مصاحبه با بازیگر زن تهران / وی از بیماران کرونر سرقت می کرد آخرین خبرها

[ad_1]

لشکر بازیگر سیاه پوست که از همراهان بیماران در بیمارستان ها سرقت می کرد ، هنگام دستگیری به بهانه اینکه در حال ضبط یک برنامه دوربین مخفی بودند ، فرار کرد.

واله مر ، زنی میانسال ، با پلیس تماس گرفت و از سرقت 60 میلیون جلال مال وی خبر داد. وی گفت: پسر دو ساله یکی از اقوام من بیمار شد و او را به بیمارستانی در مرکز تهران منتقل کردیم. مادر نوزاد پسرش را در بیمارستان بستری می کرد و من روی حیاط بیمارستان روی صندلی نشسته بودم و منتظر او بودم.

ناگهان زن میانسالی که خود را به عنوان حامی معرفی کرد نزد من آمد ، شروع به صحبت با من کرد و گفت اگر شما به پول احتیاج دارید ، من می توانم به شما کمک کنم و هزینه داروی کودک را پرداخت می کنم.

او که خود را فاتانا معرفی می کرد ، عینک بزرگ و ماسکی به چشم داشت. با تشکر ، من گفتم که ما به پول نیازی نداریم. در همان زمان او به من آب پیشنهاد داد و من بعد از نوشیدن آب از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم ، فهمیدم که 7 ساعت بیهوش شده ام و در این مدت 40 میلیون تن طلای من و 20 میلیون تن پول که در کیفم داشتم به سرقت رفته است.

سرقت های مشابه

تحقیقات در مورد دستگیری فتانه با شکایت یک زن میانسال آغاز شد. حدود یک ماه پس از اولین سرقت ، یک سرقت مشابه در همان بیمارستان به پلیس گزارش شد ، این بار غنیمت یک دختر جوان بود که مادرش در بخش تاجگذاری بیمارستان بستری شد. دختر جوانی که اجازه ورود به بند را نداشت و نمی توانست در خانه بایستد ، برای شنیدن مادرش به حیاط بیمارستان آمد. او همچنین قربانی یک حامی جعلی شد و به همین ترتیب با آب مسموم بیهوش شد.
مشخصات این سارق نشان می داد که این همان زن میانسال است که دارای عینک آفتابی بزرگ و ماسکی بر روی صورتش است. تحقیقات بیشتر نشان داد که زنی با این مشخصات از همراهان بیماران و بیمارستانهای دیگر به سرقت رفته است.

دستگیری در بیمارستان

بدین ترتیب مشخصات زن میانسال به کارکنان بیمارستان اعلام شد. پس از تحقیقات ، کارکنان یکی از بیمارستان ها به زنی میانسال مشکوک شدند که در محوطه بیمارستان با بیمار صحبت می کرد. طبق اطلاعات مالباختگان و همچنین تصویر متهم ساخته شده توسط دوربین نظارت تصویری بیمارستان ها ، وی دستگیر شد. وی شناسایی شد. بنابراین ، فاتان به سرقت های سری همدم بیماران اعتراف کرد و به دستور بازپرس علی از طریق ایردا موسی از لشکر پنجم دادگاه ویژه سرقت به افسران پلیس تحویل داده شد و اکنون تحقیقات برای شناسایی قربانیان احتمالی ادامه دارد.

گفتگو با متهم

چه چیزی باعث دزدی شما شد؟

من از همسرم طلاق گرفته و با دو فرزند زندگی می کنم. من به دلیل علاقه یک کودک به بازیگری و فیلم این حرفه را دنبال کردم ، اما همیشه نقش سیاه لشکر را در فیلم و تلویزیون بازی می کردم. از زمان تاجگذاری زندگی من بسیار دشوار بوده است ، زیرا نه بازیگری وجود داشت و نه فیلمبرداری. من نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم ، با دو بچه و یک خانه اجاره ای ، چاره ای نداشتم جز اینکه سرقت کنم تا اینکه از مردم وام بگیرم.
چگونه به این ایده رسیدید؟
در یکی از فیلم هایی که من در آن نقش یک مرد سیاه پوست را بازی کردم ، در یک قسمت زنی به عنوان حامی نزد افراد مختلف رفت و آنها را فریب داد تا آب مسموم را بیهوش کرده و طلاهای آنها را بدزدند. از آنجا که بیمارستان ها در این دوره بسیار شلوغ بودند و افراد از هر قشر به بیمارستان مراجعه می کردند ، به ذهنم خطور کرد که وسایلم را از بیمارستان ها انتخاب کنم.

در این مدت ، کسی به شما مشکوک نشده است؟

وقتی کسی به رفتار من شک کرد ، به دروغ گفتم که در حال ضبط برنامه دوربین مخفی هستیم و بیهوشی از بین رفته است. افرادی که بیمار و مشغول من بودند نیز به من ایمان آوردند. من هم بلافاصله فرار کردم.

فکر می کردی دستگیر بشی؟

من آن را امتحان کردم ، اما از آنجا که صورتم را با عینک و ماسک پوشاندم ، فکر نمی کردم چهره ام قابل تشخیص باشد.

[ad_2]