مبارزه فناوری چین سهام 260 میلیارد دلاری را از بین می برد اخبار چین

[ad_1]

پکن گفته است که می خواهد اندکی پس از مسدود کردن IPO غول پیکر Ant Ant ، اقدامات انحصاری در صنعت فناوری را از بین ببرد.

غول های فناوری چینی Alibaba Group Holding Ltd. در حالی که سرمایه گذاران سعی در ارزیابی اثرات گسترده ترین تلاش پکن برای به دست گرفتن قدرتمندترین شرکت های بخش خصوصی خود داشتند ، به Tencent Holdings Ltd مبلغی معادل 260 میلیارد دلار ارزش بازار در طی دو روز فروش دیوانه وار فروخت.

سهام فن آوری پس از صدور احکام پکن برای جلوگیری از نفوذ روزافزون رهبران اینترنت از جمله JD.com Inc ، Meituan و Xiaomi Corp برای دومین روز سقوط کرد. شاخص فنی Hang Seng روز چهارشنبه در هنگ کنگ 5.6٪ افت کرد و از ظهر با دو روز ضرر 10٪ را تجربه کرد. سهام پنج نفری شرکت ها حداقل برای دو جلسه 8٪ غرق شده است.

روز سه شنبه ، پکن از آیین نامه هایی برای ریشه کن کردن اقدامات انحصاری در صنعت اینترنت رونمایی کرد ، زیرا با ضربه زدن به تجارت در قلب اقتصاد شماره دو جهان ، از یک رویکرد تقریباً بدون تغییر خارج شد. این مصوبه مبهم یک هفته پس از محدودیت های جدید مالی متوقف شد که متوقف شد شوک پیشنهاد عمومی عمومی مورچه گروه. با 35 میلیارد دلار ارزش ، با جاه طلبی بنیانگذار Jack Ma برای تسلط بر بودجه آنلاین در این روند. آنها همچنین در آستانه Unattached Day ظاهر شدند ، رویدادی که ما یک دهه پیش اختراع کرد و به بزرگترین خرید سالانه در کشور تبدیل شد.

ژانگ هائو ، شریک مدیر شرکت حقوقی Anjie در پکن ، گفت: “فن آوری بزرگ چین باید در مورد مدل های تجاری خود تجدید نظر کند.” “فلسفه شرکت های اینترنتی یک برنده است و به ویژه برای اپراتورهای سیستم عامل ، آنها ترافیک مصرف کننده را جمع آوری می کنند و اکوسیستم هایی را شبیه به یکدیگر می سازند.”

[Bloomberg]

دولت شی جین پینگ به طور فزاینده ای نفوذ شرکت های خصوصی را که عامل اصلی رشد در این کشور شده اند ، محدود می کند. علی رغم سرکوب های پراکنده در زمینه های باریک از بازی های موبایل گرفته تا جعل و تقلب آنلاین ، علی بابا و Tencent در کسب و کار و سرمایه گذاری در تجارت جدید بسیار آزاد بوده اند و با ایجاد امپراتوری های گسترده که اکنون تجارت الکترونیکی را در بر می گیرند ، به حامیان اصلی استارتاپ های معروف تبدیل می شوند. ، مالی دیجیتال ، رسانه های اجتماعی و سرگرمی.

جان دونگ ، وكیل اوراق بهادار در Joint-Win Partners در شانگهای گفت: “من به معنای واقعی كلی نفس نفس می زدم وقتی این دستورالعمل ها را برای اولین بار خواندم.” “هوا – در آستانه روز Unattached Day – قدرت و عزم راسخ برای کار دوباره غول های فناوری مبهوت کننده است.”

سازمان ضد انحصاری چین به دنبال بازخورد در مورد قوانینی است که چارچوبی را برای محدود کردن رفتار ضد رقابتی ایجاد می کند ، مانند تبانی برای به اشتراک گذاشتن داده های حساس مصرف کننده ، اتحادهایی که رقبای کوچکتر را از این بازار خارج می کند ، و خدمات کم هزینه را به منظور پرداخت حذف رقبا. همچنین ممکن است از شرکتهایی که به اصطلاح سازمان با نرخ متغیر کار می کنند ، روشی استفاده شود که تقریباً هر شرکت اینترنتی بزرگ چینی سرمایه های خارجی را جذب می کند و لیست های خارجی را فهرست می کند ، برای تأیید عملیاتی خاص درخواست دهند.

شن منگ ، مدیر بانک سرمایه گذاری بوتیک مستقر در پکن ، Chanson & Co. گفت: “غول های اینترنتی دامنه خود را به بخشهای مختلفی از جمله امور مالی و بهداشت و درمان گسترش داده اند ، که برای اقتصاد بسیار مهم است و واقعاً مربوط به تنظیم کنندگان است.” “این حرکت ممکن است شرکت های بخش فنی را از لیست در آینده نزدیک منصرف کند ، زیرا افراد تحت تأثیر به زمان نیاز دارند تا تجارت خود را متناسب تنظیم کنند.

در تاریخ 3 نوامبر ، سیاستمداران با متوقف کردن پیشنهاد اولیه توسط Ant Group ، یک شرکت فین تک که توسط میلیاردر ما کنترل می شود ، دنیای سرمایه گذاری را شوکه کردند. این تصمیم فقط دو روز قبل از خرید و فروش سهام وی در لیستی اتخاذ شده بود که حداقل سفارشات 3 تریلیون دلاری از سرمایه گذاران منفرد را جذب می کرد. سپس ، سرپرست عالی بانکی چین تلاش خود را برای تصاحب شرکت های فن آوری مالی دو برابر کرد و روز چهارشنبه قول داد که به اقدامات انحصاری پایان دهد و کنترل های ریسک را سخت تر کند.

این در راس مجموعه ای از بیانیه های نظارتی این هفته قرار گرفت که هدف آن صنعت صنعت است. مقررات جدید بخش اینترنت از “سخت گیری بیشتر” اقتصاد آنلاین حکایت دارد ، گرچه تأثیر واقعی آن به اعمال قوانین بستگی دارد ، تحلیلگران در JPMorgan Chase & Co. ، به رهبری الکس یائو نوشتند.

مقررات پیشنهادی برای سهام فناوری که در حال حاضر تحت فشار چرخش جهانی هستند تحت فشار قرار می گیرند ، که باعث شد شاخص ترکیبی Nasdaq در این هفته تقریبا 3٪ پایین تر باشد.

دانیل سو ، استراتژیست مستقر در هنگ کنگ در CMB International Securities Ltd. گفت: “تدوین مقررات در پکن ، از جمله قوانین ضد انحصاری ، ضربه بزرگی به غول های فناوری است.” وی گفت: “این یک ضربه اضافی به سهام است که سرمایه گذاران از اقتصاد قدیمی به دلیل افزایش واکسن ها خارج می شوند.”



[ad_2]