شعارهای پوپولیستی در مجلس شدت می یابد / مجلس یازدهم به دنبال محدود کردن انتخابات است

[ad_1]

5fb3748642b7c_2020-11-17_10-28

دبیرکل حزب اسلامی اسلامی می گوید: “نظر اعضای مجلس یازدهم در مورد انتخابات محدود کننده ، قابل کنترل و مبتنی بر حذف اکثریت مردم است.

هر روز که به 1400مین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم ، برنامه هیئت امنا برای بررسی نامزدها و تأثیر انتخابات ایالات متحده بر ایران همچنان بحث برانگیز است. در این میان ، هر روز شاهد اظهارنظرهای پوپولیستی و حتی رفتار برخی از سیاستمداران هستیم. بازار چنین اقداماتی نیز در مجلس یازدهم بسیار داغ شد.

در شب روزهای کمتری برای انتشار اخبار در مورد اظهارات عجیب و یا رفتار معاون وجود دارد. رفتاری که تحلیلگران پیش از انتخابات بعدی “عوام گرایی پارلمانی” می نامند.

حسین کمالی ، دبیرکل حزب اسلامی کار نیز گفت که بررسی برنامه های ارائه شده توسط اعضای پارلمان در ماه های اخیر نشان داده است که آنها ظاهراً تحقیقات کافی و لازم را در این زمینه ها ندارند.

وی معتقد است که نمایندگان می خواهند کاری انجام دهند ، اما چون آنها از مسائل روز و جامعه بی اطلاع هستند و از این امر آگاهی ندارند ، ما شاهد چنین پیشنهادها و راه حل هایی از طرف آنها هستیم. البته می توان خوش بینانه تصور کرد که این تصمیمات مطابق با اعتقادات آنها است و دقیق عمل می کنند ، اما آنها چه ایمانی عمل می کنند و چقدر باورنکردنی می توانند به جامعه آسیب برسانند زیرا اگر براساس باورهای آنها نباشد و آنها فقط می خواهند مردم را کنترل کنند و این اشتباهات را بپذیرند راه حل ها

چرا مجلس یازدهم برای براندازی مردم به انتخابات نگاه می کند؟
حسین کمالی با اشاره به رواج شعارهای پوپولیستی در کشور و ظهور پوپولیسم پارلمانی در مجلس یازدهم گفت: یک سیاستمدار اگر رفتاری علمی داشته باشد و تصمیماتش مبتنی بر تحقیقات علمی باشد بسیار مهم است ؛ بنابراین اگر سیاست های سیاسی و سیاسی در جامعه وجود داشته باشد بسیار مهم است. جوهر فضایل و حقایق کاربردی و دانش عمومی و در تصمیم گیری به صلاح کشور و مردم بود.

وی ادامه داد: مجلس ما ممکن است از این ویژگی برخوردار باشد اما اینکه اینگونه عمل کند یا نه به نوع دانش ، درک و اطلاعات گروه ها بستگی دارد.

این فعال سیاسی در مورد صحبت های نمایندگان مجلس یازدهم گفت: چندین طرح ارائه شده در مجلس در ماه های اخیر نشان می دهد کسانی که این مجموعه را امضا و به آن رأی دادند ، تحقیقات کافی و لازم را در این زمینه دارند. نداشت به عنوان مثال ، در مورد انتخابات ریاست جمهوری ، برای دیدن اینکه مسئله حاکمیت ، دموکراسی یا رفتار سیاسی دموکراتیک در جامعه مدرن چیست و چگونه می توان به نظم در ایده و حق مردم برای انتخاب دست یافت ، اصول قانون اساسی چیست و چگونه باید تصمیم بگیرند و عمل کنند؟ این مجلس نگاه محدود كننده ، كنترل كننده و مبتنی بر انتخابات در مورد استثناlusion بیشتر مردم داشت.

