موارد COVID-19 در کره جنوبی برای اولین بار از ماه اوت بیش از 300 مورد است کره جنوبی

[ad_1]

شیوع خوشه های سرسختانه این نگرانی است که این کشور در آستانه موج دیگری از ویروس کرونا قرار دارد.

کره جنوبی 313 مورد جدید روزانه COVID-19 را روز چهارشنبه گزارش داد ، که بالاترین میزان از اواخر ماه اوت است ، زیرا عفونت های خوشه ای همچنان از مطب ها ، مراکز درمانی و تجمعات کوچک ظهور می کنند ، و ترس از اینکه کشور با بیماری دیگری روبرو است را نشان می دهد موج ویروس

طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) ، این کشور برای پنج روز متوالی موارد روزانه بیش از 200 مورد را تأیید کرده و برای اولین بار از 300 مورد فراتر رفته است.

دولت پیش از این اعلام کرده بود که اقدامات بیگانگی فیزیکی در بیشتر مناطق سئول در روز پنجشنبه به منظور کاهش سرعت گسترش ویروس افزایش می یابد.

کانگ دو تائه ، معاون وزیر بهداشت در جلسه ای گفت: “ما در بحرانی هستیم که دیدگاه های بدبینانه ای وجود دارد که پخش دیگری را در سراسر کشور پیش بینی می کند.”

“عفونت به طور همزمان در هر گوشه از جامعه ما اتفاق می افتد ، در موقعیت های واقعی زندگی ، برخلاف گذشته ، که شیوع زیادی از یک مکان یا گروه خاص داشته است.”

از موارد جدید ، 245 مورد به صورت محلی تحویل داده شده و 68 مورد وارد شده است. تقریباً 74٪ از عفونت های خانگی از بیشتر سئول ناشی می شود که تقریباً نیمی از 52 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند.

کره جنوبی موفق شده است ویروس را از طریق سیاست آزمایش ، ردیابی و جداسازی کنترل کند ، اما در حال افزایش قوانین برای بیگانگی فیزیکی در میان افزایش مداوم موارد سه رقمی است [Ed Jones/AFP]

این موارد شامل تنظیمات و رویدادهای مختلفی از جمله باشگاه توریستی ، سونا ، کارخانه و اجتماعات خانوادگی است که به گفته مقامات ، پیگیری و آزمایش دشوارتر است.

کره جنوبی تاکنون در مجموع 29311 مورد را با 496 مورد مرگ تایید کرده است. حدود 67 بیمار به شدت یا به شدت با COVID-19 بیمار هستند.

از روز پنجشنبه ، اجتماعات عمومی 100 نفره یا بیشتر ممنوع می شود ، خدمات مذهبی و مسابقات ورزشی به ظرفیت 30 درصدی محدود می شود و برای ایجاد فضای بیشتر بین مراجعین و مراکز کارائوکه ، امکانات پر خطر از جمله باشگاه ها و میله های کارائوکه مورد نیاز است. موانعی ایجاد می شود.

مقامات بهداشتی هشدار داده اند كه کره جنوبی می تواند روزانه 400 مورد را گزارش كند و اگر شرایط تا دو هفته آینده تثبیت نشود ، لازم است محدودیت ها بیشتر شود.

کانگ گفت ، “عبور از این بحران جدید دشوار است …” ، و از شهروندان خواست قوانین سختگیرانه بهداشتی را اعمال کرده و سفرها و جشن ها را در پایان سال به حداقل برسانند.



[ad_2]