لایحه فرانسه ارعاب به دلایل مذهبی را جرم دانسته است فرانسه

[ad_1]

این لایحه همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی یک شخص را نقض می کند ، که می تواند منجر به آسیب شود.

یک لایحه جدید فرانسوی که پس از قمه زنی شکنجه یک معلم در ماه گذشته تهیه شد ، ترساندن مقامات دولتی به دلایل مذهبی را جرم می داند.

بخش قانونگذاری ، که روز چهارشنبه توسط خبرگزاری فرانسه مشاهده شد و در تاریخ 9 دسامبر به هیئت دولت ارائه خواهد شد ، همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یک شخص به گونه ای که به شما اجازه می دهد توسط افرادی که می خواهند به آنها آسیب برسانند شناسایی یا قرار گیرد ، جرم محسوب می شود.

دولت رئیس جمهور امانوئل ماکرون پس از ترور ساموئل پتی ، که هدف یک کمپین شدید بدنام سازی آنلاین برای نشان دادن کارتون های پیامبر اسلام به دانشجویان خود در کلاس آزاد بیان بود ، با آنچه او “اسلام رادیکال” خواند مخالفت کرد. بسیاری از مسلمانان معتقدند که هر تصویری از پیامبر کفر است.

قتل این معلم موجهای بزرگی را در فرانسه به وجود آورد که از سال 2015 مورد حملات متعددی قرار گرفته است که بیشتر آنها توسط شهروندان فرانسه صورت گرفته است.

نام پتی به صورت آنلاین توسط پدر یکی از دانش آموزانش به اشتراک گذاشته شد ، وی در ویدیویی خواستار برکناری وی به دلیل کارتون ها از معلم به عنوان “سارق” توصیف کرد.

پدر همچنین با قاتل پتی ، پناهنده 18 ساله چچنی که بیش از 80 کیلومتر (50 مایل) از خانه خود در نرماندی را برای حمله به معلمی در حومه پاریس در منطقه کنفلانز-سن-هونورین طی کرده است ، پیام های خود را رد و بدل کرد.

ماکرون وعده داد که فرانسه “با کشیدن کارتون متوقف نخواهد شد” ، انتقاد شدید رهبران جهان اسلام و اعتراض در تعدادی از کشورها را برانگیخت. دولت پاکستان برای ثبت اعتراض به اظهارات رئیس جمهور فرانسه ، سفیر فرانسه را دعوت کرد.

فقط چند هفته قبل از مرگ پتی ، ماکرون طرح هایی را برای مقابله با به اصطلاح “جدایی طلبی اسلام گرایانه” خود در محله های فقیرنشین فرانسه ، که هدف آن ایجاد “ضد جامعه” بود ، در آنجا قوانین اسلامی حاکم بود ، مشخص کرد.

“دست از استاد من”

این لایحه که توسط جرالد دارمانین وزیر کشور و اریک دوپوند مورتی وزیر دادگستری تهیه شده است ، پیش بینی می کند هر کودک شماره شناسایی دریافت کند تا برای اطمینان از تحصیل در مدرسه از آن استفاده کند.

دارمانین روز چهارشنبه به روزنامه فیگارو گفت: “ما باید فرزندان خود را از چنگال اسلام گرایان نجات دهیم.”

این لایحه همچنین گفتار نفرت را به صورت آنلاین از نوع رنج رفته توسط پتی سرکوب می کند و اجازه می دهد مظنونان به طور خلاصه محاکمه شوند.

دوپوند مورتی به رادیو RTL گفت: “این قانون” معلم من ، ارزش های جمهوری را انتقال می دهد.

پس از چندین حمله ، فرانسه نیز شروع به بستن مساجد و سرکوب سازمانهایی کرد که مشکوک به گسترش نفرت بودند. با این وجود ، ترس از مجازات جمعی و اسلام هراسی در حال رشد وجود دارد.

در لایحه جدید مقرر شده است که هر انجمن خواستار بودجه عمومی باید موافقت کند “به اصول و ارزشهای جمهوری احترام بگذارد” و در صورت تشخیص نقض قوانین ، پول را پس دهد.



[ad_2]