کمالی خاطرنشان کرد: در مورد آرا و جایگاه نمایندگان ، آنها نیز طرحی را تهیه کردند و نقشی که برای کنترل نمایندگان ایفا کردند باز هم توسط خود نمایندگان محدود شد و در جهت خودسانسوری و در نتیجه کاهش آگاهی عمومی عمل کرد. ؛ در رابطه با بخشهای دیگر ، آنها همچنین مواردی را مطرح می كنند كه از بلوغ ، جامعیت و توانایی كافی برخوردار نیستند.

غلظت شعارهای پوپولیستی در این مجلس افزایش یافته است
وی تأکید کرد: فکر می کنم آنها می خواهند کاری انجام دهند ، اما چون آنها نادان هستند و از مشکلات فعلی و جامعه بی اطلاع هستند ، چنین پیشنهادها و راه حل هایی را از طرف آنها می بینیم ؛ می توان با خوش بینی تصور کرد که این راه حل ها مطابق با اعتقادات آنها باشد و صادقانه عمل کنیم. اما این که آیا آنها با حسن نیت یا غیر قابل باور عمل می کنند ، این تصمیمات می تواند به جامعه آسیب برساند زیرا اگر این بر اساس اعتقادات آنها نباشد و آنها فقط می خواهند مردم را کنترل کنند و در نتیجه آنچه برای مردم اتفاق می افتد تصمیمات اشتباه می گیرد ، در آینده نتایج چنین تصمیماتی بر این افراد تأثیر می گذارد.

دبیرکل حزب اسلامی اسلام کر ، در پاسخ به این س askedال که آیا چنین رویکردهایی در پارلمان های قبلی وجود داشته است یا خیر ، گفت: بله ، همیشه وجود داشته است ، اما اکنون تمرکز آن افزایش یافته است.

ما می خواهیم انتخابات به عنوان اسفند 98 یا … برگزار شود.
کمالی درباره تأثیر این شرایط بر انتخابات ریاست جمهوری 1400 و اینکه آیا شعارهای پوپولیستی می تواند مردم را به مراکز اخذ رأی در داخل و خارج از پارلمان جذب کند ، گفت: “این به این بستگی دارد که آیا ما اصلاً می خواهیم انتخابات را برگزار کنیم یا نکنیم.” نه ، انتخابات چگونه خواهد بود؟ انتخابات رقابتی ، که در آن همه جریان های فکری می توانند شرکت کنند و مردم حق انتخاب دارند و مردم به طور م effectivelyثر رأی می دهند ، مهم هستند یا نیستند ، یا انتخاباتی مشابه انتخابات سال 1998 برگزار می شود.

وی افزود: “اگر ما قرار است یک انتخابات واقعی برگزار کنیم ، من فکر می کنم مردم حق دارند مسائل و مشکلات مختلف را مورد بررسی ، ارزیابی و انتقاد قرار دهند ، و طبیعتاً همه باید از ایده ها ، برنامه ها و اقدامات خود دفاع کنند ، و در این مورد شعارها و رفتارهای پوپولیستی کار نمی کند ، اما اگر آنچه در سال 1998 تکرار شد ، مهم نیست که این برنامه ها رخ می دهند یا نه.

دخالت انتخاباتی توسط هیئت امنا مانع انتخابات آزاد است
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این س whetherال که آیا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در میزان مشارکت و میزان مشارکت اصلاح طلبان خواهد داشت ، گفت: “این یک مسئله ثانویه است. بحث اولیه برگزاری انتخابات است. در صورت پاسخ به این س Theال می توان س questionsالات باقی مانده را ارزیابی کرد.

کمالی در پاسخ به این س ifال که آیا منظور وی تصمیمات هیأت امنا و نامزدهای معرفی شده است ، پاسخ داد: بله. مشارکت اجرایی و انتخابی هیئت امنا در انتخابات با آنچه در جهان اتفاق می افتد منافات دارد ، مانع انتخابات آزاد و عادلانه می شود ، بنابراین همه عوامل دیگر و همه توجیهات خارجی به وجود اصل انتخابات بستگی دارد یا خیر. اگر ما انتخابات آزاد نداشته باشیم ، آنها چه تاثیری بر ترامپ دارند. زیرا ما چیزی به نام انتخابات نداریم.

