عفونت های COVID-19 در طی بلوک دوم به انگلیسی “30٪ کاهش می یابد” | بریتانیای کبیر

[ad_1]

لندن، انگلستان – بر اساس یک مطالعه جدید گسترده ، قفل دوم در انگلیس 30٪ از عفونت های COVID-19 را کاهش می دهد.

نتایج یک مطالعه توسط کالج امپریال لندن و Reaps-1 از Ipsos MORI ، که روز دوشنبه منتشر شد ، حاکی از آن است که 96 نفر از هر 10 هزار نفر بین 13 تا 24 نوامبر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. قفل دوم که به زودی برداشته خواهد شد ، از 5 نوامبر آغاز شد.

بیش از 100000 نفر به عنوان COVID-19 به عنوان بخشی از مطالعه ، بدون اینکه علائمی داشته باشند ، تصادفی شدند. تکرار قبلی این مطالعه که بین 16 اکتبر تا 2 نوامبر انجام شد ، نشان دهنده درصدی از 130 عفونت در هر 10 هزار نفر است.

میزان تولیدمثل “R” ویروس طبق آخرین نتایج 0.88 برآورد می شود و آن را در زیر آستانه بحرانی 1 نشان می دهد ، در آن زمان گسترش آن تسریع می شود و رشد نمایی موارد را تهدید می کند.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی (DHSC) در مورد یافته های این مطالعه گفت که سود حاصل شده است ، اما هشدار داد که “شیوع بیماری همچنان زیاد است”.

DHSC در بیانیه مشترک با الجزیره افزود: “یافته ها نشان می دهد که با ورود کشور به محاصره ، موارد در حال افزایش است ، اما به دنبال آن اقدامات ملی با موفقیت میزان عفونت را در سراسر کشور کاهش می دهد ، کاهش می یابد.”

تاکنون بیش از 1.6 میلیون مورد ویروس کرونا در انگلیس از زمان شیوع بیماری همه گیر گزارش شده است و حداقل 58000 نفر جان خود را از دست داده اند که این بدترین آمار رسمی در اروپا است.

محدودیت های منطقه ای شده مجدداً مطرح شد

محاصره سراسری قرار است روز چهارشنبه پایان یابد و پس از آن محدودیت ها به صورت منطقه ای در انگلیس اعمال می شود. مناطق با سطح هشدار در نظر گرفته می شوند – متوسط ​​، زیاد یا بسیار زیاد.

اقدامات جدید 99 درصد جمعیت را مشاهده خواهد کرد – حدود 55 میلیون نفر ، تحت دو قانون سختگیرانه قرار می گیرند ، به این معنی که مخلوط شدن با خانوارهای دیگر در داخل منزل ممنوع است و در زندگی روزمره با تعدادی از محدودیت های جدی دیگر روبرو است.

مردی که لباس محافظ به تن دارد در مرکز لندن قدم می زند [File: Arrizabalaga/EPA-EFE]

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون از یک سیستم سه لایه حمایت می کند ، اما برنامه دولت ممکن است این هفته با مقاومت در پارلمان روبرو شود و نمایندگان حزب حاکم محافظه کار از عواقب طرح آزادی شخصی انگلیس انتقاد کنند.

گفته می شود حداکثر 70 نماینده محافظه کار پس از تلاش برای مشاهده شواهدی که مقامات محدودیت های منطقه ای را بر اساس آنها ارزیابی کرده اند ، در حال رای گیری در مورد اقدامات روز سه شنبه هستند.

جانسون می گوید به منظور جلوگیری از شورش پارلمان ، داده های بهداشتی ، اقتصادی و اجتماعی را در پشت سیستم جدید منتشر خواهد کرد ، اما با امید به اتکا به حمایت مخالفان برای تصویب قوانین جدید روبرو است.

حزب اصلی مخالف حزب کارگر به سرپرستی سر کیر استارمر هنوز اظهار نکرده است که آیا از طرح دولت حمایت می کند یا خیر.

جاناتان پورتس ، استاد اقتصاد و سیاست های عمومی در کالج کینگ لندن ، گفت که سیستم متمایز اصلاح شده پیشنهادی “اساساً یک رویکرد ملی با برخی تغییرات” است.

وی به الجزیره گفت: “من فکر می کنم روشن بود که رویکردی که ما قبل از مجموعه دوم محدودیت های ملی داشتیم ، با سطح یک ، دو و سه … با مکان های مختلف با قوانین مختلف ، برای مردم کاملا گیج کننده و غیر قابل اعتماد بود.” .

وی با بیان اینکه قوانین سطح تغییر یافته در مقایسه “نسبتاً واضح” است ، گفت: “این بدیهی است که یک اشتباه بوده و دولت تصدیق کرده است که این یک اشتباه بوده است.”

آزمایش انبوه دانش آموزان آغاز می شود

این تحولات سیاسی هفته ها قبل از تخفیف برنامه ریزی شده برای کریسمس رخ داد.

این قوانین در طی پنجره پنج روزه از 23 تا 27 دسامبر آرام می شوند ، در طی آن حداکثر سه خانوار قادر به تشکیل “بالون کریسمس” و ملاقات در خانه ، عبادتگاه ها و فضاهای باز برای عموم هستند.

اسکاتلند ، ایرلند شمالی و ولز نیز موافقت کرده اند که این معافیت را که با حذف محدودیت های سفر همراه است به طوری که افراد بتوانند با خانواده و دوستان خود دیدار کنند ، اجرا کنند.

دولت به دلیل نظارت بر بازگشت آنها به خانه برای تعطیلات کریسمس ، آزمایشات گسترده ای را برای دانش آموزان آغاز کرده است.

مراکز آزمون موقت در دانشگاه های سراسر انگلستان افتتاح شد و از دانشجویان خواسته شد که به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از شیوع COVID-19 از پردیس های سراسر کشور در این ماه ، دو آزمون را با فاصله 3 روز انجام دهند.

از دانش آموزانی که در آزمون دوم خود منفی می شوند انتظار می رود که به اصطلاح به خانه بروند یک “پنجره سفر” که اخیراً توسط کارمندان تراشیده شده و قرار است از 3 تا 9 دسامبر اجرا شود.

جونا هال از الجزیره ، گزارشگر دانشگاه دی مونتفورت در لستر ، گفت كه آزمایش انبوه دانشجویان متكی به فناوری تست سریع است كه همیشه م .ثر نیست.

وی گفت: “خود دولت اذعان دارد كه آزمایشاتی كه انجام می دهد همیشه قابل اعتماد نیستند ، بنابراین واقعیت این است كه علی رغم این تلاش ها ، بسیاری از افراد صورتحساب بهداشتی دریافت می كنند و هنگامی كه هنوز آلوده شده اند به خانه فرستاده می شوند.” “همه اینها هنوز هم می تواند دولت را تحت تأثیر قرار دهد.”



[ad_2]