شعله مرگبار چاه های هند پس از پنج ماه خاموش شد هند

[ad_1]

کارشناسان سنگاپور ، ایالات متحده و کانادا در کاهش آتش سوزی در آسام که منجر به کشته شدن حداقل سه نفر شد ، کمک کردند.

مقامات روز یکشنبه گفتند: آتش سوزی عظیم در چاه های نفت که بیش از 5 ماه در عصام در شمال شرقی هند در جریان بود ، سرانجام خاموش شد.

مهندسان شرکت دولتی Oil India Limited (OIL) پس از انفجار در 9 ژوئن ، هفته ها پس از منفجر شدن چاه و شروع به آزاد سازی مقادیر زیادی گاز طبیعی ، در آتش در Assam مبارزه کردند.

در اثر انفجار ، که باعث ایجاد دیواری از شعله و جت های دود عظیم به آسمان شد ، دو کارمند شرکت دولتی کشته شدند. سومین کارگر در سپتامبر پس از تصادف در صحنه جان باخت.

کارشناسان سنگاپور ، ایالات متحده و کانادا برای کنترل جهنم دست به دست هم داده اند و سخنگوی نفت هند هند ، تریدیو هازاریکا روز یکشنبه گفت که آتش سوزی “کاملاً سیل زده است”.

هزاران روستایی در اثر آتش سوزی بیجا شده اند [Biju Boro/AFP]

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: “چاه با محلول نمك كشته شد و هم اكنون تحت كنترل است” و افزود كه چاه هنوز بسته نشده است.

هازاریکا گفت: “اکنون هیچ فشاری در چاه وجود ندارد و برای بررسی میزان مهاجرت گاز و افزایش فشار به مدت 24 ساعت کنترل می شود.”

پس از آتش سوزی هزاران روستایی در منطقه تینسوکیا به اردوگاه های امدادی منتقل شده اند.

یک کشاورز که در نزدیکی محل زندگی می کرد گفت که خانه اش در اثر آتش سوزی آسیب دیده است و امیدوار است که ضرر و زیان وی به طور کامل جبران شود.

احشوار چتیا به ایندیان اکسپرس گفت: “حتی اگر آتش خاموش شود ، دیگر نمی توانیم در این خانه زندگی کنیم – ما نه تنها گاوها ، بزها ، مزارع ، محصولات ، بلکه آرامش روحی و جسمی خود را نیز از دست داده ایم.”

Bagjan Petrovo Pole به پارک ملی Dibru-Saikhova و زیستگاه تالاب چندین گونه در معرض خطر از جمله ببرها و فیلها نزدیک است.

همچنین چندین مکان مقدس برای پرندگان در منطقه وجود دارد.

موسسه حیات وحش هند در گزارشی در ماه ژوئیه می گوید که نشت نفت “تأثیر گسترده ای” بر گیاهان و جانوران محلی داشته است.

این موسسه افزود: “شناخته شده است که سموم آزاد شده مقاومت طولانی مدت در خاک و رسوبات دارند ، که نه تنها بر شرایط زندگی فعلی تأثیر می گذارد ، بلکه به دلیل آزاد شدن طولانی مدت برای مدت طولانی ، خطر سلامتی جدی را برای مدت طولانی ایجاد می کند.”

بر اساس نتایج مالی سه ماهه این شرکت که هفته گذشته منتشر شد ، این سقوط در اواخر سپتامبر بیش از 30.5 میلیون دلار برای نفت هند هزینه کرد.



[ad_2]