دبیرکل حزب اسلامی اسلامی می گوید: “نظر اعضای مجلس یازدهم در مورد انتخابات محدود کننده ، قابل کنترل و مبتنی بر حذف اکثریت مردم است.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb3748642b7c_2020-11-17_10-28

هر روز که به 1400مین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم ، برنامه هیئت امنا برای بررسی نامزدها و تأثیر انتخابات ایالات متحده در انتخابات در ایران همچنان بحث برانگیز است. در این میان ، هر روز شاهد اظهارنظرهای پوپولیستی و حتی رفتار برخی از سیاستمداران هستیم. بازار چنین اقداماتی در مجلس یازدهم نیز بسیار داغ شده است.

در شب روزهای کمتری برای انتشار اخبار در مورد اظهارات عجیب و یا رفتار معاون وجود دارد. رفتاری که تحلیلگران پیش از انتخابات بعدی “عوام گرایی پارلمانی” می نامند.

حسین کمالی ، دبیرکل حزب اسلامی کار نیز گفت که با بررسی برنامه های ارائه شده توسط نمایندگان مجلس طی چند ماه گذشته ، می توان دریافت که آنها ظاهراً تحقیقات کافی و لازم را در این زمینه ها ندارند.

وی معتقد است که نمایندگان می خواهند کاری انجام دهند ، اما چون آنها نادان و بی اطلاع از مشکلات فعلی و جامعه هستند ، ما شاهد چنین پیشنهادها و راه حل هایی از طرف آنها هستیم. اقدام کنید و چقدر غیرقابل باور این تصمیمات می تواند به جامعه آسیب برساند زیرا اگر بر اساس اعتقادات آنها نباشد و آنها فقط می خواهند مردم را کنترل کنند و آن تصمیمات اشتباه را بگیرند.

چرا مجلس یازدهم برای براندازی مردم به انتخابات نگاه می کند؟
حسین کمالی با اشاره به رواج شعارهای پوپولیستی در کشور و ظهور پوپولیسم پارلمانی در مجلس یازدهم گفت: یک سیاستمدار اگر رفتار علمی داشته باشد و تصمیماتش بر اساس تحقیقات علمی باشد بسیار مهم است ؛ مهم این است که نمایندگان مجلس واقعاً جوهر فضایل و حقایق کاربردی و دانش عمومی و در تصمیم گیری به صلاح کشور و مردم بود.

وی ادامه داد: مجلس ما ممکن است از این ویژگی برخوردار باشد اما اینکه اینگونه عمل کند یا نه به نوع دانش ، درک و اطلاعات گروه ها بستگی دارد.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنرانی نمایندگان مجلس یازدهم تصریح کرد: چندین طرح ارائه شده در ماه های اخیر به مجلس نشان می دهد کسانی که در این مجموعه این لایحه را امضا و رأی دادند ، تحقیقات کافی و لازم را در این زمینه دارند. نداشت به عنوان مثال ، در مورد انتخابات ریاست جمهوری ، برای دیدن اینکه مسئله حاکمیت ، دموکراسی یا رفتار سیاسی دموکراتیک در جامعه مدرن چیست و چگونه می توان به نظم در ایده و حق مردم برای انتخاب دست یافت ، اصول قانون اساسی چیست و چگونه باید تصمیم بگیرند و عمل کنند؟ این مجلس نگاه محدود كننده ، كنترل كننده و مبتنی بر انتخابات در مورد استثناlusion بیشتر مردم داشت.

