نیز طی روزهای آینده در اسرائیل خواهد بود.

معامله عادی سازی ، که توسط فلسطینیان به عنوان خیانت به آرمان خود رد شد ، مورد استقبال اسرائیلی ها قرار گرفت تا از آسمان خراش های امارات دیدار کنند و روابط تجاری پنهانی خود را با فدراسیون هفت شیخ اعلام کنند.

در هفته های اخیر ، مجموعه ای از هیئت های اسرائیلی ، از جمله کارآفرینان ، جهانگردان و حتی شهرک نشینان اسرائیلی از کرانه باختری اشغالی ، برای دیدار با بازرگانان و مقامات امارت به دبی رفته اند.

این مسیر هوایی پس از آنکه عربستان سعودی تصمیم گرفت به هواپیماهای اسرائیلی اجازه عبور از آسمان را بدهد ، از نظر تجاری مقرون به صرفه شد و زمان پرواز بین کشورها را به حدود سه ساعت کاهش داد.

محمد البلوکی ، مدیر عامل گروه هواپیمایی اتحاد ، شروع پروازهای برنامه ریزی شده را “لحظه ای تاریخی” توصیف کرد که فرصت هایی را برای “تجارت و گردشگری نه تنها بین دو کشور ، بلکه در منطقه و فراتر از آن” ایجاد می کند.

اتحاد گفت که شروع یک سرویس منظم با اسرائیل ، ابوظبی را به یک مرکز مهم مسافرتی برای اسرائیلی هایی که به چین ، هند و استرالیا سفر می کنند ، تبدیل خواهد کرد.



[ad_2]