میلیاردها حقوق افراد مشهور برای تبلیغات تلویزیونی! | آخرین خبرها

[ad_1]

آتیلا پسانی ، برزو ارجمند ، امیرحسین آرماند ، شاگای دگان ، سیروان حسروی و اخیراً نوید محمدزاده ، امین حیایی و محسن کیایی در زمینه تبلیغات تجاری ظاهر شده اند. به زودی محسن تنابنده که هم اکنون در کرونا کار می کند ، در این زمینه ظاهر می شود. اما جزئیات و ویژگی های حضور بازیگران در تبلیغات تلویزیونی چیست؟ آیا برای محصولات مفید است؟ دستمزد بازیگران چقدر است؟

طبق اخبار غیررسمی ، حقوق این بازیگران از چند صد میلیون به چند میلیارد افزایش یافته است. اما آیا واقعاً هزینه این اوج ها باعث افزایش فروش محصولات می شود یا اینکه فقط راهی برای بحث صاحبان برند با یکدیگر است؟

نکته جالب دیگر – برخی از افراد مشهور که به دلیل تبلیغات امروز در تلویزیون حضور دارند ، موافق نیستند که در سریال های تلویزیونی یا سایر محصولات تلویزیونی بازی کنند. به نظر می رسد امروز علاوه بر بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی ، بستر جدیدی نیز برای سلبریتی ها ایجاد شده است تا بتوانند درآمد بالایی کسب کنند. آنها فقط چند ساعت یا سرانجام چند روز را به بازی در تبلیغات تجاری می پردازند ، اما گاهی اوقات برای نمایش در یک یا چند فیلم پول می گیرند.

خانم الناز آبشاری یکی از بازیگرانی است که در تبلیغات تجاری در تلویزیون فعالیت می کند. او در تیزرهای زیادی بازی کرد. بخشهایی از گفتگو با خانم آبشارا را می توانید در زیر بخوانید.

– در اوایل دهه 80 در چندین فیلم و سریال بازی کردم و سپس با تبلیغات تبلیغاتی آشنا شدم. فقط در حدود پنج سال نزدیک به چهارصد بازی کردم.

– البته در آن زمان خبری از اینستاگرام نبود و ما در بین بینندگان خیلی شناخته شده نبودیم. تعداد بازیگران تبلیغات بسیار اندک بود و ما به عنوان نسل اول این جریان در تعداد زیادی تبلیغ ظاهر شدیم.

اولین حقوق من 35000 تامان بود!

– او یکی از همکاران ما بود که بعداً بازیگر سینما شد. اولین دستمزد من برای یکی از محصولات معروف 35000 تامان بود.

یک پیشنهاد مضحک در شبکه نمایش های خانگی

– متأسفانه در زمانی که برای بررسی چند نقش در ادارات حضور داشتم ، یکی از تهیه کنندگان شبکه نمایش خانگی حرف های نامناسبی داشت و من اصلاً این کار را نکردم. البته این سوال مربوط به چندین سال پیش است.

ما اتحادیه نداریم و حتی بیمه هم نیستیم

– ما اتحادیه نداریم و حتی بیمه هم نیستیم. آنها همیشه می گفتند بازیگر تیزر بازیگر نیست! کسی که هیچ کاری نمی کند! بعداً ، دستمزد اندکی افزایش یافت. به عنوان مثال ، براساس تجربه کاری ارزیابی شد. حقوق ما از 400 تا 800 هزار تامان بود!

اکنون دستمزد بازیگرانی که در این کار مثل من می شناسم بالاخره در بهترین حالت تا یک میلیون و پانصد هزار بچه است.

– جالب است که خانم نیوشا زیگامی کالسکه های کودک را تبلیغ می کند. پس از مدتی او به تبلیغ نوشیدنی های انرژی زا و اکنون فرش پرداخت. این بی احترامی به همکاران من است.

بسیاری از تبلیغات کپی تبلیغات آلمان و ترکیه است!

– چند سال پیش ، برای تبلیغ محصول ، صاحب آن به شرکت مراجعه کرد و درخواست تیزر تبلیغاتی را ارائه داد. اما اکنون شرکت ها هر کاری که صاحب محصول بخواهد انجام می دهند.

بسیاری از سناریوهایی که امروز مشاهده می کنید سفارش صاحب کالا است که بیشتر از تبلیغات کالاهای خارجی کپی می شود. بعضی از آنها حتی مکان ها و جزئیات را از تیزرهای آلمانی و ترکی کپی می کنند!

افراد مشهور رشد فروش محصول را تحریک نمی کنند

– به نظر من ، استفاده از افراد مشهور لزوماً منجر به افزایش فروش نمی شود. امروزه مردم به بسیاری از مشاهیر منفی نگاه می کنند و خود را تا حد ممکن دور از آنها می بینند.

– البته امروز نه تنها افراد مشهور بلکه وبلاگ نویسان نیز وارد عرصه تبلیغات شده اند. گاهی می شنویم که آنها برای هر داستان چندین میلیون تومان پول می گیرند.

– یک شرکت برای فضای مجازی تیزر می سازد و از آنجا که هیچ محدودیتی برای تلویزیون ندارد ، زنی که در آن شرکت می کند از پوشش و حجاب بازتری برخوردار است. برای داستان های تبلیغاتی ، آنها از 15 تا 200 میلیون تن دریافت می كنند.

مافیا در تبلیغات تلویزیونی!

– در تبلیغات برخی خانم ها و آقایانی هستند که هنر را معرفی می کنند. آنها از خدا می خواهند برای مشکلات مالی بازی نکند تا بتوانند شخص جدیدی را جذب کنند. آنها دوستی پیدا می کنند و استدلال می کنند که پنج شغل اول او باید به صورت رایگان کار کند.

حقوق افراد مشهور از 300 میلیون تا چند میلیارد تن است!

– هجده سال است که در این کار هستم. من و همکارانم بارها سعی کردیم وضعیت مالی خود را بهبود ببخشیم اما متأسفانه موفق نشدیم.

– افراد مشهور امروز 300 میلیون تا چندین میلیارد تامان حقوق می گیرند.

– دو سلبریتی که برادر هستند علاوه بر مبلغ قرارداد ، درصدی از فروش سالانه این محصول را نیز دریافت کرده اند.

آقای Gosemhani در بازی های تبلیغاتی به بازیگران خندید اما همسر خودش هم بازی کرد!

– مدتی پیش ، آقای مهراب گاسمحانی بازیگران متلک را مسخره کرد ، اما همسرش یک تبلیغ تجاری مشروبات الکلی را بازی کرد. بنابراین آنها مجبور نیستند که همکاران من را که با محدودیت های زیادی کار می کنند مسخره کنند.

– من شخصاً مشکلی ندارم ، اما ناراحتم که چرا اگر ما چندین سال کار کرده ایم و امروز کمتر شناخته شده ایم ، باید رقمی زیر یک میلیون بگیریم اما افراد مشهور چند صد میلیون و گاهی چندین میلیارد تن دریافت می کنند.

– برخی از افراد مشهور که نمی خواهند در تلویزیون کار کنند و در صفحه های خود چنین عکس های متنوعی ارسال کنند ، در تیزرهای تبلیغاتی ظاهر می شوند. جالب است که برخی از تولید کنندگان از کافه انتخاب می شوند ، دو روز بعد او کشف حجاب می کند و به ترکیه می رود.

[ad_2]