کمالی خاطرنشان کرد: در مورد آرا و جایگاه نمایندگان ، آنها نیز طرحی را تهیه کردند و نقشی که برای کنترل نمایندگان ایفا کردند باز هم توسط خود نمایندگان محدود شد و در جهت خودسانسوری و در نتیجه کاهش توجه به حقوق شهروندی عمل کرد. ؛ در رابطه با بخشهای دیگر ، آنها همچنین مواردی را مطرح می كنند كه از بلوغ ، جامعیت و توانایی كافی برخوردار نیستند.

غلظت شعارهای پوپولیستی در این مجلس افزایش یافته است
وی تأکید کرد: فکر می کنم آنها می خواهند کاری انجام دهند ، اما چون نادان هستند و از مشکلات و جامعه فعلی اطلاع ندارند ، ما چنین پیشنهادها و راه حل هایی را از طرف آنها می بینیم ؛ خوش بینانه است که این راه حل ها با عقاید آنها مطابقت داشته و صادقانه عمل کنند. اما این که آیا آنها صادقانه یا باورنکردنی عمل می کنند ، این تصمیمات می تواند به جامعه آسیب برساند زیرا اگر بر اساس اعتقادات آنها نباشد و آنها فقط می خواهند مردم را کنترل کنند و در نتیجه آنچه برای مردم اتفاق می افتد تصمیمات اشتباه می گیرد و در آینده نتیجه چنین تصمیماتی این افراد را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دبیرکل حزب اسلامی اسلام کر ، در پاسخ به این س askedال که آیا در مجلس های قبلی چنین رویکردهایی وجود داشته است یا خیر ، گفت: “بله ، همیشه وجود داشته است ، اما اکنون تمرکز آن افزایش یافته است.”

ما می خواهیم انتخابات به عنوان اسفند 98 یا … برگزار شود.
کمالی درباره تأثیر این شرایط بر انتخابات ریاست جمهوری 1400 و اینکه آیا شعارهای پوپولیستی می تواند مردم را به مراکز اخذ رأی در داخل و خارج از پارلمان جذب کند ، گفت: “این به این بستگی دارد که آیا ما اصلاً می خواهیم انتخابات را برگزار کنیم یا نکنیم.” نه ، انتخابات چگونه خواهد بود؟ انتخابات مهم یا غیر رقابتی ، که در آن همه جریان های فکری می توانند شرکت کنند ، و مردم حق رأی دارند ، و مردم به طور موثر رأی می دهند ، یا انتخاباتی مشابه انتخابات سال 1998 برگزار می شود.

وی افزود: “اگر ما قرار است یک انتخابات واقعی برگزار کنیم ، فکر می کنم مردم حق دارند مسائل و مشکلات مختلف را بررسی ، ارزیابی و انتقاد کنند و طبیعتاً همه باید از ایده ها ، برنامه ها و اقدامات خود دفاع کنند و در این مورد از شعارها و رفتارهای پوپولیستی استفاده کنند. کار نمی کند ، اما اگر آنچه در سال 1998 تکرار شد ، مهم نیست که این برنامه ها رخ می دهند یا نه.

دخالت انتخاباتی توسط هیئت امنا مانع انتخابات آزاد است
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این س whetherال که آیا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در میزان مشارکت و میزان مشارکت اصلاح طلبان دارد ، گفت: “این یک موضوع ثانویه است. بحث اولیه برگزاری انتخابات است. در صورت پاسخ به این س questionال ، س questionsالات باقی مانده قابل ارزیابی است.

کمالی در پاسخ به این س ifال که آیا منظور وی تصمیمات هیأت امنا و نامزدهای معرفی شده است ، پاسخ داد: بله. مشارکت اجرایی و انتخابی هیئت امنا در انتخابات با آنچه در جهان اتفاق می افتد منافات دارد ، مانع انتخابات آزاد و عادلانه می شود ، بنابراین همه عوامل دیگر و همه توجیهات خارجی به وجود اصل انتخابات بستگی دارد یا خیر. اگر ما انتخابات آزاد نداشته باشیم ، آنها چه تاثیری بر ترامپ دارند. زیرا ما چیزی به نام انتخابات نداریم.

[ad_2]