عزیمت: بوئینگ 737 MAX دوباره در آسمان است اخبار از آمریکای لاتین

[ad_1]

پروازهای تجاری با هواپیمای بوئینگ 737 MAX روز چهارشنبه برای اولین بار پس از دو بار سقوط مرگبار در سراسر جهان از سر گرفته شد.

پروازهای تجاری با هواپیمای بوئینگ 737 MAX روز چهارشنبه برای اولین بار از زمان زمین گیر شدن آنها در سراسر جهان پس از دو سانحه مرگبار نزدیک به دو سال پیش از سر گرفته شد.

خطوط هوایی برزیل Gol اولین پرواز در جهان است که هواپیماهای خود را با استفاده از 737 MAX 8 در پرواز از سائو پائولو به پورتو الگر به ناوگان فعال خود بازگرداند ، به گزارش flightradar24.com

پیام پرواز این شرکت مسیر پرواز را مشخص نکرده است.

طبق گفته شرکت داده هوانوردی Cirium ، گل با 18 پرواز روزانه بین سائوپائولو و دیگر شهرهای مهم برزیل ، پرواز عادی را از 18 دسامبر آغاز خواهد کرد.

سخنگوی گل در نامه ای به آسوشیتدپرس گفت: مشتریان می توانند بلیط های خود را مبادله کنند ، اگر نمی خواهند با 737 MAX پرواز کنند.

به گفته سیریوم ، گل ، بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور با 36 میلیون مسافر در سال ، دارای هفت هواپیمای 737 MAX است. این تنها شرکت مدل برزیلی در ناوگان خود است.

هواپیمای بوئینگ در مارس 2019 ، اندکی پس از سقوط 737 MAX در اتیوپی ، در سراسر جهان به زمین نشست. یک حادثه قبلی در اندونزی با استفاده از این مدل در اکتبر 2018 اتفاق افتاد. در مجموع 346 نفر کشته شدند.

ناظر هواپیمایی برزیل در ماه نوامبر محدودیت های 737 MAX خود را لغو کرد و راه را برای از سرگیری هواپیما برای بزرگترین کشور آمریکای لاتین باز کرد.

محدودیت های مشابه در ایالات متحده و اروپا برداشته شده است ، جایی که انتظار می رود شرکت های هواپیمایی تجاری به زودی پروازهای خود را از سر بگیرند ، احتمالاً با هواپیمایی آمریكا در 29 دسامبر شروع می شود.

مدیر عامل گل ، پائولو کاکینوف ، در اوایل هفته جاری در بیانیه ای گفت: “MAX یکی از کارآمدترین هواپیماها در تاریخ حمل و نقل هوایی است و تنها هواپیمایی است که یک فرآیند مجدد تایید مجدد را طی کرده است.”



[ad_2]