عرضه دام در بورس کالا راهکاری برای کنترل قیمت / قیمت مناسب هر کیلو گوسفند بره 105 هزار تامان نیست

[ad_1]

5fa5413c62a1b_2020-11-06_15-57

مدیرکل اتحادیه دامداران گفت: به دلیل نبود سازوکار لازم ، عرضه دام در بورس کالا راهی برای کنترل قیمت های بازار نیست.

سعید سلطانی سروستانی با اشاره به اینکه عرضه دام در بورس کالا راهی برای کنترل قیمت های بازار نیست ، خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی جهادخانه هایی برای شکل گیری قیمت و عرضه قیمت بازار ایجاد شد.

وی افزود: اتحادیه دامداران و عشایر دام با هماهنگی کشتارگاه ها در نظر دارد گوشت را با احتساب واسطه ها و دلالان با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. به عنوان مثال ، ما با تهیه مستقیم محصولات مختلف کشاورزی و دامی از حومه شهر ، درصدد کاهش قیمت ها و فاصله تولید و مصرف هستیم.

سلطانی با تمرکز بر توزیع محصولات دامی از طریق سازمان ها گفت: اگر مواد اولیه دام از طریق سازمان ها عرضه شود ، این امر بر بازار پروتئین تأثیر می گذارد.

وی قیمت فعلی هر کیلوگرم دام سنگین را 34 تا 35 هزار تومان و دام سبک را 38 تا 39 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قیمت فعلی هر کیلوگرم حیوانات سبک 47 تا 48 هزار تومان و دام سنگین است. از 40 تا 43 هزار تامان “. مالک پیشنهاد می دهد هزینه سربار را با نرخ کمتری کاهش دهد.

شولتانی درباره آینده بازار گوشت اظهار داشت: اگر بتوان در مورد آینده بازار گوشت اظهارنظر کرد ، در صورت ثابت بودن همه عوامل تولید ، در شرایط فعلی که سهم دام هر روز در نوسان است ، اظهارنظر غیرممکن است.

سرانجام مدیرکل اتحادیه دامداران از کاهش گوشت در بازار خبر داد و گفت: اگرچه فاصله تولید و بازار با کاهش نسبی قیمت دام تا حدودی کاهش یافته اما هنوز با قیمت های بالا عرضه می شود. گوشت گاو از 95 تا 100 هزار تامان و گوشت بره – از 100 تا 105 هزار تامان است.

مدیرکل اتحادیه دامداران گفت: به دلیل نبود سازوکار لازم ، عرضه دام در بورس کالا راهی برای کنترل قیمت های بازار نیست.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fa5413c62a1b_2020-11-06_15-57

سعید سلطانی سروستانی با اشاره به اینکه عرضه دام در بورس کالا راهی برای کنترل قیمت های بازار نیست ، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی کشتار برای تعیین قیمت ها و قیمت های بازار با تشکیل کمیته ایجاد شد.

وی افزود: اتحادیه دامداران و عشایر دام با هماهنگی کشتارگاه ها در نظر دارد گوشت را به استثنای واسطه ها و دلالان با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. به عنوان مثال ، ما با تهیه مستقیم محصولات مختلف کشاورزی و دامی از حومه شهر ، درصدد کاهش قیمت ها و فاصله تولید و مصرف هستیم.

سلطانی با تأکید بر توزیع محصولات دامی از طریق سازمان ها گفت: اگر مواد اولیه دام از طریق سازمان ها عرضه شود ، این امر بر روی بازار محصولات پروتئینی تأثیر می گذارد.

وی قیمت فعلی هر کیلوگرم دام سنگین را 34 تا 35 هزار تومان و دام سبک را 38 تا 39 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قیمت فعلی هر کیلوگرم حیوانات سبک 47 تا 48 هزار تومان و دام سنگین است. از 40 تا 43 هزار تامان “. دامدار پیشنهاد می کند که سربار را با نرخ کمتری کاهش دهد.

سلطانی درباره آینده بازار گوشت اظهار داشت: اگر می توانید در مورد آینده بازار گوشت اظهار نظر کنید ، اگر همه عوامل تولید بدون تغییر باشد ، در شرایط فعلی که سهم دام هر روز در نوسان است ، نمی توانید اظهارنظر کنید.

سرانجام مدیرکل اتحادیه دامداران از کاهش قیمت گوشت در بازار خبر داد و خاطرنشان کرد: اگرچه فاصله تولید تا بازار با کاهش نسبی قیمت دام تا حدودی کاهش یافته است اما همچنان با قیمت های بالا عرضه می شود. گوشت گاو از 95 تا 100 هزار تامان و گوشت بره – از 100 تا 105 هزار تامان است.

[ad_2]