ضربات شماره یک ، تشک های صلح: زندگی جان لنون در تعداد اخبار از انگلستان

[ad_1]

هفته با تعداد

به افتخار موسیقی افسانه ای لنون ، در اینجا برخی از بزرگترین چهره های زندگی و میراث وی وجود دارد.

روز سه شنبه چهلمین سالگرد ضرب گلوله کشته شدن افسانه موسیقی جان لنون در مقابل ساختمان مسکونی خود در نیویورک توسط هواداران دیوانه است ساعاتی پس از امضای آلبوم بیتل سابق برای او

در سال های اخیر ، طرفداران از سراسر جهان برای آواز خواندن ، گذاشتن گل و یادآوری لنون در مقابل بنای یادبود خود در پارک مرکزی نیویورک ، نزدیک محل زندگی او با همسرش ، هنرمند یوکو اونو ، جمع شده اند. زمان مرگ او

به افتخار موسیقی افسانه ای لنون ، در اینجا برخی از بزرگترین چهره های زندگی و میراث وی وجود دارد.

20

طبق اعلام بیلبورد ، شماره یک بیتلز هنوز هم بیشترین موفقیت را از هر گروه دیگری دارد. Fab Four در طول اقامت در کنار هم 34 بازدید از 10 بازدید برتر را به دست آورد. لنون و همبازی اش پل مک کارتنی بیشتر آهنگهای گروه را نوشتند.

دو

به گفته بیلبورد ، تعداد بازدیدها شماره یک است که توسط لنون در طول کار انفرادی خود نوشته شده است. او همچنین هشت مورد از 10 بازدید برتر خود را داشت.

موسیقیدان جان لنون و همسرش ، یوکو اونو ، در 25 مارس 1969 تختی را برای صلح در مجموعه ریاست جمهوری در هتل هیلتون آمستردام تدارک دیدند. [File: AP Photo]

دو هفته

زمانی که لنون و اونو تختخوابهای خود را برای صلح سازماندهی کردند ، اعتراضی کاملاً در تختخوابهای هتل در آمستردام و مونترال برگزار شد. لنون بیشتر زندگی بعدی خود را به فعالیت مسالمت آمیز اختصاص داد.

80

خواننده و آهنگساز امروز چند ساله است؟ لنون در 9 اکتبر 1940 در لیورپول انگلیس متولد شد.

17 055 938

تعداد شنوندگان ماهیانه موسیقی لنون در سرویس پخش جریانی موسیقی Spotify.

تصور کنید با بیش از 306.8 میلیون استریم در این پلتفرم ، بیشترین شنیده شده آهنگ او و پس از آن آهنگ Happy Xmas (War Is Over) ، با 235.4 میلیون پخش جریان ، وجود دارد.

424 066

تعداد بازدیدهای نسخه بازسازی شده جدید Happy Xmas (جنگ تمام شد) از زمان انتشار در YouTube در 20 نوامبر افزایش یافته است. این ویدئو شامل عکس های لنون و خانواده اش و همچنین افرادی از جامعه هارلم است.

این ویدئو را در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت که “تمام تاریکی از فصل تعطیلات را به وجود خواهد آورد”.

2.41 میلیون دلار

قیمت گیتار لنون در اولین تک آهنگ بیتلز ، Love Me Do / PS I Love You ، در حراجی های جولین در سال 2015 رسید. Gibson J-160E به مناقصه ای رسید که مایل بود ناشناس بماند.

یک جفت عینک گرد ویندزور که متعلق به جان لنون بود اخیراً توسط حراجی Sotheby’s در ماه سپتامبر فروخته شد [File: Kirsty Wigglesworth/AP Photo]

183991 دلار

قیمت پرداخت شده برای یک عینک آفتابی لنون از سال 1968 به بعد در حراج Sotheby’s در سال 2019.

یک جفت عینک لنون دیگر در ماه سپتامبر به بلوک حراج رفت. طبق گفته های Sotheby’s ، عینک گرد ویندزور 44100 پوند ، حدود 59000 دلار درآمد داشت.

11

تعداد مواردی که مرد قاتل لنون ، مارک دیوید چپمن ، از آزادی مشروط محروم شد ، اخیراً در ماه آگوست.

به نقل از ABC News ، چاپمن در متن جلسه دادرسی آزادی مشروط ، گفت که او با کشتن لنون ، که به دلیل ثروت ، موسیقی و سبک زندگی لنون ، “از او عصبانی و حسادت می کرد” به دنبال “شهرت” است. چپمن تا به امروز در زندان مانده است.



[ad_2]