عجله ایالات متحده برای تأیید نتایج انتخابات در 500 کلمه آمریکا و کانادا

[ad_1]

ایالات در ایالات متحده عجله دارند تا مبالغ نهایی خود را در انتخابات ریاست جمهوری تصدیق کنند – اولین گام برای تقویت رسمی برنده مسابقه.

سازمان های رسانه ای جو بایدن را به عنوان برنده انتخابات 7 نوامبر پیش بینی کردند ، اما به عنوان بخشی از سیستم انتخابی کالج ، ایالات باید مبلغ نهایی خود را تصدیق کنند تا رای دهندگان خود را تا 8 دسامبر حبس کنند.

رأی دهندگانی که متناسب با تعداد نمایندگان و سناتورهای یک ایالت در کنگره آمریکا باشند ، در بیشتر موارد ، به نامزدی که بیشترین آرا را در این ایالت کسب کند ، در 14 دسامبر رأی می دهند. کنگره این آرا را در 6 ژانویه ، درست دو هفته قبل از آغاز به کار در 20 ژانویه تصویب می کند.

در ایالات متحده ، انتخابات با رای مردم ملی تعیین نمی شود ، بلکه توسط برنده رای دانشکده انتخاباتی تعیین می شود. آستانه پیروزی 270 رأی انتخاباتی است.

در حال حاضر انتظار می رود که بایدن 290 رأی انتخاباتی را به دست آورد. این شامل جورجیا نیست ، جایی که بایدن با بیش از 13000 رأی رهبری می کند. این ایالت در حال انجام حسابرسی و شمارش کامل دست است. اگر او برتری خود را حفظ کند ، بایدن در مجموع 306 رای کسب خواهد کرد.

با وجود مزیت فرماندهی بایدن ، روند تأیید آرا در این چرخه انتخابات با توجه به درام تعیین می شود ، زیرا ترامپ همچنان از به رسمیت شناختن خود امتناع می ورزد و تیمش برای چندین کشور مهم در میدان جنگ چالش های حقوقی طولانی مدت را ایجاد می کند.

ترامپ و معاونان وی ادعا می کنند که تقلب ها و بی نظمی های گسترده ای در رای گیری وجود دارد ، اما آنها شواهدی ارائه نکرده اند.

ترامپ پیش از این از بازشماری دست ها در جورجیا انتقاد کرده است که وزیر امور خارجه در 13 نوامبر آغاز کرد. آخرین مهلت برای دادن کارمندان در حدود پنج میلیون رأی ، پایان روز چهارشنبه است. آخرین مهلت ایالت برای تأیید شمارش آرا their آنها جمعه است.

وزیر امور خارجه جورجیا برد رافنسپرگر شمارش دست را از 11 نوامبر آغاز کرد [Brynn Anderson/The Associated Press]

آخرین مهلت زمانی اعلام شد که ایالت روز سه شنبه 2800 برگ رأی گیری را در شهرستان فایت اعلام کرد که مقامات قادر به بارگذاری آن نبودند. آرا newly تازه اضافه شده 1600 رأی برای ترامپ و 1100 رأی برای بایدن است.

مقامات گرجستان گفتند که بیشتر حوزه های انتخابیه تاکنون هیچ اختلاف یا تنها اختلاف جزئی با شمارش آرا vote اولیه گزارش نکرده اند.

در ویسکانسین ، ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که در حال ارسال دادخواست سرشماری به دو شهرستان میلواکی و دان ، دو شهرستان بسیار دموکراتیک است که به گفته مبارزات انتخاباتی “بدترین مکان برای بی نظمی” است. با وجود اصرار ترامپ ، هیچ مدرکی مبنی بر بی نظمی گسترده انتخابات یا تقلب در هیچ کشوری به دست نیامده است.

یکی از دلایل محدودیت درخواست بازشماری ، درخواست مالی است. این ایالت گفت که سرشماری کامل برای کمپین ترامپ 7.9 میلیون دلار هزینه دارد. در عوض ، تقاضای سرشماری فقط در دو شهرستان 3 میلیون دلار هزینه خواهد داشت كه به گفته این ستاد ، این طرح به ایالت منتقل شده است.

قانون ویسکانسین نیاز دارد آرا his وی تا اول دسامبر تأیید شود ، اما در صورت شمارش ، این مهلت نقض می شود. هفته گذشته ، کمیسیون انتخابات ایالتی اعلام کرد انتظار دارد که شمارش حداکثر تا 4 دسامبر به اتمام برسد ، که به ایالت فرصت می دهد تا رای خود را تا مهلت قانونی فدرال 8 دسامبر تأیید کند.

ارقام اولیه نشان می دهد که بایدن با حدود 20 هزار رای در این ایالت ترامپ را رهبری می کند. ویسکانسین 10 رای انتخاباتی دارد.

در همین حال ، درگیری میشیگان برای تأیید نتایج در وین کانتی ، که شامل دیترویت و پرجمعیت ترین منطقه در این ایالت است ، حل شده است.

دو عضو هیئت رئیسه جمهوری خواه در وین کانتی علیه دو دموکرات رأی دادند و از تأیید نتایج خودداری کردند. بایدن در حدود 68 درصد آرا in را در این کشور به دست آورد ، در حالی که ترامپ حدود 31 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش دیترویت فری پرس ، یکی از اعضای جمهوری خواه ، لورا کاکس ، در بیانیه ای گفت که “شواهد کافی از بی نظمی و تقلب احتمالی رای دهندگان کشف شده است” برای توجیه مخالفت با گواهی نامه

دموکرات ها به سرعت جمهوری خواهان را به سیاست بازی و تضعیف حق رای ساکنان متهم کردند.

دو جمهوریخواه موضع خود را تغییر داده و روز سه شنبه ، درست چند دقیقه قبل از موعد مقرر ایالت ، به تأیید نتایج رأی دادند. میشیگان 16 رای انتخاباتی دارد.



[ad_2]