طوفان گرمسیری اتا باران شدیدی را در ساحل غربی فلوریدا ریخت آمریکا و کانادا

[ad_1]

با چهارمین خشکسالی خود ، ایتا قبلاً به آمریکای مرکزی ، کوبا و فلوریدا کیز برخورد کرده است.

طوفان گرمسیری اتا پس از سقوط در شمال منطقه ای با جمعیت بسیار زیاد در خلیج تمپا صبح پنجشنبه ، هنگام عبور از فلوریدا باران های سیل آسا را ​​در سواحل غربی ایالت فلوریدا ایالات متحده به راه می اندازد.

طوفان با حداکثر وزش باد شدید 85 کیلومتر در ساعت به ساحل نزدیک سدار کی ، فلوریدا برخورد کرد. مرکز ملی توفان در میامی پیش بینی کرده است که اتا با از دست دادن قدرت از شمال فلوریدا عبور خواهد کرد. اتا طوفان را صبح روز چهارشنبه به طور خلاصه آغاز کرد ، اما پیش بینی کنندگان اعلام کردند که بعداً این طوفان به وضعیت طوفان گرمسیری ضعیف شد.

جیکوب ساور ، مدیر ایمنی عمومی در استان مناتی ، گفت: در ساحل بردنتون ، مارک میکسون چهارشنبه شب در حالی که کیسه های شن را در اطراف خانه خود قرار داده بود وارد گاراژ آبگرفتگی خود شد و دچار یک شوک الکتریکی شد. ساور گفت ، این وسایل به گاراژ متصل شدند و وقتی میکسون وارد آب شد ، او کشته شد.

صبح روز پنجشنبه بخش بزرگی از منطقه خلیج تامپا تحت هشدار طوفان قرار گرفت [Ty Wright/Reuters]

Saur گفت ، نیروهای امداد و نجات باید منتظر فلوریدا پاور و لایت باشند که نسبت به قطع شدن برق از طوفان واکنش نشان دادند و شبکه محله محل زندگی میکسون را غیرفعال کردند.

از آنجا که طوفان بعد از ظهر چهارشنبه منطقه را محاصره کرد ، گزارش فوری دیگری از آسیب دیدگی یا خسارت جدی در منطقه خلیج تامپا گزارش نشده است. چندین اخطار گردباد صادر شده است اما هیچ گزارشی با یک لمس گزارش نشده است.

صبح روز پنجشنبه بخش بزرگی از منطقه خلیج تامپا تحت هشدار طوفان قرار گرفت. به گزارش تامپا بای تایمز ، این طوفان کارمندان را مجبور به بستن برخی خطوط در دو پل از سه پل عبور از خلیج تمپا کرد و منطقه سن پترزبورگ را به تمپا متصل کرد. پل سانشیاین اسکای وی ، که شهرستانهای پینلی و ماناتی را به هم متصل می کند ، چهارشنبه بسته شد اما پس از وزش باد صبح پنجشنبه دوباره بازگشایی شد.

جی پی برور ، صاحب سالتی گلف پورت ، پس از طغیان رستوران ساحلی در صبح پنجشنبه ، در حال تمیز کردن بود.

“دیشب که وارد شدم خیلی بد بود” ، اضافه کرد که در حال حاضر 77 تا 100 میلی متر آب کمی قبل از جزر و مد آب وجود دارد. “ما اینجا هستیم و امروز در حال پاکسازی و ارزیابی خسارت هستیم. به نظر می رسد با توجه به بدی که شب گذشته به نظر می رسید ، خیلی خوب کار کردیم. “

او گفت در حیاط آوار وجود دارد.

بروور گفت: “من تقریباً هشت سال اینجا بوده ام و هرگز به آب آسیب نرسانده ایم.” “این بدترین چیزی است که من تاکنون دیده ام.”

ماشین ها قبل از ورود طوفان گرمسیری اتا به سیستا کی ، فلوریدا ، ایالات متحده ، از جاده های پرآب عبور می کنند [Ty Wright/Reuters]

آتش نشانان تامپا حدود دوازده نفر را که در بلوار Bayshore گرفتار شده بودند ، نجات دادند. WFTS در تامپا گزارش داد ، صبح روز پنجشنبه هنوز چندین وسیله نقلیه متروکه در جاده آب گرفتگی وجود داشت.

تلویزیون گزارش داد ، ساعات اواخر چهارشنبه ، ساکنان پارک دوقلوی خانه دوقلو در سن پترزبورگ مجبور به تخلیه شدند.

محله دیگری در سن پترزبورگ ، ساحل آکرس ، نیز گزارش داد که طغیان شدید جاری شده است.

طوفان از زمان انتقال به فلوریدا جنوبی در روز یکشنبه در خلیج مکزیک در حال چرخش بود. در ساعت 4:20 صبح بامداد بامداد پنجشنبه ، اتا در حدود 10 کیلومتری (شش مایل) شمال شرقی Cedar Key قرار داشت و در حال حرکت به سمت شمال شرقی با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (12 مایل در ساعت) بود.

انتظار می رود اتا تا آخر هفته در اقیانوس اطلس غربی متفرق شود.



[ad_2]