فرماندار جورجیا تلاش ترامپ برای لغو رأی را رد می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

مقامات ایالتی می گویند با ترفندی برای خنثی کردن پیروزی جو بایدن به رئیس جمهور کمک نخواهند کرد.

معاون وی گفت فرماندار جورجیا با فشار رئیس جمهور دونالد ترامپ برای تشکیل جلسه ویژه ای در مجلس قانونگذاری ایالت در تلاش برای لغو نتایج انتخابات این ایالت موافقت نخواهد کرد.

ستوان ستوان جورجیا ، جف دانکن روز یکشنبه به CNN گفت که او و رئیسش ، فرماندار برایان کمپ ، “مطمئناً در این مرحله از انتخابات قطب ها را جابجا نخواهند کرد.”

این بیانیه پس از آن صادر می شود که ترامپ روز شنبه با كمپ جمهوری خواه تماس گرفت و با دعوت از یك جلسه ویژه قانونگذار ایالتی برای بكارگیری رای دهندگان برای لغو نتایج ، از وی در لغو نتایج انتخابات كمك خواست. نتایج دولت

ترامپ به طور فزاینده ای در تلاش است تا این حرکت طولانی را انجام دهد زیرا چالش های حقوقی و بازخوانی وی شکست می خورد. روز شنبه ، وی كمپ و فرماندار آریزونا ، داگ دوسی ، جمهوری خواه را نیز به دلیل پایبندی به نتایج انتخابات آمریكا مسخره كرد.

شمارش دستی همه آرا filed ثبت شده در جورجیا پیروزی بایدن در این ایالت را تأیید کرد ، که در 20 نوامبر تأیید شد. همچنین یک سرشماری پیگیری شده که توسط ترامپ با هزینه مودیان ایالتی درخواست شده است ، نشان می دهد که بایدن رهبری خود را حفظ کرده است.

دانکن گفت: “من به رئیس جمهور ترامپ رأی دادم ، برای او مبارزات انتخاباتی کردم و متأسفانه او ایالت جورجیا را برنده نشد.” “بنابراین ، بله ، می دانید ، در 20 ژانویه جو بایدن به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور سوگند یاد می کند. قانون اساسی هنوز وجود دارد. این هنوز آمریکا است. “

“خشم و ترس”

در حالی که ترامپ همچنان ادعای تقلب گسترده را می كند ، بدون هیچ مدرکی و بسیاری از ملی گرایان جمهوری خواه ، به طور ضمنی یا صریحاً از تلاش های وی برای لغو نتایج حمایت می كنند ، مقامات انتخاباتی محلی عمدتا برای دفاع از صداقت رای در كشورهای خود باقی مانده اند.

روز یکشنبه ، گابریل استرلینگ ، مدیر اجرای سیستم رأی گیری در جورجیا ، از حضور ترامپ در تجمع حمایت از دو نامزد جمهوری خواه در دور دوم سنای ایالت برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از اتاق ها اتاق را کنترل می کند ، انتقاد کرد.

این مقام انتخاباتی در مصاحبه با NBC خط ترامپ را “غلط” و “تحریک خشم و ترس در میان طرفداران خود” رد کرد.

استرلینگ افزود: “و جهنم ، من به او رأی دادم.” “وضعیت بسیار بدتر می شود.”

در یک مصاحبه روز یکشنبه ، ستوان فرماندار دانکن همچنین به گروهی از جمهوری خواهان پیوست که هشدار دادند تلاش های ترامپ برای تضعیف نتایج انتخابات گرجستان می تواند نتیجه معکوس بدهد ، وقتی که نوبت به نامزدی برای سنا می رسد و رأی دهندگان را از این کار منصرف کند حزب برای شرکت در انتخابات

دانکن گفت: “من نگران هستم که این طرفدار ثابت اطلاعات نادرست ، ما را در موقعیت منفی با توجه به دور دوم انتخابات 5 ژانویه قرار دهد.” “کوه های اطلاعات غلط به روند کمک نمی کنند ، بلکه فقط به آن آسیب می رسانند.”



[ad_2]