نتایج نشان می دهد که واکسن AstraZeneca COVID-19 ممکن است 90٪ در انگلستان موثر باشد

[ad_1]

گروه دارویی انگلیس AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد می گویند واکسن مشترک آنها علیه COVID-19 تولید شده است “میانگین اثر بخشی 70 درصد” در آزمایشات.

پاسکال سوریو ، مدیر عامل AstraZeneca ، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “اثر و ایمنی این واکسن تأیید می کند که در برابر COVID-19 بسیار موثر خواهد بود و تأثیر فوری بر این اورژانس بهداشت عمومی خواهد داشت.”

نتایج بسته به دوز واکسن بین 62 تا 90٪ اثربخشی متفاوت است.

میانگین 70 درصد کمتر از اثر واکسن کرونا ویروس آزمایش شده توسط رقبا Pfizer / BioNTech و Moderna است که بیش از 90 درصد است.

در بیانیه روز دوشنبه آمده است: “نتایج مثبت سطح بالا از تجزیه و تحلیل موقت آزمایشات بالینی AZD1222 در انگلستان و برزیل نشان می دهد که این واکسن در جلوگیری از COVID-19 بسیار موثر است … و هیچ گزارشی در مورد بستری شدن در بیمارستان یا موارد شدید بیماری. “

این می افزاید: “یک رژیم دوز (n = 2،741) هنگامی که AZD1222 به عنوان نصف دوز تجویز می شود ، و به دنبال آن یک دوز کامل حداقل با فاصله یک ماه ، اثر واکسن 90٪ را نشان می دهد.”

این زوج گفتند که رژیم n = 8،895 در صورت دو دوز کامل با فاصله حداقل یک ماه ، 62٪ اثر بخشی را نشان می دهد.

“تجزیه و تحلیل ترکیبی دو رژیم دوز (11636 = n) به طور متوسط ​​70 درصد کارایی دارد.”

AstraZeneca گفت که “بلافاصله ارسال نظارتی داده ها را به مقامات سراسر جهان که چارچوبی برای تأیید مشروط یا زودرس دارند آماده می کند.”

وی افزود که برای تسریع در دسترس بودن واکسن در کشورهای کم درآمد از سازمان بهداشت جهانی لیست اضطراری را می خواهد.

AstraZeneca گفته است که ظرفیت حداکثر سه میلیارد دوز واکسن را در سال 2021 در انتظار تأیید مقررات در نظر گرفته است.

به گفته وی ، واکسن می تواند “در شرایط تبرید طبیعی” بین دو تا هشت درجه سانتیگراد (36-46 درجه فارنهایت) برای حداقل شش ماه ذخیره ، حمل و پردازش شود.

“اعلامیه امروز ما را یک قدم به زمانی نزدیک می کند که بتوانیم از واکسن برای پایان دادن به ویرانی ناشی از SARS-CoV-2 استفاده کنیم. ما کار خود را برای ارائه اطلاعات دقیق به نهادهای نظارتی ادامه خواهیم داد. این برای من یک امتیاز بوده است که بخشی از این تلاش چند ملیتی هستم که به نفع جهانیان خواهد بود. “گفت سارا گیلبرت ، استاد واکسن شناسی در دانشگاه آکسفورد.

“جان بسیاری را نجات دهید”

در این بیانیه آمده است: بیش از 23000 بزرگسال در حال حاضر در آزمایشات مورد ارزیابی قرار می گیرند و انتظار می رود تعداد آنها به 60،000 نفر برسد.

وی افزود: “آزمایشات بالینی همچنین در ایالات متحده ، ژاپن ، روسیه ، آفریقای جنوبی ، کنیا و آمریکای لاتین با مطالعات برنامه ریزی شده در سایر کشورهای اروپایی و آسیایی انجام می شود.”

اندرو پولارد ، استاد آکسفورد گفت که آخرین یافته ها “یک واکسن موثر است که زندگی بسیاری را نجات می دهد”.

“ما به طرز هیجان انگیزی دریافته ایم كه یكی از دوزهای مصرفی ما می تواند حدود 90 درصد موثر باشد و اگر از این رژیم دوز استفاده شود ، می توان افراد بیشتری را با یك برنامه ریزی شده از واكسن واكسن كرد.

پولارد ، محقق اصلی فرآیند واکسیناسیون آکسفورد ، افزود: “اعلامیه امروز فقط به لطف داوطلبان زیادی در آزمایش ما و تیم سخت کوش و با استعداد محققانی مستقر در سراسر جهان امکان پذیر است.”

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون در توییتر خود گفت: “خبر فوق العاده هیجان انگیزی که ثابت کرده است واکسن آکسفورد در آزمایشات بسیار م soثر است … هنوز بررسی های ایمنی بیشتری در دست نیست ، اما این نتایج خارق العاده ای است.”

مت هنکوک ، وزیر بهداشت ، به تلویزیون بی بی سی گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم ماه آینده واکسیناسیون را شروع کنیم.

“قسمت اصلی برنامه توزیع واکسن در ژانویه ، فوریه ، مارس خواهد بود. و ما امیدواریم که مدتی بعد از عید پاک ، همه چیز بتواند به حالت عادی برگردد. “



[ad_2]