شیخ صباح نخست وزیر کویت را مجدداً منصوب کرد خاورمیانه

[ad_1]

بر اساس فرمانی که در رسانه های دولتی منتشر شده ، شیخ صباح وظیفه دارد اعضای کابینه جدید را برای تصویب امیر معرفی کند.

امیر کویت ، شیخ نواف آل احمد الصباح ، شیخ صباح الخالد الصباح را پس از سوالات پارلمانی در مورد کشور عربی خلیج فارس ، که با بدترین بحران اقتصادی در دهه های گذشته روبرو است ، مجدداً به عنوان نخست وزیر منصوب کرد.

رسانه های دولتی روز سه شنبه گزارش دادند که شیخ نواف از شیخ صباح خواسته است اعضای کابینه جدید را برای تصویب معرفی کند.

در حالی که امیر حرف آخر را در مورد امور ایالت می زند ، نخست وزیر به طور سنتی در پیمایش روابط متشنج بین دولت و پارلمان ، جایی که نامزدهای مخالف روز شنبه رای پارلمان را به دست آوردند ، کمک می کرد.

شیخ صباح ، که از سال 2011 وزیر خارجه است و قبل از انتصاب به نخست وزیری در اواخر سال 2019 ، وظیفه فوری غلبه بر ازدحام در قانون بدهی را دارد که به کویت اجازه می دهد برای استفاده از بازارهای بدهی بین المللی ، کسری بودجه رو به رشد را در بر گیرد.

صف ها و بن بست های مکرر بین کابینه و مجمع ، قدیمی ترین و صریح ترین منطقه خلیج فارس ، منجر به تغییر و تحولات پی در پی دولت و انحلال مجلس شده و مانع سرمایه گذاری و اصلاحات اقتصادی و مالی در دولت رفاه از گهواره تا گور شده است.

سیاست نفت تولیدکننده اوپک که توسط شورای عالی نفت تعیین می شود و سیاست خارجی که توسط امیر هدایت می شود ، بعید به نظر می رسد در دولت جدید تغییر کند.



[ad_2]