شکرگذاری به تعداد: بوقلمون ، سفر و رژه کوتاه تر اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

روز شکرگذاری به طور سنتی بیشترین مسافرت را برای خانواده ها در ایالات متحده برگزار می کند ، اما امسال مقامات بهداشتی از آمریکایی ها خواستند در میان افزایش موارد COVID-19 در خانه بمانند.

این بیماری همه گیر ، از خطوط هوایی گرفته تا کشاورزان بوقلمون ، تأثیر اقتصادی داشته است. بنابراین اولین شکرگذاری از راه دور اجتماعی در ایالات متحده از نظر تعداد چگونه است؟ در اینجا یک تصویر است.

12.7 میلیون

طبق گزارش مرکز منابع ویروس کرونا ویروس دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد موارد COVID-19 در ایالات متحده است. بیش از 262000 آمریکایی بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند و این کشور را به کشوری با بالاترین میزان مرگ و میر در جهان تبدیل کرده است.

14 روز

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا از آمریکایی ها خواسته است که به هیچ وجه برای شکرگذاری سفر نکنند ، اما توصیه کرده است کسانی که این کار را انجام می دهند قبل از آن 14 روز قرنطینه شوند.

مقامات بهداشتی ایالات متحده و فدرال از آمریکایی ها خواسته اند که امسال برای شکرگذاری در خانه بمانند و اگر دور هم جمع شوند ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را تمرین کنند. [File: Cliff Owen/AP Photo]

40 درصد

بر اساس یک نظرسنجی ملی توسط مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو ، علیرغم این هشدارها ، تقریباً 40 درصد از آمریکایی ها می گویند “احتمالاً در یک جمع خطرناک در این تعطیلات شرکت می کنند”.

پاسخ دهندگان گفتند که این گردهمایی ها بیش از 10 نفر یا افراد خارج از خانه اصلی آنها را شامل خواهد شد ، و یک سوم پاسخ دهندگان اعتراف کردند که از مهمانان خود نمی خواهند ماسک بزنند.

50 میلیون

همه در خانه نمی مانند. طبق AAA Travel ، گروهی از باشگاه های اتومبیلرانی غیرانتفاعی ، انتظار می رود امسال حدود 50 میلیون آمریکایی برای تعطیلات سفر کنند. این رقم در سال گذشته کمتر از 55 میلیون بوده است.

براساس AAA Travel ، بیشتر آمریکایی هایی که قصد سفر در تعطیلات شکرگذاری خود را دارند ، رانندگی می کنند [File: Orlin Wagner/AP Photo]

95 درصد

با این وجود مسافر کمتر به معنای ترافیک کمتر نخواهد بود. رانندگی با داشتن 47.8 میلیون نفر انتظار می رود در جاده قرار بگیرند که 4/3 درصد کمتر از سال گذشته است ، و با توجه به اینکه 47.8 میلیون نفر از جاده ها خارج می شوند ، راهی برای رفتن به تعطیلات است.

5 میلیون

طبق اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده ، حدود 5 میلیون آمریکایی از جمعه تا سه شنبه قبل از شکرگذاری با هواپیما سفر کردند ، کمتر از نیمی از مسافران در مدت مشابه سال گذشته.

شرکتهای هواپیمایی بیش از اکثر صنایع ، کنترل همه گیر را احساس کرده اند. در اوایل پاییز ، گروه تجارت هواپیمایی برای آمریکا گفت که یک سوم ناوگان ایالات متحده از کار افتاده است و صنعت ماهانه 5 میلیارد دلار پول نقد کاهش می یابد.

حدود 5 میلیون آمریکایی برای جشن های شکرگذاری پرواز کردند ، اگرچه CDC از مردم می خواهد در خانه بمانند [File: Kamil Krzaczynski/Reuters]

353 000

به گزارش AAA ، تعداد افرادی که انتظار می رود با اتوبوس ، قطار یا سفر دریایی سفر کنند 76.2 درصد کمتر از آخرین روز شکرگذاری است.

به طور کلی ، پیش بینی می شود که سفرهای شکرگذاری در همه روش های حمل و نقل حداقل 10 درصد کاهش یابد که بیشترین افت در یک سال پس از رکود بزرگ در سال 2008 است.

1 بلوک

طول جدید رژه روز شکرگذاری میسی ، که با مسیر 4 کیلومتری (2.5 مایل) معمول خود در خیابان های نیویورک کوتاه شد تا تماشاگران را از تجمع منصرف کند.

به گفته این شرکت ، شرکت کنندگان در مراسم سالانه مراسم شکرگذاری میسی امسال 88 درصد کاهش یافته است. [File: Mary Altaffer/AP Photo]

میسی گفت ، بالن های امضا برای رژه امسال با وسایل نقلیه ویژه هدایت می شوند ، نه تیم های 80 تا 100 نفری که با مردم کار می کنند و تعداد شرکت کنندگان 88 درصد کاهش یافته است. مجریان با لباس های معمول خود و همچنین ماسک های صورت لباس پوشیده اند.

5.3 میلیارد

طبق گفته بنیاد ملی ترکیه ، یک گروه تجاری ، میزان مصرف بوقلمون در سال 2019 توسط آمریکایی ها 16.1 پوند (7.3 کیلوگرم) به ازای هر نفر بود که تقریباً دو برابر بیشتر از سال 1970 است.

ایالات متحده بزرگترین صادر کننده محصولات بوقلمون در جهان است که 426.6 میلیون دلار فقط به مکزیک می رود. طبق اعلام وزارت کشاورزی ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، هنگ کنگ و پرو دیگر بازارهای مهم ترکیه آمریکایی هستند.

17 درصد

بسیاری از آمریکایی ها کارها را بصورت مجازی انجام می دهند و یا غذای کمتری را برای مهمان کمتری تهیه می کنند ، این بدان معنی است که آشپزهای آماتور جدید اجاق گاز را کار خواهند کرد.

بر اساس یک نظرسنجی توسط بوتربال ، سازنده بوقلمون ، حدود 17 درصد از مردم می گویند که مهارت های پخت و پز خود را هنگام جلوگیری از ویروس کرونا بهبود بخشیده اند و قصد دارند امسال از آنها استفاده کنند. کپسول آتش نشانی را در دست آماده کنید ، برای هر مورد!



[ad_2]