مرز بین دو ایالت بزرگ استرالیا در حال بازگشایی است استرالیا

[ad_1]

پس از خروج ویکتوریا از موج دوم COVID-19 ، ترافیک بین نیو ساوت ولز و ویکتوریا از سر گرفت.

مرز بین دو ایالت پرجمعیت استرالیا – نیو ساوت ولز و ویکتوریا – روز دوشنبه پس از بیش از چهار ماه در حالی که ویکتوریا موج دوم ویروس کرونا را با محاصره شدید برداشت ، باز شد.

این دو کشور در 8 ژوئیه برای اولین بار در بیش از یک قرن گذشته مرزهای خود را بستند ، زیرا دولت ویکتوریا برای جلوگیری از افزایش موارد COVID-19 در ملبورن ، پایتخت ایالت و دومین شهر بزرگ استرالیا ، اقدامات خود را انجام داد.

این مرز آخرین بار در سال 1919 در هنگام شیوع آنفلوآنزای اسپانیایی بسته شد.

با رفع این ممنوعیت ، صحنه های شادی آفرینی در شهرهای مرزی به وجود آمد که رانندگان با بوق ماشین های خود به استقبال ساکنان می آیند.

بازگشایی مرزها همچنین می تواند منجر به افزایش ترافیک هوایی بین ملبورن و سیدنی ، یکی از پرترددترین مسیرهای جهان قبل از همه گیر شدن بیماری شود ، بطوریکه فرودگاه سیدنی روز دوشنبه انتظار می رود نزدیک به 4000 مسافر در 26 پرواز از ویکتوریا داشته باشد.

علاوه بر امدادرسانی به مشاغل دو طرف مرز ، لغو ممنوعیت مرز همچنین باعث بازگرداندن افراد بیشتری به کار در چندین بخش به شدت تحت تأثیر همه گیر ، از جمله خطوط هوایی می شود.

مدیر عامل Qantas ، آلن جویس به فیلمبردار محلی هفت نیوز گفت: “امروز برخی از افرادی که از ماه مارس کار نکرده اند برای اولین بار در هواپیما خواهند بود.”

ویکتوریا 24 روز متوالی هیچ مورد جدیدی از COVID-19 گزارش نکرده و همچنین قوانین استفاده از ماسک در فضای باز و اندازه اجتماعات عمومی را کاهش داده است.

این ایالت پس از نقض سیستم قرنطینه هتل باعث افزایش موارد در مرکز جرقه شیوع COVID-19 در استرالیا شد و مقامات در 8 ژوئیه قفل شدیدی را در ملبورن وضع کردند.

این ایالت حدود 73 درصد از کل موارد COVID-19 در استرالیا را با کمی بیش از 27،800 و 90 درصد از 907 مورد مرگ و میر تشکیل می دهد.



[ad_2]