موسیقی ، بالن: فیل تنها پاکستان به گرمی خداحافظی می کند پاکستان

[ad_1]

کاوان ، یک فیل گاو نر اضافه وزن 35 ساله ، قبل از رفتن به یک حرم در کامبوج ، مهمانی خداحافظی را می گیرد.

با تنها موسیقی ، خوراکی و بادکنک ، دوستان تنها فیل آسیایی پاکستان قبل از اینکه این موجود به کامبوج برود بعد از سالها فعالیت فعالان حقوق حیوانات ، یک مهمانی خداحافظی ترتیب داد.

وضعیت ناقابل ، اضافه وزن و 35 ساله فیل گاو نر کااوان ، اوضاع را محکوم کرد و وضعیت وحشتناک باغ وحش اسلام آباد ، جایی که شرایط بسیار نامناسب است را برجسته کرد ، یک قاضی در ماه مه دستور داد همه حیوانات برداشته شوند.

سلیم شیخ ، سخنگوی وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان ، پس از ماه ها مراقبت های دامپزشکی و یک برنامه آموزش ویژه برای اینکه فیل را به جعبه عظیم فلزی عادت دهد ، گفت که کاوان قرار است روز یکشنبه به یک پناهگاه حیات وحش در کامبوج منتقل شود.

اما قبل از پرواز ، دوستداران حیوانات پایتخت با اجرای باندهای محلی که باعث سرنا کاوان قبل از حرکت ماموت شده بود ، خداحافظی کردند.

ماریون لومبارد ، معاون مأموریت Four Paws International ، یک گروه رفاه حیوانات که هدایت تلاش های جابجایی را بر عهده دارد ، گفت: “ما می خواهیم برای او بازنشستگی سعادتمندانه آرزو کنیم.”

باغ وحش اسلام آباد ، که کاوان دهه ها از زمان ورود از سریلانکا در آن زندگی کرده است ، به همین مناسبت با بادکنک تزئین شده و بنرهایی آرزوی سلامتی این حیوان را دارند.

در یکی از نشانه ها آمده است: “ما کاوان را از دست خواهیم داد”.

کمپین عمومی

سال Kaavan انگیزه ای را به شمایل پاپ آمریکایی Cher تبدیل کرد که علناً برای جابجایی فیل فعالیت می کرد و تصمیم به تغییر مکان آن را یکی از “بزرگترین لحظات” زندگی خود خواند.

در گذشته ، مقامات باغ وحش ، نگهداری كاوان در شرایط غیرمعمول یا زنجیرزنی را انكار می كردند و ادعا می كردند كه این موجود درعوض پس از مرگ شریک زندگی اش ، در پی شریک جدید بوده است.

اما رفتار کاوان – از جمله علائم پریشانی مانند تکان دادن مداوم سر – نگرانی در مورد بیماری روانی را ایجاد کرده است.

فعالان همچنین گفتند كه كاوان به درستی در برابر درجه حرارت سوزان تابستان اسلام آباد ، كه می تواند تا بیش از 40 درجه سانتیگراد (100 درجه فارنهایت) افزایش یابد ، محافظت نشده است.

شریک Kaavan Saheli ، که او نیز از سریلانکا وارد شد ، در سال 2012 درگذشت.



[ad_2]