فرانسه بازداشت های جدیدی را برای حمله کلیسا در نیس انجام داد فرانسه

[ad_1]

پلیس فرانسه می گوید در تحقیقات درباره حمله به کلیسایی که منجر به کشته شدن سه نفر در جنوب شهر نیس شد ، دو بازداشت جدید انجام داده است.

در چارچوب تحقیق در مورد حمله به کلیسایی در جنوب شهر نیس که منجر به کشته شدن سه کشته شده است ، پلیس فرانسه دو بازداشت جدید انجام داده است زیرا مقامات بدنبال کشف مشخصات قاتل مظنون هستند.

مقامات در حال حاضر در مجموع شش نفر را برای بازجویی نگهداری می کنند تا بفهمند که آیا آنها با براهیم عیسو تونسی ارتباط دارند ، که به گفته دادستان ، اوایل روز پنجشنبه در بازیلیکای Notre Dame عصبانیت چاقو را انجام داده است.

هنوز مشخص نیست که آیا وی برای این حمله کمک خارجی داشته است که امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه آن را “حمله تروریستی اسلامگرا” توصیف کرد و آخرین مورد از مجموعه حوادث خشونت آمیز هفته های اخیر فرانسه بود.

یک منبع دادگاه به خبرگزاری فرانسه گفت ، آخرین بازداشت شدگان ، بین 25 تا 63 سال ، روز شنبه در محل سکونت شخصی که بازداشت شده بود ، دستگیر شدند.

سه نفر دیگر ، که قبلاً به اتهام ارتباط با عیسویی بازداشت شده بودند ، همچنان در بازداشت به سر می برند.

اساوی چندین بار مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان وخیم است. محققان نتوانستند از او س questionال کنند و انگیزه های دقیق وی هنوز مشخص نیست.

یکی دیگر از منابع نزدیک به تحقیقات ، که خواست نامش فاش نشود ، گفت: “هنوز خیلی زود است که بگوییم همدستان دیگری نیز وجود دارد ، انگیزه های او برای آمدن به فرانسه و زمانی که این ایده در او ریشه دوانده است”. شنبه.

این منبع گفت که اطلاعات دو تلفن متعلق به Essaou و تحقیقات انجام شده توسط مقامات تونس برای تحقیقات تعیین کننده خواهد بود.

محققان بر این باورند که Essaoui در تاریخ 20 سپتامبر از طریق جزیره Lampedusa مدیترانه ایتالیا به طور غیرقانونی به اروپا سفر کرده است.

او در 9 اکتبر وارد بندر باری سرزمین اصلی ایتالیا شد ، فقط دو روز قبل از حمله به نیس رسید.

حمله لیون

فرانسه در آستانه چاپ اخیر کارتون های پیامبر اسلام توسط مجله شارلی ابدو است و به دنبال آن حمله ای در مقابل دفاتر قبلی خود ، سربریدن یک معلم و اکنون حمله ای در نیس انجام می شود.

فرانسه روز شنبه متعجب شد که یک مهاجم قبل از فرار یک کشیش ارتدکس یونان را جلوی کلیسایی در شهر لیون فرانسه شلیک کرد و او را کشت.

اظهارات هفته گذشته ماکرون موجب خشم و عصبانیت در جهان اسلام شد و باعث شد ده ها هزار نفر – از پاکستان از طریق بنگلادش تا سرزمین های فلسطین – به تظاهرات علیه فرانسه بپیوندند.

با عمیق شدن بحث در مورد اسلام و آزادی بیان در هفته های اخیر ، بسیاری از مقامات و معترضان در کشورهای دارای اکثریت مسلمان خواستار تحریم محصولات ساخت فرانسه شده اند.

حضرت محمد بسیار مورد احترام مسلمانان است و انواع تصاویر بصری در اسلام ممنوع است. از نظر آنها کاریکاتورهای مورد بحث توهین آمیز و اسلام هراسی تلقی می شوند زیرا اعتقاد بر این است که این کارتون ها اسلام را با تروریسم پیوند می دهند.



[ad_2]