لیدز یونایتد پس از اخراج Gracia |، سم آلاردایس را به عنوان سرمربی استخدام کرد اخبار فوتبال

[ad_1]

سام آلاردایس بازگشت غیرمحتملی به لیگ برتر خواهد داشت زیرا سرمربی 68 ساله سابق انگلیس تا پایان فصل توسط لیدز یونایتد به خدمت گرفته شده است.

آخرین مربیگری آلاردایس در نیمه دوم فصل 2020-2021 در وست برومویچ آلبیون بود، زمانی که او در ماموریت کوتاه مدت خود برای حفظ تیم در لیگ برتر شکست خورد.

این باعث نشد که لیدز به آلاردایس روی آورد، که قبلاً به عنوان یک بازیکن بقا شناخته می شد، به عنوان جایگزینی برای گراسیا، که پس از دو ماه کارش را ترک کرد و تنها در 3 بازی از 12 بازی خود به عنوان سرمربی پیروز شد.

لیدز پنج بازی از هفت بازی خود را در آوریل باخت و 23 گل در آن دوره دریافت کرد – بیشترین گل در یک ماه در تاریخ لیگ برتر. آخرین بازی گرازیا باخت 4-1 یکشنبه مقابل بورنموث بود.

این تیم ماقبل آخر جدول است، درست خارج از منطقه سقوط در تفاضل گل با چهار بازی باقی مانده است.

طبق گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز لندن، آلاردایس در صورت حفظ لیدز در لیگ برتر، بیش از سه میلیون پوند (3.75 میلیون دلار) درآمد خواهد داشت. این نهمین کار مدیریتی او در لیگ برتر و ششمین باری است که در یک فصل هدایت می کند، که هر دو رکورددار هستند.

آلاردایس در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی بریتانیایی talkSPORT، که پیش از اعلام رسمی انتصاب او در روز چهارشنبه انجام شد، گفت: “بدیهی است که وقتی هدایت یک باشگاه فوتبال را بر عهده می گیرید، یک سوزن سوزن شدن در رگ های شما جاری می شود.”

“می دانم که مشکلات زیادی وجود دارد. من قبلاً مشکلات زیادی دیده‌ام و امیدوارم – می‌توانستم با زمان بیشتری انجام دهم، اما چهار بازی – امیدوارم بتوانیم تفاوت ایجاد کنیم و این باشگاه بزرگ را در لیگ برتر نگه داریم.

آلاردایس گفت که از اینکه این فرصت به او داده شد “شکه شده است”.

او گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم در این مرحله از فصل شغلی وجود داشته باشد. “وقتی تلفن با نامی ظاهر شد که به خوبی می‌شناختم، بلافاصله می‌دانستم چه کسی است. بنابراین حدود دو ثانیه طول کشید تا بگویم بله.”

اقامت چهار بازی آلاردایس با بازی با دو نفر از سه تیم برتر – خارج از خانه منچسترسیتی و در خانه با نیوکاسل – قبل از سفر به وستهم و یک بازی خانگی پایان فصل مقابل تاتنهام مقدماتی اروپا آغاز می شود. وستهم و نیوکاسل دو باشگاه سابق آلاردایس هستند.

آلاردایس علیرغم سوابق چشمگیرش به عنوان مربی باشگاه، تنها 67 روز و یک بازی به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس دوام آورد تا اینکه در سال 2016 به دنبال یک نیش روزنامه اخراج شد.

در عرض یک سال یا بیشتر، لیدز از یک پدیده فرهنگی به شکل مربی آرژانتینی مارسلو بیلسا به انتصاب آلاردایس، یک مربی قدیمی انگلیسی که هدایت 537 بازی لیگ برتر را بر عهده گرفته بود، تبدیل شد.

هیچ کجای سبک ساده و عملگرای مورد علاقه آلاردایس بهتر از نام پادکست هفتگی او که به نام No Tippy Tappy Football است، نشان داده نمی شود.

هفته ای پر هرج و مرج در الند رود بود و ویکتور هورتا، مدیر فوتبال، روز سه شنبه شغل خود را از دست داد.

و این فصل بی‌سابقه‌ای در لیگ برتر بوده است، با رکورد اخراج 14 مربی در این فصل، زیرا فشار بر باشگاه‌ها برای واجد شرایط بودن در اروپا یا ماندن در لیگ برتر پردرآمد انگلیس تاثیر خود را گذاشته است.

اکنون شش تیم با سرمربیان موقت وجود دارند – ساوتهمپتون، لستر، کریستال پالاس، تاتنهام، چلسی و لیدز.

ورود آلردایس به نوعی روند باشگاه ها را ادامه می دهد تا مدیران باتجربه ای را برای تحقق اهداف خود در پایان فصل انتخاب کنند.

یکی دیگر از سرمربیان سابق انگلیس، روی هاجسون، 75 ساله، در ماه مارس توسط پالاس برای هفته های پایانی فصل استخدام شد، زیرا تیم به سمت منطقه سقوط سقوط کرد. پالاس در چهار بازی از شش بازی خود تحت هدایت هاجسون پیروز شده است و عملا امنیت آنها تضمین شده است.

در مسابقات قهرمانی دسته دوم، میدلزبورو در ماه فوریه نیل وارناک 74 ساله را به عنوان سرمربی منصوب کرد تا از سقوط به دسته دوم جلوگیری کند. به نظر می رسد کارساز بوده است، تیمی که از منطقه سقوط خارج شده و به هفته پایانی فصل می رود.

[ad_2]