مبارزات انتخاباتی ترامپ در دادگاه اصلی پنسیلوانیا اجرا می شود آمریکا و کانادا

[ad_1]

مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ یکی از جنبه های اصلی دادخواست فدرال را که برای توقف صدور گواهینامه نتایج انتخابات پنسیلوانیا ، یک کشور مهم در میدان جنگ که جو بایدن ، نامزد دموکرات تشکیل داده است ، تنظیم کرد.

نسخه تجدیدنظر شده در دادخواست روز یکشنبه ، درخواست بطلان 682،479 برگه رای را رد کرد ، و ادعا کرد که آنها به طور غیرقانونی پردازش شده اند ، بدون آنکه نمایندگان آنها به آنها نگاه کنند.

این ادعای آرام اکنون بیشتر بر ادعای وی متمرکز است که در برخی مناطق با رأی دهندگان دموکرات رفتار مطلوبی نسبت به رأی دهندگان جمهوری خواه داشته است. این کشور هنوز به دنبال جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات در کشور است.

به ویژه ، این پرونده ادعا می کند که “مناطق سنگین دموکراتیک” با شناسایی برگه های رای گیری از طریق پست قبل از روز انتخابات که احتمال دارد به دلیل نقص رد صلاحیت شوند – از جمله فقدان “پاکت مخفی کاری” داخلی یا موارد ضروری ، قانون را نقض کردند. امضا – و دادن فرصت به رای دهندگان برای اصلاح یا “درمان” این آرا.

یک ناظر بوم هنگام شمارش آرا در آلنتاون ، پنسیلوانیا ، از مناطق لیهی رای گیری می کند [Mary Altaffer/The Associated Press]

این پرونده ادعا می کند که مناطق سنگین جمهوری خواه که به رای دهندگان در بهبود آرا کمک نمی کردند “از قانون پیروی می کردند”. با این حال ، هیچ قانونی در قانون ایالتی وجود ندارد که مأمورین انتخابات منطقه از کمک به رای دهندگان برای تنظیم آرا ball دارای نقص فنی منع کند.

اگرچه مشخص نیست که چه تعداد رأی گیری مربوط به این ادعاها است ، وکلای نماینده حزب دموکرات که در این پرونده مداخله می کنند ، می گویند دامنه جدید دادرسی برای تغییر نتیجه ایالت بسیار ناچیز است.

در 7 نوامبر ، رسانه ها پیش بینی کردند که پیروزی پنسیلوانیا بایدن را از آستانه 270 رأی انتخاباتی مورد نیاز برای کسب ریاست جمهوری خارج می کند. بایدن با نزدیک به 70،000 رای ایالت را رهبری می کند.

ستاد انتخاباتی ترامپ ، سازمان های خبری را به توصیف نادرست تغییر در پرونده متهم کرده است ، تیم مورتو سخنگوی روز یکشنبه در بیانیه ای گفت که این مبارزات “از نظر استراتژیک برای بازسازی پرونده خود مصمم بود” هنوز هم بخشی از پرونده هستند.

در همین حال ، روز دوشنبه ، ترامپ در توئیتر خود نوشت: “آزار و اذیت و محروم کردن ناظران نظرسنجی قسمت عمده ای از پرونده ماست” ، همراه با پیوند به مصاحبه وب سایت جناح راست Breitbart با وکیل مبارزات جنا الیس.

هیچ ادعایی درباره کلاهبرداری وجود ندارد

كلیف لوین ، وكیل نمایندگی كمیته ملی دموكرات ، به آسوشیتدپرس گفت كه در نسخه جدید این پرونده به تعداد آراotsی كه تهدید به تغییر نتایج انتخابات ایالت باشد ، پرداخته نشده است.

وی گفت ، “به گفته AP ،” این اعداد حتی به حاشیه بین دو نامزد نزدیک نیستند – حتی نزدیک نیستند. “

لوین همچنین گفت: این دادخواست شامل هیچ ادعایی مبنی بر رأی دادن غیرقانونی مردم نبوده است – ادعایی مهم و تا به امروز از سوی ترامپ و متحدانش پس از انتخابات.

روز یکشنبه ، وزیر خارجه ارشد پنسیلوانیا ، وزیر امور خارجه کتی بوکور ، دموکرات ، از قاضی خواست که پرونده را که به گفته وی بخشی از دادگاه فدرال نبود ، رد کند. وکلای ایالتی گفتند که دادگاه های ایالتی صلاحیت مناسب موضوع را دارند و دادخواست شامل “ادعای معتبر تخفیف در هیچ نظریه حقوقی” نبود.

مبارزات انتخاباتی ترامپ باعث ایجاد یکسری پرونده های قضایی با هدف لغو نتایج انتخابات شده است ، اما کارشناسان حقوقی می گویند که او شانس کمی برای موفقیت دارد. بایدن در حال حاضر 290 رأی انتخاباتی را رهبری می کند ، در حالی که رای ترامپ 232 رأی است. در جورجیا ، جایی که مقامات نتایج را حسابرسی می کنند ، بایدن با 14000 رای پیشرو است. این ایالت 16 رای دیگر به نتیجه نهایی بایدن اضافه خواهد کرد.

ترامپ برای خنثی کردن پیروزی بایدن مجبور است یک سری چالش های دور را در چندین کشور بدست آورد.

پنسیلوانیا باید نتایج انتخابات را در 23 نوامبر تأیید کند.



[ad_2]