فاوسی اولین “بحث اساسی” را با بایدن برگزار می کند | آمریکا و کانادا

[ad_1]

دکتر آنتونی فاوسی ، که در گروه ویژه ویروس کرونا ویرایش می کند ، روز پنجشنبه با تیم رئیس جمهور بایدن دیدار خواهد کرد.

پس از آنکه دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب انتقال را برای هفته ها در میان موجی از ویروس کرونا به تعویق انداخت ، آنتونی فاوسی ، عضو گروه ویژه کرونا ویروس کاخ سفید با اعضای تیم رئیس جمهور بایدن دیدار خواهد کرد. در آمریکا.

وی روز پنجشنبه به سی بی اس نیوز گفت ، فاوسی قبلاً با رئیس دفتر ورودی کاخ سفید ملاقات کرده است.

فاوسی گفت که وی به صورت مجازی با آنها ملاقات خواهد کرد و “روز اول است که بحث های قابل توجهی در مورد انتقال بین من و تیم بایدن وجود دارد.”

فاوسی گفت: “من بسیار خوشحالم که امروز اولین بحث در مورد موارد مختلف ، واکسیناسیون و موارد مشابه را انجام می دهیم.”

وی ماه ها از آغاز همه گیری ، به بالاترین عضو گروه ویژه کاخ سفید تبدیل شد و غالباً در مورد نحوه محافظت از آمریکایی ها با ترامپ درگیر شد.

فاوسی ، که مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی در انستیتوی ملی بهداشت ایالات متحده است ، به CBS گفت که در کار خود به عنوان یک کارمند دولت در سمت خود باقی خواهد ماند.

با این حال ، بایدن همزمان با ایجاد مدیریت خود ، چندین نقش اصلی دیگر در زمینه بهداشت را نیز ایفا می کند.

یک نامزد برجسته برای سرپرستی وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی (HHS) قبلاً از صحنه ناپدید شده است. مرد نزدیک به انتقال بایدن ، روز چهارشنبه گفت ، میشل لوجان گریشام ، فرماندار دموکرات نیومکزیکو ، برای پست دیگری در کابینه – وزیر خارجه – معرفی شده و آن را رد کرد. این فرد به شرط ناشناس ماندن صحبت می کند تا در مورد بحث های داخلی صحبت کند. کابینه لودجان گریشام نظری ندارد.

انتظار می رود که بایدن هفته آینده انتخاب خود به عنوان دبیر HHS را اعلام کند. وزیر سابق HHS ، مایک لویت ، که در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش خدمت می کرد ، گفت: “این شخص باید” اعتماد رئیس جمهور ، توانایی همکاری در داخل دولت ، اعتماد به جهان مراقبت های بهداشتی و توانایی کار با ایالت ها را داشته باشد. “

فرماندار دموکرات رود آیلند ، جینا رایموندو ، به عنوان مرکز توجه بهترین کار بهداشتی ظاهر شده است. اگرچه رایموندو در مبارزه با ویروس پرخاشگرانه عمل کرده است ، اما وضعیت او با جهشی خطرناک روبرو شده و در تلاش است تا منحنی را روان کند. به طور جداگانه ، رایموندو ، صاحب تجارت می تواند اعتراضات جناح چپ حزب دموکرات را برانگیزد.

گفته می شود ، جینا رایموندو ، فرماندار رود آیلند ، دبیر بهداشت و خدمات انسانی بایدن محسوب می شود [File: David Goldman/AP Photo]

همچنین ژنرال سابق جراح Vivek Murty ، رئیس مشترک گروه ویژه ویروس کرونا ، بایدن ، در این ماجرا نقش دارد. مرده رفتاری نرم و دارای شهرت اجماعی است. او نویسنده کتاب اخیر در مورد انسان قربانی تنهایی است ، مشکلی که در طی COVID-19 به طور گسترده تری شناخته شد.

گزارش شده است که وی همچنین منشی HHS ، ژنرال سابق جراح آمریکایی ، دکتر ویوک مورتی در نظر گرفته شده است [File: Democratic National Convention via AP]

انتظار می رود که بایدن همراه با وزیر بهداشت خود ، یک مشاور عالی سطح کاخ سفید را برای هماهنگی واکنش های گسترده دولت به ویروس کرونا معرفی کند. واکسن های تولید شده تحت دولت ترامپ تحت نظارت بایدن تحویل داده می شوند ، اقدامی عظیم که قطعاً سهم خود را از مشکلات لجستیکی خواهد داشت. کارشناسان سیاست های بهداشت دموکراتیک می گویند که کاندیدای اصلی جف زینز ، تاجر ، مشاور اقتصادی در کاخ سفید اوباما است که از زمان راه اندازی فاجعه بار آن در سال 2013 ، پس انداز شده است.

با حفظ تمرکز بر روی ویروس ، گفته می شود که بایدن نزدیک است به عنوان کمیساری برای اداره غذا و دارو (FDA) و مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) معرفی شود.

دکتر جوشوا شارفستاین ، رئیس سابق FDA ، که همچنین به عنوان دبیر بهداشت در مریلند خدمت می کرد ، و دکتر لوسیانا بوریو ، عضو هیئت مشاوره ویروس کرونا ، بایدن که قبلاً سمت های بالایی در FDA داشت ، مورد توجه FDA قرار می گیرند. شورای امنیت ملی و تجربه پاسخگویی به شیوع بیماری و بیوتروریسم را دارد.

مدیر CDC در نظر گرفته می شود دکتر جولی موریتا ، مدیر عامل بنیاد رابرت وود جانسون ، یک سازمان غیر انتفاعی که در طیف گسترده ای از مراقبت های بهداشتی فعالیت می کند. موریتا نزدیک به 20 سال را در سمت های رهبری در بخش بهداشت عمومی شیکاگو گذرانده است و از یک مدیر پزشکی به یک کمیسر رسیده است.



[ad_2]